Vink Posted January 21, 2010 Posted January 21, 2010 Hallo daar! Nog een weekje geduld hebben en dan arriveert mijn witte Kia Pro Cee'd 1.4 CVVT X-Ecutive met comfort pakket. Ik kan niet wachten tot ie er is.... Het is mijn nieuwe leasewagen en heb er (helaas) lang op moeten wachten. Maar hij staat nu gepland voor levering vrijdag 29/1 Ik vind het echt een supergave bak, die je nog maar weinig ziet in Nederland. Heb al veel positieve en leuke verhalen gelezen op dit forum.... dus ik zal hier wel wat vaker te vinden zijn de komende periode. Zal binnenkort wat fotootjes plaatsen! Gegroet! Quote
Aart.S Posted January 21, 2010 Posted January 21, 2010 Hallo Vink, Welkom op dit forum. Veel lees en post plezier en natuurlijk veel rij plezier met je nieuwe cee`d We wachten wel een weekje op de foto`s Maar zijn wel erg benieuwd. Quote
Smart Posted January 21, 2010 Posted January 21, 2010 Hallo heer/mevrouw Vink, Welkom op het forum! Een mooie auto met een kleur die zeer wordt gewaardeerd op dit forum, bepaalde individuen daargelaten... Gefeliciteerd met je aankoop! Nou, vele veilige en plezierige km's toegewenst! Quote
Alex VB Posted January 21, 2010 Posted January 21, 2010 @Vink, Van harte gefeliciteerd met de aankoop door de leasemaatschappij van deze mooie w.... pro cee'd.. Ik wens je veel rij plezier en vooral veilige kilometers.. Quote
Guest Jantje Posted January 21, 2010 Posted January 21, 2010 Ik zet de mayonaise, ketchup en chili saus alvast klaar zodat we de foto's kunnen verslinden Quote
brouwer2001 Posted January 21, 2010 Posted January 21, 2010 gefeliciteerd met de aankoop. veel lees en rij plezier. gr ronald @jantje: pindasaus er ook bij aub Quote
Peterrrrr Posted January 21, 2010 Posted January 21, 2010 Welkom hier... Goede keuze !!! Ik rij vanaf morgen mijn nieuwe Demo Pro cee'd 1.4 Se7en maar kan niet wachten hahaha Quote
Guest Jantje Posted January 21, 2010 Posted January 21, 2010 gefeliciteerd met de aankoop.veel lees en rij plezier. gr ronald @jantje: pindasaus er ook bij aub wordt geregeld Quote
Hasselt Posted January 21, 2010 Posted January 21, 2010 Hoi Vink (M/V) Welkom en veel leesplezier! Philip Quote
Vink Posted January 22, 2010 Author Posted January 22, 2010 Dank voor de leuke reacties! De sauzen staan dus al klaar, nu is het wachten op de foto's.... Ik heb her en der al vele positieve verhalen gelezen over de Kia Pro Cee'd. Het verbaasd met dan toch dat je de auto nog maar nauwelijks ziet in Nederland. Goed om te weten dat witte uitvoering door het meerendeel hier zeer gewaardeerd wordt! Gegroet! Quote
Smart Posted January 22, 2010 Posted January 22, 2010 Goed om te weten dat witte uitvoering door het meerendeel hier zeer gewaardeerd wordt! Gegroet! Oef, daar moet ik even over nadenken! Quote
Guest Jantje Posted January 22, 2010 Posted January 22, 2010 Dank voor de leuke reacties!De sauzen staan dus al klaar, nu is het wachten op de foto's.... Ik heb her en der al vele positieve verhalen gelezen over de Kia Pro Cee'd. Het verbaasd met dan toch dat je de auto nog maar nauwelijks ziet in Nederland. Goed om te weten dat witte uitvoering door het meerendeel hier zeer gewaardeerd wordt! Gegroet! haha wacht maar tot bigwade wakker wordt.. Dan krijg je nog wel wat gezeur over wit op een auto.. Gelukkig verschillen smaken anders rijdt iedereen in dezelfde auto rond. En ik denk dat je zo weinig pro ceeds ziet rijden omdat de meeste mensen toch merken geil zijn. Als er een volkswagen of bmw logo op had gezeten stonden ze op elke straathoek... Quote
Pieter78 Posted January 22, 2010 Posted January 22, 2010 Mooi dat er weer een Pro_cee'd meer rond gaat rijden vanaf de 29ste! Veel plezier met je auto, mij bevalt t in ieder geval heel goed. En natuurlijk welkom op t forum. Quote
Guest GreyGriffin Posted January 22, 2010 Posted January 22, 2010 Hallo Vink, Misschien ben ik een beetje traag, maar ik heet je toch ook even welkom op de Kia-clubsite. En wens je vast veel plezier met je Pro Cee'd! Ben benieuwd naar de eerste foto's. Vriendelijke groet van GreyGriffin Quote
Guest Shaan Posted January 22, 2010 Posted January 22, 2010 Nog een witte pro_cee'd! Super! Ik wens je veel succes met je nieuwe vierwieler, veilige kilometers en veel rijplezier Quote
Thoronn Posted January 22, 2010 Posted January 22, 2010 Welkom welkom, Veel veilige en mooie Km met de Proceed Groeten Ronald:lol::lol: Quote
Vink Posted January 23, 2010 Author Posted January 23, 2010 Oef, daar moet ik even over nadenken! Hahaha daar hebben we de uitzondering die wit niet zo mooi vindt..... Moet helaas toch nog weer iets langer wachten op mijn Pro Cee'd. Ze krijgen de auto begin volgende week binnen, waarna ie op 2/2 of 3/2 klaar is voor uitlevering. Maar dan ben ik net weer op vakantie. Dus dan maar ophalen rond 9/2.... Geduld is een schone zaak Gegroet! Quote
Smart Posted January 23, 2010 Posted January 23, 2010 Hahaha daar hebben we de uitzondering die wit niet zo mooi vindt.....Gegroet! Duh...., nee ik ben niet de uitzondering, dus.........zodoende! Quote
Vink Posted February 12, 2010 Author Posted February 12, 2010 Het heeft even geduurd, maar dan eindelijk de eerste twee foto's van mijn aanwinst Quote
Smart Posted February 12, 2010 Posted February 12, 2010 Mooie strakke en sportief ogende auto. Over de 'kleur' doe ik geen uitspraak..... Quote
Guest GreyGriffin Posted February 12, 2010 Posted February 12, 2010 Hij ziet er prima uit. En ik durf wel iets over de kleur te zeggen: Mooi! Je hebt intussen op de clubsite vast de conversatie gevolgd die oplaait als Bigwade ergens een witte Kia ontdekt. Mag hij van mij gerust vinden, ik heb een andere mening... Groet van GreyGriffin Quote
bigwade Posted February 12, 2010 Posted February 12, 2010 Welkom hier ! Mooi hoor....... Mocht je de "kleur" na een tijdje toch wat minder vinden, en dat KAN..... http://www.google.com/search?client=safari&rls=en&q=autospuitbedrijven&ie=UTF-8&oe=UTF-8 Quote
Peterrrrr Posted February 12, 2010 Posted February 12, 2010 Mooie wagen, ik moet wel heel eerlijk zeggen dat ik de zwarte wielen van de Se7en wel kan waarderen ! <---- Quote
scorpioshuma Posted February 12, 2010 Posted February 12, 2010 Mooie wagen, ik moet wel heel eerlijk zeggen dat ik de zwarte wielen van de Se7en wel kan waarderen !<---- En die zijn zeker ook los te koop he meneer de verkoper Maar je hebt wel gelijk, zijn in mooi contrast met het wit. Quote
Alex VB Posted February 12, 2010 Posted February 12, 2010 Mooie pro cee'd.. En als de knipperlichten aanstaan heb je het wit goed gebroken..Ik denk dat bepaalde iemanden daar wel mee kunnen leven.. Ik zie ook nog een beetje zwart en chroom.. Het komt allemaal goed.. Alleen uitkijken met het weer nu.. Je kan er zomaar langslopen Quote
Recommended Posts