Jump to content

even voorstellen, Crum

Crum

Recommended Posts

Hallo allemaal,

aangezien ik inmiddels vanaf eind september ook een kia heb, en ook vanaf die tijd al wel meelees hierzo leek het me wel zo netjes om me even voor te stellen.

Mijn naam is Michael, 22 jaar jong en rij momenteel een kia picanto 1.0 m-bition uit 2006. In het dagelijks leven ben ik eerste monteur.

Hiervoor heb ik een aantal nissan 100nx gehad, het begon bij een 1.6'je, maar naar verloop van tijd lag er een 2.0 onder de kap.

het laatste project daarvan was een 2.0 turbo blok erin, leverde iets meer als 200pk, maar omdat ik verder weg van mn werk ben gaan wonen toch iets zuinigers gekocht.

inmiddels heb ik al zo'n 6000 in mn picanto gereden, ondertussen ook 15" licht metaal eronder en zo'n 3 cm verlaagt..

en wat foto's:

Foto-YW47RK6Z.jpg

Foto-ILO7R6UH.jpg

Foto-N4CVSHMZ.jpg

en mn oude 100nx, zijdeglans zwart gerolt en 2.0 turboblok erin8-)

Foto-PBNRSTD4.jpg

Foto-AB7IJNUD.jpg

Crum,

Van harte welkom op dit gezelligste forum van het www.. We zagen je af en toe wel voorbij komen..:)..

Ik wens je veel plezier met je pica en hopelijk kunnen we je kennis gebruiken voor eventuele vragen....?

Hallo Crum,

Allereerst welkom op dit forum.

Veel lees en toetsenbord plezier.

Ziet er allemaal erg gaaf uit hoor vooral die velgen onder je Picanto.

Dat je als 1e monteur bij een Kia dealer werkt kan voor ons

van veel belang zijn, je zal al wel diverse vragen hebben

zien langs komen.

En met jou ervaring.......................................

Hallo Crum,

Welkom op het forum!

Wat een mooie Picanto heb je daar gekocht. Ik vind de velgen en de striping perfect passend. Ziet er heel mooi uit, helemaal af.

Misschien kun je af en toe ook eens de (reparatie)raadsels oplossen en bepaalde (garage)geheimen ontrafelen/onthullen die op het forum besproken worden.:idea:

Guest GreyGriffin

Hallo Michael,

Om te beginnen welkom bij de Kiaclub. Met plezier heb ik je foto's zitten bekijken, met name de Picanto. Ik ben zelf ook de gelukkige eigenaar van een zilverkleurige Pica, vandaar. Ben best benieuwd hoeveel millimeter je de jouwe hebt verlaagd en of dat te merken is aan een 'scherpere' wegligging. De velgen van je Pica vind ik ook erg fraai! Ik heb na lang nadenken op de mijne ook lichtmetaal gezet (14") en het is toch wel een heel wat mooier gezicht.

Vriendelijke groet van

GreyGriffin

bedankt allemaal voor t welkom..zo nu en dan zal ik ook wel meelezen bij technische problemen en meedenken voor een oplossing..geen probleem ;)

en tja..subaru rijden is leuk..maar kost ook flink wat meer dan een pica..de bedoeling is dat ik over niet al te lange tijd weer wat dichter bij mn werk ga wonen..wie weet wat voor auto er dan komt..

verder weet ik niet precies hoeveel mm mn auto is verlaagt..volgens de specifiecatie's op de doos zo'n 30mm, maar k heb t nooit gemeten..