Smart Posted January 23, 2010 Posted January 23, 2010 Wat is dit nu? Een Chinakloon van de Venga. Kijk eens naar de zijkant met het voorruitje bij de A-stijl en het achterste ruitje bij de C/D-stijl. Ook de achterkant is een look-a-like version. Betekent Venga soms kopi Quote
Remko .me Posted January 23, 2010 Posted January 23, 2010 Wat is dit nu? Een Chinakloon van de Venga. Kijk eens naar de zijkant met het voorruitje bij de A-stijl en het achterste ruitje bij de C/D-stijl. Ook de achterkant is een look-a-like version. Betekent Venga soms kopi Quote
Smart Posted January 23, 2010 Author Posted January 23, 2010 (edited) Chang'An MPV uit China........ Edited January 24, 2010 by Smart Quote
Remko .me Posted January 23, 2010 Posted January 23, 2010 (edited) ChangAn MPV uit China........ Hmmm, dat gaat nooit goed als Kia daar aandacht aan gaat geven.. Moeten we wel als compliment zien he Deze?? Nee dat is hem niet... hmmmm ik probeer nog meer spy foto's te vinden Edited January 23, 2010 by Chrones Quote
Smart Posted January 23, 2010 Author Posted January 23, 2010 Hmmm, dat gaat nooit goed als Kia daar aandacht aan gaat geven..Moeten we wel als compliment zien he Waarom zou Kia daar aandacht aan besteden? Ik denk dat Kia kwalitatief (nog) mijlen ver weg staat van de Chinese produkten. De kloon zal toch eerst daar op de binnenlandse markt verschijnen. Hier worden ze in crashtests toch onherkenbaar verminkt........Beng(a) Quote
Venga-Boys Posted January 23, 2010 Posted January 23, 2010 Ik denk dat KIA alleen maar trots mag zijn. Een product dat net op de markt is en nu al een kloon !!! Die Chinezen zijn echt niet gek en weten wat wel en niet verkoopt. KIA zie het als een eer. Een Europese Koreaan is voor Chinezen toch te duur De lampen lopen niet zo ver door (lastig namaken) Quote
Roderik Posted January 26, 2010 Posted January 26, 2010 Die belchinezen doen dit met alle automerken h Quote
Venga1 Posted January 26, 2010 Posted January 26, 2010 Ik ben blij dat KIA geen dakrail heeft geplaatst. Vind het niet mooi staan met dit model Quote
Rio-man Posted January 27, 2010 Posted January 27, 2010 Ik zie er eigenlijk een Daewoon Tacuma in, in die 1e foto's Quote
Url Posted January 27, 2010 Posted January 27, 2010 Vind je het erg dat ik er geen Venga in zie? Dus totaal geen kloon... Quote
Recommended Posts