Proestje Geplaatst 24 Januari, 2010 Geplaatst 24 Januari, 2010 Hey iedereen, Begin maart krijg ik mijn SOUL , wat heel bizar, heb nog maar Quote
Smart Geplaatst 24 Januari, 2010 Geplaatst 24 Januari, 2010 (aangepast) Hallo Proestje (dame/heer?), Welkom op het forum. Leuk toch weer sinds lange tijd een nieuwe Soul eigenaar. Welke uitvoering en kleur heb je gekocht? Chroom velgen of chroomlook (gespoten) velgen met een blanke laklaag? 24 Januari, 2010 aangepast door Smart Sportage i.p.v. Soul geschreven Quote
philippe Geplaatst 24 Januari, 2010 Geplaatst 24 Januari, 2010 welkom proficiat met de soul , nog een maand op de tandjes bijten mijn moeder rijd met een soul versie play (de origenele 18 inch velgen ik woon in merelbeke (5min van gent stappen ) en kan je er direct nog 3 andere tonen in de omgeving de soul is een wijs autoke rij er graag mee je zult er nog veel plezier aan hebben groeten philippe Quote
Gast Jantje Geplaatst 24 Januari, 2010 Geplaatst 24 Januari, 2010 Hallo Proestje (dame/heer?),Welkom op het forum. Leuk toch weer sinds lange tijd een nieuwe Sportage eigenaar. Welke uitvoering en kleur heb je gekocht? Chroom velgen of chroomlook (gespoten) velgen met een blanke laklaag? Sportage? Ik lees SOUL @ Proestje: Chroom heeft aardig wat onderhoudt nodig, vooral met dit weer waar veel gestrooid wordt etc. Als je het niet goed bij houdt wordt het chroom aangetast en kan je ze op nieuw laten verchromen Quote
Smart Geplaatst 24 Januari, 2010 Geplaatst 24 Januari, 2010 Sportage? Ik lees SOUL Ach ja, ik zit te slapen. Ik bedoelde natuurlijk de SOUL. En ik ben het eens met Jantje, chroom heeft veel onderhoud nodig. Quote
Proestje Geplaatst 24 Januari, 2010 Topic Starter Geplaatst 24 Januari, 2010 (aangepast) Eerst even voorstellen, ben van het vrouwelijk geslacht Soultje gaat een titanium kleur krijgen, daar zou ik enkele chroom accessiores opzetten. Wat betreft velgen neem ik chroom enkel voor de zomer maanden,de originele 16" voor de wintermaanden met winterbanden. Tot ....... 24 Januari, 2010 aangepast door Proestje Quote
Proestje Geplaatst 24 Januari, 2010 Topic Starter Geplaatst 24 Januari, 2010 Bedankt, je doet me al twijfelen Zou het ook zo erg zijn als ik mijn velgen voor de winter opberg ?? Alvast bedankt. groetjes Quote
Proestje Geplaatst 24 Januari, 2010 Topic Starter Geplaatst 24 Januari, 2010 Oeps, op naar de volgende Soul rijders. We krijgen dan toch wat meer SOUL gevoel op de weg!! Dat het goed zal rijden heb ik geen twijfels over!! Beetje aan de harde kant maar daar kunnen wij mee leven. groetjes & tot op de baan Quote
Proestje Geplaatst 24 Januari, 2010 Topic Starter Geplaatst 24 Januari, 2010 welkomproficiat met de soul , nog een maand op de tandjes bijten mijn moeder rijd met een soul versie play (de origenele 18 inch velgen ik woon in merelbeke (5min van gent stappen ) en kan je er direct nog 3 andere tonen in de omgeving de soul is een wijs autoke rij er graag mee je zult er nog veel plezier aan hebben groeten philippe Bedankt!! Laat mij hopen dat je moeder tevreden is met haar autoke, welke kleur heeft zij. Degenen die ik zaterdag zag was wit. Ook best knap. Zal niet makkelijk zijn voor mijn persoonlijke touch te cre Quote
bigwade Geplaatst 24 Januari, 2010 Geplaatst 24 Januari, 2010 Bedankt!!Laat mij hopen dat je moeder tevreden is met haar autoke, welke kleur heeft zij. Degenen die ik zaterdag zag was wit. Ook best knap. Zal niet makkelijk zijn voor mijn persoonlijke touch te cre Quote
Smart Geplaatst 24 Januari, 2010 Geplaatst 24 Januari, 2010 (aangepast) Hallo Proestje, We willen je niet aan het twijfelen brengen hoor, maar ik vraag mij toch serieus af of je echt chromen velgen of dat je toch chroomlook velgen bedoeld. Daar zit een behoorlijk verschil tussen. Chroom wordt vaak gebruikt op Amerikaanse auto's, Europese auto's hebben dat vaak niet. Ik heb zelf een Hyundai Tucson gereden met 18 inch velgen met redelijk comfortabele banden (Dunlop Sportmaxx 245/45/18. Fantastische banden. 24 Januari, 2010 aangepast door Smart Quote
Proestje Geplaatst 24 Januari, 2010 Topic Starter Geplaatst 24 Januari, 2010 Hallo Proestje (dame/heer?),Welkom op het forum. Leuk toch weer sinds lange tijd een nieuwe Soul eigenaar. Welke uitvoering en kleur heb je gekocht? Chroom velgen of chroomlook (gespoten) velgen met een blanke laklaag? Fijn in de club te zijn en de vlugge reacties. Mijn kleur is titanium geworden, uitvoering Plug. Wat betreft de velgen zal ik mij moeten laten bijstaan door professionals, heb geen ervaring wat beter is chroom of chroomlook ?? Heb jij er enig idee van? groetjes Quote
Smart Geplaatst 24 Januari, 2010 Geplaatst 24 Januari, 2010 (aangepast) De velgen die ik op de Tucson had waren trouwens ook titanium kleur. Een hele mooie kleur. Ik geloof dat Relena (forumlid) ook deze kleur heeft. Ik zou gaan voor chroomlook, omdat er dan sprake is van een gespoten of poedercoated velg met een blanke laklaag die beter te onderhouden is. De winter zal ook voor chroomlook velgen geen pretje zijn, maar daar heb je dan de originele velgen met winterbanden voor. De door mij getoonde velg heeft dus een combinatie van chroomlook en titanium kleur. Zo ziet het er op een Soul uit: 24 Januari, 2010 aangepast door Smart Quote
Proestje Geplaatst 25 Januari, 2010 Topic Starter Geplaatst 25 Januari, 2010 De velgen die ik op de Tucson had waren trouwens ook titanium kleur. Een hele mooie kleur. Ik geloof dat Relena (forumlid) ook deze kleur heeft. Ik zou gaan voor chroomlook, omdat er dan sprake is van een gespoten of poedercoated velg met een blanke laklaag die beter te onderhouden is. De winter zal ook voor chroomlook velgen geen pretje zijn, maar daar heb je dan de originele velgen met winterbanden voor. De door mij getoonde velg heeft dus een combinatie van chroomlook en titanium kleur. Zo ziet het er op een Soul uit: Hey Smart, Bedankt voor de tip & foto's, de eerste velgen lijken mij echt wel iets heb je enig idee van het merk ?? Heb gezien dat er op deze Soul stickers zitten, bestaat daar ook een adres van. (kan maar meteen door vragen h Quote
Smart Geplaatst 25 Januari, 2010 Geplaatst 25 Januari, 2010 Hey Smart,Bedankt voor de tip & foto's, de eerste velgen lijken mij echt wel iets heb je enig idee van het merk ?? Heb gezien dat er op deze Soul stickers zitten, bestaat daar ook een adres van. (kan maar meteen door vragen h Quote
Alex VB Geplaatst 25 Januari, 2010 Geplaatst 25 Januari, 2010 Hallo Proestje, Ook van mij een hartelijk welkom op het aller gezelligste KIA forum.. Ook ik wens je alvast veel plezier met je nieuwe aanwinst: A SOUL met Capital S. (James Brown) Mbt de velgen en onderhoud hoef je je eigenlijk niet zoveel zorgen te maken..Als men deze regelmatig bijhoudt met een goede velgenreiniger (Zie topic auto wassen) kan er niets tot bijna niets mis gaan. De meeste stickers doe op de SOUL kunnen zijn "Standaard" KIA. Behalve die op de 1ste foto.. Quote
Proestje Geplaatst 25 Januari, 2010 Topic Starter Geplaatst 25 Januari, 2010 (aangepast) Hallo Proestje,Ook van mij een hartelijk welkom op het aller gezelligste KIA forum.. Ook ik wens je alvast veel plezier met je nieuwe aanwinst: A SOUL met Capital S. (James Brown) Mbt de velgen en onderhoud hoef je je eigenlijk niet zoveel zorgen te maken..Als men deze regelmatig bijhoudt met een goede velgenreiniger (Zie topic auto wassen) kan er niets tot bijna niets mis gaan. De meeste stickers doe op de SOUL kunnen zijn "Standaard" KIA. Behalve die op de 1ste foto.. Hoi Alex, Ja, al vanaf dag 1 voel ik mij welkom op deze KIA forum. Bedankt!! Leuk om al deze verschillende ervaringen te delen (voor mij nog even wachten) De "standaard" stickers ken ik, maar ben op zoek naar net iets anders (vrouwen zijn steeds iets gecompliceerder ) Daarom hoop ik dat er nog tips of adressen zullen volgen. Ben jij zelf ook een SOUL rijder?? neen dus !! Kia cee'd groeten, 25 Januari, 2010 aangepast door Proestje Quote
Alex VB Geplaatst 25 Januari, 2010 Geplaatst 25 Januari, 2010 Ben jij zelf ook een SOUL rijder?? neen dus !! Kia cee'd Nog erger.. Cee'd SW en Cee'd (Nog).. Het beste om te kijken is naar SIGN-bedrijven. Zij maken ook de beletteringen op auto's, winkels etc. ik weet niet in welke regio je huis woont anders had ik misschien wel enkele tips kunnen geven.. Quote
Proestje Geplaatst 25 Januari, 2010 Topic Starter Geplaatst 25 Januari, 2010 Ik weet niet wat voor een merk velg het is. Ook de stickers zijn niet bij mij bekend, maar ik weet dat de dealer voor de Soul voertuigspecifieke stickers aanbiedt. Voor velgen kun je onderstaande sites eens bekijken:- http://www.hoogendoornwheels.nl/ - http://www.skg-carstyling.nl/skg2006/producten/27/0.html - http://www.online-velgen.nl/ - http://www.wheelsonlineautos.nl/advanced_search_result.php?keywords=velg&submit=Zoek - http://www.wheelmachine2000.de Oeps, nu ben ik even stil met al deze adressen. Bedankt!! Heb jij van deze SOUL nog andere foto's ?? De kleur lijkt mij heel apart (mat effect) of misschien alleen op de foto zo? groetjes, Quote
Proestje Geplaatst 25 Januari, 2010 Topic Starter Geplaatst 25 Januari, 2010 Nog erger.. Cee'd SW en Cee'd (Nog)..Het beste om te kijken is naar SIGN-bedrijven. Zij maken ook de beletteringen op auto's, winkels etc. ik weet niet in welke regio je huis woont anders had ik misschien wel enkele tips kunnen geven.. Woon in Belgi Quote
Smart Geplaatst 25 Januari, 2010 Geplaatst 25 Januari, 2010 Oeps, nu ben ik even stil met al deze adressen. Bedankt!!Heb jij van deze SOUL nog andere foto's ?? De kleur lijkt mij heel apart (mat effect) of misschien alleen op de foto zo? groetjes, Hey Proestje, Ik moet soms wel even glimlachen om de naam hoor! Neem het mij niet kwalijk, hahahaha! De foto's van de Soul ben ik bij toeval op internet tegen gekomen. Even Googlen op Kia Soul mat black. Quote
Smart Geplaatst 25 Januari, 2010 Geplaatst 25 Januari, 2010 En nog een paar aparte Souls! Keep the spirit alive! Quote
Gast Jantje Geplaatst 25 Januari, 2010 Geplaatst 25 Januari, 2010 dat mat zwart met rood is op zich wel mijn stijl, alleen dan met groen i.p.v. rood. Is wel mooi dat ze dat tegenwoordig gewoon helemaal met stickers doen i.p.v. spuiten/verfen Quote
bigwade Geplaatst 25 Januari, 2010 Geplaatst 25 Januari, 2010 vind ik de kia-sinister-soul-1_800x0w.jpg wel cool. Maar eh..... waar is relena onze Soul expert ?..... Quote
Alex VB Geplaatst 26 Januari, 2010 Geplaatst 26 Januari, 2010 Relena zal wel in Rusland zitten? Heeft daar toch contacten of dergelijke? Inderdaad.. Sommige SOULs zien er goed uit.. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.