Jump to content

test Kia Venga 1.4 CVVT X-ecutive

Recommended Posts

Posted

Krijg continue malware software aangeboden via de site van Autoplusonline, lijkt me niet erg veilig. Is er Misschien nog een andere plek waar deze test te vinden is ??

Posted

Bij mij sloeg het internet vast. De beveiliging greep in.......:shock:

Posted

Als je de site opent met Firefox of Google chrome gaat het wel gewoon goed. Weer een bug van MS Internet Explorer. Ik dacht ik laat het jullie even weten zodat je de goede testen van de Venga nog eens kunt nalezen.

Ben ik afwachting op mijn nieuwe Kia Venga, over een goede maand zou die ongeveer binnen moeten komen. Ik lees steeds meer positieve verhalen over de Venga dus ben steeds trotser op mijn aankoop.

• 2 weeks later...
Posted

Er zijn nu veel bladen die tests van de Venga uitbrengen.

Ik heb er nu 4 gelezen en overal komt de Venga goed uit de bus.

Auto Week, vergelijking met Honda Jazz, Renault Grand Modus en VW Polo met als winnaar Venga.

Autovisie een vergelijk met Nissan Note met winnaar Venga.

Auto review, goede rij impressie Venga 1.6.

Zelfs in het Duitse blad Auto Bild is men zeer lovend en wordt de Venga vergeleken met de Mercedes A-klasse, zij roepen dan ook "Dieser Kia ist A-klasse".

Groet Pim

Posted
Er zijn nu veel bladen die tests van de Venga uitbrengen.

Ik heb er nu 4 gelezen en overal komt de Venga goed uit de bus.

Auto Week, vergelijking met Honda Jazz, Renault Grand Modus en VW Polo met als winnaar Venga.

Autovisie een vergelijk met Nissan Note met winnaar Venga.

Auto review, goede rij impressie Venga 1.6.

Zelfs in het Duitse blad Auto Bild is men zeer lovend en wordt de Venga vergeleken met de Mercedes A-klasse, zij roepen dan ook "Dieser Kia ist A-klasse".

Groet Pim

Dat laatste is niet helemaal waar Pim. Ik heb deze test in huis. Auto Bild gebruikt deze aanhef om aan te geven dat het wel goed zit met de kwaliteit van de Venga (1.4 CVVT), maar tegelijkertijd wordt de Mercedes A-klasse niet in twijfel genomen. Deze kwaliteit is spreekwoordelijk.

Posted
Dat laatste is niet helemaal waar Pim. Ik heb deze test in huis. Auto Bild gebruikt deze aanhef om aan te geven dat het wel goed zit met de kwaliteit van de Venga (1.4 CVVT), maar tegelijkertijd wordt de Mercedes A-klasse niet in twijfel genomen. Deze kwaliteit is spreekwoordelijk.

Was dat niet die eland auto ?

Heb er ooit 2 dagen in moeten rijden, brrrrrrrr.

Posted

Ja, dat was de auto die de elandtest in eerste instantie niet overleefde en daardoor standaard ESP kreeg voor dezelfde prijs. Dat waren nog eens tijden waar gelachen kon worden.

Posted
Ja, dat was de auto die de elandtest in eerste instantie niet overleefde en daardoor standaard ESP kreeg voor dezelfde prijs. Dat waren nog eens tijden waar gelachen kon worden.

Ja en nou juist dat ESP maakte die auto tot een drama om in te rijden..

Hij viel niet meer om, dat dan weer wel, maar daar was dan w.b. rijgedrag echt alles mee gezegd.

Posted
Ja en nou juist dat ESP maakte die auto tot een drama om in te rijden..

Hij viel niet meer om, dat dan weer wel, maar daar was dan w.b. rijgedrag echt alles mee gezegd.

Klopt, de auto was daarmee een veel te statisch geheel geworden. Met de facelift hebben ze dat rechtgezet. De Smart for two heeft als erfenis daardoor een heel star frame en een flinke maat achtervelg/band meegekregen. Al doende leert men!