nibakia Posted January 29, 2010 Posted January 29, 2010 Ik heb een setje dakdragers liggen voor op een kia joice !!! in goede gebruikte staat en voorzien van slotje met een sleutel ! Quote
Smart Posted January 29, 2010 Posted January 29, 2010 Ik heb een setje dakdragers liggen voor op een kia joice !!!in goede gebruikte staat en voorzien van slotje met een sleutel ! Past deze toevallig ook op een Picanto? Quote
bmlo Posted February 12, 2010 Posted February 12, 2010 Ik zoek die ook, heb je ze nog, en wat is je prijs. Je kan ook reageren op mijn email: freddie@ewetel.net Quote
Smart Posted February 12, 2010 Posted February 12, 2010 Volgens mij wil nibakia de dakdragers helemaal niet niet verkopen, want hij reageert nergens op, zelfs niet op een simpele vraag. Heel jammer. Quote
Meisjesdroom Posted February 13, 2010 Posted February 13, 2010 Ik heb volgens mij wel contact met hem gehad via marktplaats. Na meerdere malen vragen naar telefoonnummer en ades geeft hij alleen een straatnaam. Moet ik soms de hele straat af dan? Laat maar zitten dan hoor,ik heb nog een half jaar de tijd om ze te vinden. Quote
Smart Posted February 13, 2010 Posted February 13, 2010 (edited) Ik heb volgens mij wel contact met hem gehad via marktplaats.Na meerdere malen vragen naar telefoonnummer en ades geeft hij alleen een straatnaam. Moet ik soms de hele straat af dan? Laat maar zitten dan hoor,ik heb nog een half jaar de tijd om ze te vinden. Heb jij een dakrailing? Zo ja, dan moet je eens bij Formido kijken. Voor Edited February 13, 2010 by Smart Quote
Alex VB Posted February 13, 2010 Posted February 13, 2010 Je hebt toch nog geen Venga? Dan wordt het een cee'd SW. Deze heeft de perfecte dakrailings voor de dakdragers. Quote
Smart Posted February 13, 2010 Posted February 13, 2010 Je hebt toch nog geen Venga? Dan wordt het een cee'd SW. Deze heeft de perfecte dakrailings voor de dakdragers. Gelijk katten h Quote
bigwade Posted February 13, 2010 Posted February 13, 2010 Je hebt toch nog geen Venga? Dan wordt het een cee'd SW. Deze heeft de perfecte dakrailings voor de dakdragers. Ook met die nieuwe status van je moet je blijven uitkijken Alex VB !!!!!!! Quote
Alex VB Posted February 13, 2010 Posted February 13, 2010 Ik zal die status nooit misbruiken.. @Smart, Adres goed bewaren.. Is een leuke dagtocht... Ik woon op een route van de provincie en hier komen vaak mooie exoten langsgereden.. Quote
Meisjesdroom Posted February 14, 2010 Posted February 14, 2010 Ach ik heb geen haast,zouden Opel zafira (vies woord, sorry:-D) dakdragers ook passen? En we zitten eigenlijk ook al een beetje rond te kijken voor een andere KIA, de Soul ziet er erg leuk uit,maar we willen 7 persoons en die heeft KIA nu niet. Quote
Recommended Posts