Smart Posted January 30, 2010 Posted January 30, 2010 Dag Boeren. Welkom op het forum. Welk model Kia heb jij in je bezit? Misschien ook een paar foto's plaatsen is altijd welkom! Veel lees-en mailplezier toegewenst! Quote
Alex VB Posted January 30, 2010 Posted January 30, 2010 Hoi Boeren, Ook vanuit een erg wit Haspengouw (Belgisch-Limburg) een hartelijk welkom.. Waar heb je al die tijd gezeten... De club is er al een tijdje.. Foto's zijn inderdaad van harte welkom.. Quote
Hasselt Posted January 31, 2010 Posted January 31, 2010 Hoi Boeren,Ook vanuit een erg wit Haspengouw (Belgisch-Limburg) een hartelijk welkom.. Waar heb je al die tijd gezeten... De club is er al een tijdje.. Foto's zijn inderdaad van harte welkom.. Er zijn nu eenmaal mensen die deze club laat ontdekken, ik ook pas bij mn 2e Kia... Quote
Alex VB Posted January 31, 2010 Posted January 31, 2010 Is ook geen verwijt of zo.. Is meer bedoeld als een grap met een flinke knipoog... Quote
Aart.S Posted January 31, 2010 Posted January 31, 2010 Ondanks dat het 10 jaar heeft geduurd alvorens je dit forum hebt gevonden. Toch van harte welkom en veel lees en toetsenbord plezier. En zoals Alex al zegt, kom maar op met je foto`s. Quote
Guest GreyGriffin Posted February 1, 2010 Posted February 1, 2010 Hallo boeren, Je bent waarschijnlijk nu de houder van het clubrecord waar het gaat om de kortste introductie die ooit op dit forum te lezen viel. Voor een nieuwsgierig type als ik wel een beetje heel erg bondig! In welke type Kia kunnen we je aantreffen op de vaderlandse wegen? En bevalt die auto je? Kortom, ik snak naar details. Vriendelijke groet van GreyGriffin Quote
Thoronn Posted February 1, 2010 Posted February 1, 2010 boeren kia rijder sinds 2000 Welkom Groeten Ronald Quote
Recommended Posts