Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hallo,

Ik heb even zitten zoeken, maar ik kom er niet uit.

Ik mag voor mijn verjaardag een set winterband onder mijn Picanto laten plaatsen en wil dat komende woensdag gaan doen.

De bandenmaat weet ik, das 165/60, 14" en qua snelheid en draagvermogen categorie T75.

Ik heb nu voor Michelin Energy Saver, van de zomer bij de grote beurt eronder laten zetten, achter heb ik nog Hankook die er onder zaten toen ik hem kocht.

Nu ben ik er qua band aardig uit, maar ik wil ook een set gewone stalen velgen, maar ik weet de breedte niet.

Kan iemand mij helpen?

Of zouden ze dat bij bv Profile Tyre Center moeten weten, als ik die maandag bel?

groetjes, Nathalie

Posted

Tip voor de winterbanden, van Hankook heb je de optimo 4s (all-seasons); een band die veel lijkt op de originele Hankook Optimo die standaard zijn bij de Pica.

De 4s heeft M+S keurmerk, en kwam vorig jaar bij een vergelijkingstest goed uit de bus. Ik heb ze voor liggen en goede ervaring mee deze winter in de vele sneeuwbuien. Succes met de keuze

Posted

Haha, ja apart he :)

Maar goed, weet toch nooit wat ik moet vragen en mijn vader en zn vrouw vinden het wel een veilig idee als ik winterbanden zou nemen, ikzelf wilde het eigenlijk niet doen omdat we waarschijnlijk volgend jaar voor een grotere auto gaan kijken, maar als ik ze krijg...

Posted
Winterbanden als verjaardags cadeau ??

bijzonder.....

Veel plezier ermee :-)

Hij wil ook het Naatje van de kous weten h