Jump to content

Recommended Posts

Posted (edited)

beste mensen

ik heb een kia soul gekocht,en verwacht dat deze week wordt afgeleverd.

het betrefd een picard,nu heb ik een navigatie laten inbouwen volgens kia actie van 1399 euro voor 399 euro,kan iemand mij vertellen wat voor merk/systeem er wordt ingebouwd,ik kan namelijk niet terug vinden wel merk er wordt gemonteerd

helaas is de navigatie systeem nog in back order en zal later worden gemonteerd,

ik ga de wagen as vrijdag ophalen

marcom

Edited by marcom
navigatie kia soul
Posted

Van Harte, mooie keuze..

Welkom hier.

Wat voor kleurtje is het geworden ?

Veel Plezier met je nieuwe kar.

Posted

het is de standaard kleur van de picard vanillie shake er zijn er maar 30 gemaakt

gr m

Posted

Welkom Marcom! Het is dus sneeuw met pikkeltjes geworden.:shock:

Een mooi model in een aparte kleurstelling!

Posted

Marcom,

Van harte welkom en van harte gefeliciteerd met de aankoop van je Jean-Luc Picard (Star trek)..

Wil je aub als je je wagen in bezit hebt enkele foto's plaatsen en af en toe ons verblijden met een ervaringsverslag?

Guest GreyGriffin
Posted

Hallo marcom,

Gefeliciteerd met de aanschaf van je Soul. Dat is een tamelijk exclusieve vanilla-shake! Zou er graag een paar foto's van zien, dus als-ie er is en je hebt wat tijd....

Groet van

GreyGriffin

Posted (edited)

klik op deze link om de uitvoering te zien http://www.kia.nl/ecollectionbykia/soul-picardbykia.aspx?gclid=CNOmmtq01J8CFYuB3godnzGLbg

ik heb alleen de sticker op de motorkap en achterklep laten verwijderen,ik ben benieuwd hoe het na 5 jaar eruit gezien zou hebben als ik de stickers niet had verwijderd,dus daarom deze keuze

Edited by marcom
Posted

Veel succes met je nieuwe Soul, ziet er heel goed uit.

Het navigatiesysteem is een 'origineel' systeem, zelfde OE supplier als de audio in de Soul. Groeten, G.

Posted
klik op deze link om de uitvoering te zien http://www.kia.nl/ecollectionbykia/soul-picardbykia.aspx?gclid=CNOmmtq01J8CFYuB3godnzGLbg

ik heb alleen de sticker op de motorkap en achterklep laten verwijderen,ik ben benieuwd hoe het na 5 jaar eruit gezien zou hebben als ik de stickers niet had verwijderd,dus daarom deze keuze

hallo Marcom

toevallig heb ik deze auto ook vandaag gezien.

Het eerste wat ik dacht was: leuke auto, leuke kleur, alleen zonde van die drukke stikkers.

Het zal veel mooier staan zonder al die stikkers.l

veel plezier ermee, en graag een paar foto's.

Ik ben zeer benieuwd hoe het zonder de stikkers is

Posted

Ennuh, wie krijgt nu die designtas?;)

Guest FirstVenga
Posted
beste mensen

ik heb een kia soul gekocht,en verwacht dat deze week wordt afgeleverd.

het betrefd een picard,nu heb ik een navigatie laten inbouwen volgens kia actie van 1399 euro voor 399 euro,kan iemand mij vertellen wat voor merk/systeem er wordt ingebouwd,ik kan namelijk niet terug vinden wel merk er wordt gemonteerd.

bvd marcom

Hallo Marcom

Indien Kia voor alle type auto's hetzelfde navigatie merk toepast dan zal het wel Navteq zijn.

Veel plezier met je Soul

Groeten

FirstVenga icon7.gif

Posted

Hallo Marcom

Dat is een mooie Soul die je hebt uitgezocht.

Je hoeft gelukkig niet lang te wachten wens je alvast veel plezier ermee en wie weet staat de Soul van Jouw ooit naast die van ons bij een kia treffen.

Groetjes,

Relena