marcom Posted February 1, 2010 Posted February 1, 2010 (edited) beste mensen ik heb een kia soul gekocht,en verwacht dat deze week wordt afgeleverd. het betrefd een picard,nu heb ik een navigatie laten inbouwen volgens kia actie van 1399 euro voor 399 euro,kan iemand mij vertellen wat voor merk/systeem er wordt ingebouwd,ik kan namelijk niet terug vinden wel merk er wordt gemonteerd helaas is de navigatie systeem nog in back order en zal later worden gemonteerd, ik ga de wagen as vrijdag ophalen marcom Edited February 3, 2010 by marcom navigatie kia soul Quote
bigwade Posted February 1, 2010 Posted February 1, 2010 Van Harte, mooie keuze.. Welkom hier. Wat voor kleurtje is het geworden ? Veel Plezier met je nieuwe kar. Quote
marcom Posted February 1, 2010 Author Posted February 1, 2010 het is de standaard kleur van de picard vanillie shake er zijn er maar 30 gemaakt gr m Quote
bigwade Posted February 1, 2010 Posted February 1, 2010 Oei, da's toch bijna wit ?? A joh, VEEL PLEZIER ermee....... ) Quote
Hasselt Posted February 1, 2010 Posted February 1, 2010 Welkomi En een mooie kleur heb je alleszins gekozen Quote
Smart Posted February 1, 2010 Posted February 1, 2010 Welkom Marcom! Het is dus sneeuw met pikkeltjes geworden. Een mooi model in een aparte kleurstelling! Quote
Alex VB Posted February 2, 2010 Posted February 2, 2010 Marcom, Van harte welkom en van harte gefeliciteerd met de aankoop van je Jean-Luc Picard (Star trek).. Wil je aub als je je wagen in bezit hebt enkele foto's plaatsen en af en toe ons verblijden met een ervaringsverslag? Quote
Guest GreyGriffin Posted February 2, 2010 Posted February 2, 2010 Hallo marcom, Gefeliciteerd met de aanschaf van je Soul. Dat is een tamelijk exclusieve vanilla-shake! Zou er graag een paar foto's van zien, dus als-ie er is en je hebt wat tijd.... Groet van GreyGriffin Quote
marcom Posted February 2, 2010 Author Posted February 2, 2010 (edited) klik op deze link om de uitvoering te zien http://www.kia.nl/ecollectionbykia/soul-picardbykia.aspx?gclid=CNOmmtq01J8CFYuB3godnzGLbg ik heb alleen de sticker op de motorkap en achterklep laten verwijderen,ik ben benieuwd hoe het na 5 jaar eruit gezien zou hebben als ik de stickers niet had verwijderd,dus daarom deze keuze Edited February 2, 2010 by marcom Quote
Geert13 Posted February 2, 2010 Posted February 2, 2010 Veel succes met je nieuwe Soul, ziet er heel goed uit. Het navigatiesysteem is een 'origineel' systeem, zelfde OE supplier als de audio in de Soul. Groeten, G. Quote
bigwade Posted February 2, 2010 Posted February 2, 2010 Ja, die is leuk ! Ook het kleurtje ! (toch geen wit..) Veel plezier ermee Quote
Venga1 Posted February 2, 2010 Posted February 2, 2010 klik op deze link om de uitvoering te zien http://www.kia.nl/ecollectionbykia/soul-picardbykia.aspx?gclid=CNOmmtq01J8CFYuB3godnzGLbgik heb alleen de sticker op de motorkap en achterklep laten verwijderen,ik ben benieuwd hoe het na 5 jaar eruit gezien zou hebben als ik de stickers niet had verwijderd,dus daarom deze keuze hallo Marcom toevallig heb ik deze auto ook vandaag gezien. Het eerste wat ik dacht was: leuke auto, leuke kleur, alleen zonde van die drukke stikkers. Het zal veel mooier staan zonder al die stikkers.l veel plezier ermee, en graag een paar foto's. Ik ben zeer benieuwd hoe het zonder de stikkers is Quote
Smart Posted February 2, 2010 Posted February 2, 2010 klik op deze link om de uitvoering te zien http://www.kia.nl/ecollectionbykia/soul-picardbykia.aspx?gclid=CNOmmtq01J8CFYuB3godnzGLbgik heb alleen de sticker op de motorkap en achterklep laten verwijderen,ik ben benieuwd hoe het na 5 jaar eruit gezien zou hebben als ik de stickers niet had verwijderd,dus daarom deze keuze Ennuh, wie krijgt nu die designtas? Quote
Guest FirstVenga Posted February 2, 2010 Posted February 2, 2010 beste mensenik heb een kia soul gekocht,en verwacht dat deze week wordt afgeleverd. het betrefd een picard,nu heb ik een navigatie laten inbouwen volgens kia actie van 1399 euro voor 399 euro,kan iemand mij vertellen wat voor merk/systeem er wordt ingebouwd,ik kan namelijk niet terug vinden wel merk er wordt gemonteerd. bvd marcom Hallo Marcom Indien Kia voor alle type auto's hetzelfde navigatie merk toepast dan zal het wel Navteq zijn. Veel plezier met je Soul Groeten FirstVenga Quote
Relena Posted February 2, 2010 Posted February 2, 2010 Hallo Marcom Dat is een mooie Soul die je hebt uitgezocht. Je hoeft gelukkig niet lang te wachten wens je alvast veel plezier ermee en wie weet staat de Soul van Jouw ooit naast die van ons bij een kia treffen. Groetjes, Relena Quote
Recommended Posts