Jump to content

Recommended Posts

Posted

In m'n carens zit nu zo'n bandenherstelkit.Zo'n kit vind ik maar niets.Nu is m'n vraag of ik niet beter een noodreservewiel in de plaats tzou steken.In de garage zeggen ze dat een reservewiel enkel onderaan de auto kan bevestigd worden en dat dit ongeveer 350 euro zou kosten.Iemand die hier meer van weet?

Posted

persoonlijk zou ik zelf ook een resevewiel nemen i.p.v. een reparatie set (heb nu ook een wiel in mn picanto liggen), zo'n set kan niet alle gaten dichten, als er bv een grote snee in de band zit ofzo.

Bij een carens zit het reservewiel inderdaad onder de auto.

• 2 weeks later...
Posted

de reparatie set in niks eigelijk want als je een lekke band heb en je doet het potje in je band met behulp van de kompressor die er bij zit kan je daarna gelijk je band weggooien. reserve wiel is tien keer beter

• 10 months later...
Posted

had ik maar een reparatieset in mijn kia rio 1.5 ls van 2004 (1053kg)ipv een reservewiel,scheelde me 100 euro aan wegenbelasting per jaar, maal 7 jaar ,is al 700 euro. Voor dat geld gooi ik er wel een reserve wiel los in.

• 2 months later...