StratosNL Posted February 4, 2010 Posted February 4, 2010 Voordat ik hier op het forum domme vragen ga stellen, is het beter dat ik me ff voorstel Ik ben Adrie, getrouwd en twee jongens van 7 en 9 jaar. Onze eerste auto was een witte nissan sunny, die hadden we een paar jaar. De tweede auto was een Nissan Primera, die hebben we 10 jaar met plezier opgereden. Hierna onze huidige auto, een Ford Focus station. Die berijden we nu ook al zo'n 9 jaar. We zijn dus niet echt van het wisselen na een jaar, en daarom ben ik eerst me een beetje gaan verdiepen in auto merken etc. We zijn er nu defintief uit, onze volgende auto wordt een Kia Sorento of sportage Gezien de prijzen, zal het een occansion van 2006 ofzo worden. Verder ben ik een noob op het gebied van auto techniek etc. Dus zal wel ergens een domme vraag gaan stellen. Het kopen heeft nog geen haast, maar wel is zeker dat het dit jaar wordt. Zoals gezegd, is de kennis hier totaal niet aanwezig, dus elke tip is welkom ! Quote
Aart.S Posted February 4, 2010 Posted February 4, 2010 Hallo Adrie, Welkom op dit forum. Veel lees en toetsenbord plezier. Stel gerust je vragen, ze zijn hier nooit dom en er is, volgens mij, nog nooit iemand van het forum gestuurd vanwege domme vragen. Wij zelf rijden een halfjaar in een Sportage 4WD fifteen 2 ltr benz. uitvoering, we komen uit een landrover, dus zijn wel wat gewend We hebben zeker geen spijt van onze aankoop. De Sportage bevalt ons uitstekend. Misschien maakt dit je keus wat makkelijker. Suc6 met je zoektocht. Quote
Smart Posted February 4, 2010 Posted February 4, 2010 Hallo Adrie, Welkom op het forum. Er bestaat niet zoiets als domme vragen. Volgens mij is iedereen ooit als leek begonnen en heeft zijn kennis ergens moeten halen. Wanneer dat op dit forum kan, is dat toch mooi meegenomen, nietwaar? Veel lees-, kijk- en postplezier toegewenst! Hallo Adrie,Welkom op dit forum. Veel lees en toetsenbord plezier. Stel gerust je vragen, ze zijn hier nooit dom en er is, volgens mij, nog nooit iemand van het forum gestuurd vanwege domme vragen...... Er heeft wel ooit iemand z'n biezen gepakt, nadat hij onzin begon uit te kramen, maar dat geheel terzijde...... Quote
Aart.S Posted February 4, 2010 Posted February 4, 2010 Er heeft wel ooit iemand z'n biezen gepakt, nadat hij onzin begon uit te kramen, maar dat geheel terzijde...... Nu zit Adrie helemaal te trillen. Quote
bigwade Posted February 4, 2010 Posted February 4, 2010 Hoi Adrie, Welkom hier ! Ga maar voor de Sportage, zit wat simpeler in elkaar en is prima verkrijgbaar (misschien de mijne wel rond okt, haha !) en is wat minder dorstig dan de Sor. Vermijd ex lpg auto's Quote
Venga1 Posted February 4, 2010 Posted February 4, 2010 Er heeft wel ooit iemand z'n biezen gepakt, nadat hij onzin begon uit te kramen, maar dat geheel terzijde...... Smart, Vertel eens, wie was dit dan?? Ach laat maar :lol: Adrie, van harte welkom op dit gezellige forum. Je kan natuurlijk voor de prijs 2 Venga's kopen. Rijd echt fantastisch. Veel plezier met zoek en denkwerk Quote
Smart Posted February 4, 2010 Posted February 4, 2010 @Smart, heeft u uw medicatie van vandaag al binnen ? Sja kheb netz een pilzetje ondzer de tsong sitten....... Quote
StratosNL Posted February 4, 2010 Author Posted February 4, 2010 Bedankt voor de "welkom's", en nee ik zit niet te trillen. Of doen alle Kia's dat heel veel dan LPG wordt het zeker niet, en ook geen diesel. Ik laat het zeker horen, en begin misschien wel een draadje met onze zoekocht. In ieder geval, bedankt voor de humor hier op het forum U hoort nog van mij !! Quote
Alex VB Posted February 4, 2010 Posted February 4, 2010 Hallo Adrie, Een zoektocht naar een geschikte auto is altijd leuk. De diverse eisen die je zelf stelt afwegen tegenover wat aangeboden wordt is af en toe een waar slagveld.. Op papier dan. Ik wens je van harte welkom namens alle Nederbelgen (Zijn er als het goed is maar 2) en veel succes met je speurtocht naar jullie droom KIA. Quote
Recommended Posts