hankpeters Geplaatst 29 Maart, 2010 Geplaatst 29 Maart, 2010 he halloik heb hem nu eindelijk 2 weken binnen op zich een beer van een auto ook om mee te rijden maar ook om te zien. ik ben alleen wel geschrokken van het verbruik op lpg dat is iets wat ik niet verwacht had 1 op 6 nu deze week wat rustiger gereden en net 1 op 7 gehaald. maar ja dan rijd je ook wel wat. mijn vraag mijn auto heeft nu 98000 kilometer gereden heeft het nog zin om een flashlube te laten plaatsen en is het duurdere setje beter dan het goedkope setje ze vragen hier in de buurt van amsterdam ruim 350 euro met montage voor goedkoop setje dat vind ik best wel duur. als jullie iemand weten die hem kan monteren graag woon in amsterdam groetjes rick 350 euro voor een setje flashlube!!! dat is oplichterij. ik heb bij wallinga in eindhoven het duurdere setje voor 200 euro laten monteren. het setje koste toen nog 159 euro via internet en dan vind ik 40 euro voor inbouwen zeer schappelijk. verschil tussen het duurdere en het goedkopere setje is dat het ene setje gewoon druppelt en het andere elektrisch is met een ledje in de auto die brand als je moet bij vullen. het is altijd goed om het in te bouwen maar of het nu nog veel uithaald weet ik niet. afhankelijk van de rijstijl word er verwacht dat de kleppen en de kop ongeveer tussen de 100000 en de 150000 km meegaan. daarna laten reviseren en de eerste 3000 km niet op gas rijden. alles goed op elkaar laten inwerken. en dan genieten he. dan zorgt flaslube voor een betere bescherming van je kleppen. de vewachting is dan dat de kleppen en de kop tussen de 150000 en de 200000 km mee gaan. dat is voor mij een auto leven. mvg Hank Quote
nancyenricky Geplaatst 29 Maart, 2010 Geplaatst 29 Maart, 2010 oke dank je wel voor de tip ik weet ook niet wanneer deze gastank is ingebowd maar ik ga wel kijken voor zo een set maar 350 euro is dus gewoon veel te duur. voor nu rijd hij perfekt en geen problemen we wcahten gewoon af en ga echt verder zoeken voor een inbouw station die het wel met een normale prijs doet groetjes rick Quote
bigwade Geplaatst 29 Maart, 2010 Geplaatst 29 Maart, 2010 oke dank je wel voor de tipik weet ook niet wanneer deze gastank is ingebowd maar ik ga wel kijken voor zo een set maar 350 euro is dus gewoon veel te duur. voor nu rijd hij perfekt en geen problemen we wcahten gewoon af en ga echt verder zoeken voor een inbouw station die het wel met een normale prijs doet groetjes rick De onderhouds historie is echt van belang. Probeer alles te achterhalen voor je voor zoiets als kleppenrevisie aan de beurt bent. Dat is een zeer kostbare zaak. ( Quote
nancyenricky Geplaatst 29 Maart, 2010 Geplaatst 29 Maart, 2010 ja gelukkig heb ik alles goed op papier staan en meteen door mijn advocaat na laten kijken voor het tekenen maar alle gevonden gebreken die bij deze controle van anwb en de eerste 5 maanden zullen worden gemaakt door de garage en of vergoed. dit komt omdat de auto gekocht is bij arnhem en ik woon in amsterdam. dus nog even afwachten op de anwb Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.