Alex VB Geplaatst 13 Februari, 2010 Geplaatst 13 Februari, 2010 Wat is makkelijker dan dat je de wagen van A tot Z wordt uitgelegd? Die paar extra minuten maken op die lange wachttijd ook niets meer uit... Wij waren pas na 1,5 uur pleite.. Het was ook reuze gezellig.. De auto stond nog gewoon in de showroom te wachten op zijn kentekenplaaten... En ondertussen waren er nog mensen die wilden gaan zitten om te voelen en te ruiken... @The Soul Man, Veel plezier in deze rode bolide. Zo te lezen bevielen de eerste kilometers erg goed.. Quote
Hasselt Geplaatst 14 Februari, 2010 Geplaatst 14 Februari, 2010 Veel plezier in deze rode bolide. Zo te lezen bevielen de eerste kilometers erg goed.. Een prachtige rooie! Wat ik gisteren aan het station van Hasselt zag? Aan de kop van een rij standaard taxi-modellen stond een knappe gele Soul, natuurlijk geen fototoestel bij, maar ik ga zeker in de komende tijd opnieuw langs om er een leuke foto van te maken! Philip Quote
Alex VB Geplaatst 14 Februari, 2010 Geplaatst 14 Februari, 2010 En meteen reclame maken voor het KIA Forum aub.. Hoe meer zielen hoe meer vreugd.. Quote
Smart Geplaatst 14 Februari, 2010 Geplaatst 14 Februari, 2010 Ik kwam deze Soul op het internet tegen met een parelmoer effectlak. Heel mooi. Quote
brouwer2001 Geplaatst 14 Februari, 2010 Geplaatst 14 Februari, 2010 heel veel rij plezier in je mooie rode soul. hopelijk mag ik ook snel eigenaar van een soul worden. Quote
the soul man Geplaatst 14 Februari, 2010 Topic Starter Geplaatst 14 Februari, 2010 nou , zoals ik al zei zijn we dus in het weekend ff naar het noorden gereden , auto rijd echt super !!! de ingebouwde nav. doet zijn werk ook super , alleen de stem zowel van de man als van de vrouw zijn een beetje slaapverwekkend .... maar zolang ze ons niet "de rijn " in sturen vind ik het wel best . uiteraard nog geen tijd gehad om wat foto's te maken , nog veel te druk met allerlei familie-bezoekjes ( ff showen ... jullie kennen dat wel ) vorige week viel alleen het geluid van de radio mij wat tegen , na wat instellingen te hebben gewijzigd ,( zoals bass en treble ) is ook dat weer verholpen. en BROUWER 2001 ... die burner .. gaat dat hem worden ??? ziet er wel gelikt uit zeg.... later meer groette !!! Quote
bigwade Geplaatst 14 Februari, 2010 Geplaatst 14 Februari, 2010 Heerlijk, het enthousiaste spat er van af ) Veel plezier met die auto.. Ben ook erg benieuwd naar die Burner, zo zouden alle Souls moeten zijn......VET. en dan liefst met een wrede motor erin. Quote
the soul man Geplaatst 20 Februari, 2010 Topic Starter Geplaatst 20 Februari, 2010 goed , we zijn inmiddels een paar weken verder .... en de "soul" begint alleen maar lekkerder te rijden . het schakelen gaat echt superlicht , en we zijn nu wel zo'n beetje gewend aan de koppeling ( bij de rio pakte hij hem een stukkie lager ) dus vanaf nu zonder stotteren wegrijden bij het stoplicht vrouwlief heeft 2 "roetjes" gekocht , ik op maat gezaagt op lengte van de kofferbak , stukkie zwarte stof ertussen , en we hebben een "hoedenplank" voor 7 euri .... ( ook mischien een idee voor anderen ?? ) goed .... je moet er alleen niets op leggen , maar wat je IN de kofferbak hebt liggen is nu wel uit het zicht . allemaal een goed weekend !! Quote
Kimar Geplaatst 21 Februari, 2010 Geplaatst 21 Februari, 2010 goed , we zijn inmiddels een paar weken verder .... en de "soul" begint alleen maar lekkerder te rijden . het schakelen gaat echt superlicht , en we zijn nu wel zo'n beetje gewend aan de koppeling ( bij de rio pakte hij hem een stukkie lager ) dus vanaf nu zonder stotteren wegrijden bij het stoplicht vrouwlief heeft 2 "roetjes" gekocht , ik op maat gezaagt op lengte van de kofferbak , stukkie zwarte stof ertussen , en we hebben een "hoedenplank" voor 7 euri .... ( ook mischien een idee voor anderen ?? ) goed .... je moet er alleen niets op leggen , maar wat je IN de kofferbak hebt liggen is nu wel uit het zicht . allemaal een goed weekend !! Zit er dan niet standaard een hoedenplank in? Gr. Marcel Quote
the soul man Geplaatst 21 Februari, 2010 Topic Starter Geplaatst 21 Februari, 2010 nee , helaas niet .... je kan hem wel bestellen bij de dealer voor 200 euri !! Quote
Gast GreyGriffin Geplaatst 22 Februari, 2010 Geplaatst 22 Februari, 2010 Hallo Soul Man, Een beetje late reactie, ik was even afwezig. Maar toch van harte gefeliciteerd met deze brandweerwagen-rode Soul. Ik vind het op deze auto een heel geslaagde kleur. Wel een beetje typisch dat Kia er standaard geen hoedenplank in stopt, maar dat is met die 'twee-roetjes-truc' heel listig en voordelig opgelost. Groet van GreyGriffin Quote
Ceedlight Geplaatst 22 Februari, 2010 Geplaatst 22 Februari, 2010 Twee jaar na onze 1e proefrit in 2007 toch maar weer eens afgelopen December bij de Kia dealer in de buurt binnengelopen om "nieuwe folders" te halen van de Cee'd SW. Toen hebben we uiteindelijk toch weer een Suzuki Liana gekocht van 1,5 jaar oud met weinig kilometers. Op een van die weinige dagen eind vorig jaar zonder sneeuw hebben we weer een lange proefrit gemaakt over de snelweg en op landelijke weggetjes in de Kia SW 1.4 First Edition. Dat beviel erg goed. Nu was de keuze : een nieuwe Cee'd Se7en of deze demo. Uiteindelijk werd het deze jonge demo (van 1 october 2009 met 1700 km op de teller). Deze F.E. heeft namelijk een aantal extra's t.o.v. de Se7en, zoals de electrische ramen achter, de dual zone climate control en daarbij nog een aantrekkelijke korting op de nieuwprijs. Omdat we nog naar de wintersport gingen en er zo snel nog geen winterbanden voor onze Kia te krijgen waren hebben we met de dealer afgesproken om na onze vakantie de auto pas op te halen. Dus, op 12 februari j.l. onze nieuwe auto opgehaald. Hij stond weer glimmend in de showroom. Alweer enkele honderden km's gereden en het bevalt uitstekend. Quote
the soul man Geplaatst 22 Februari, 2010 Topic Starter Geplaatst 22 Februari, 2010 oke dan, blij voor je dat de "ceed" een goeie aankoop blijkt te zijn en natuurlijk van harte welkom op dit forum , als je zo af en toe eens wat van je laat horen , hoe de auto bevalt ( ze zijn hier gek op wat foto's ) zou hartstikke leuk zijn .... tsjonge tsjonge .... wat wordt het toch mooi met al die KIA'S op de weg:-D:-D:-D Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.