Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Hoe picanto met AB uitvoeren?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo Kia rijders,

Ik heb een picanto met centrale deurvergrendeling alleen dit is met de sleutel. En je raad het al, ik wil dit graag met een afstandsbediening kunnen regelen.

Ik zie op marktplaats een universeel kitje te koop (30 euro) maar volgens mij moet ik dan gaan knippen en plakken/solderen :-(

Zag ook bijv. van WAECO setjes staan die je er gewoon tussen steekt.

Is al voorbereid op de juiste stekkers, kwestie van aansluiten zonder gedoe maar kan voor de Picanto zoiets niet vinden.

Wie heeft hiermee ervaring of kan mij vertellen wat ik het beste kan doen om de CV met de Afstandsbediening te bedienen :?:

Geplaatst
Niemand suggesties?

Kan me niet voorstellen dat iedereen zo graag zijn picanto opent met de sleutel in plaats van een afstandsbediening :lol:

Bij mij zit standaard de Ab in de sleutel:wink:

Geplaatst

zelf nu ook een picanto zonder ab en zag dat er maar 1 stel motor in zit. de vergrendeling werkt alleen vanaf bestuurders zijde en niet vanaf bijrijderszijde.

dan moet je een stelmotor plaatsen in de bijrijdersdeur.

dan heb je een ander schema nodig

• 4 weken later...
  • 13 jaar later...
Geplaatst

Als de CV enkel reageert als je de bestuurdersdeur bedient zou je daar een motortje kunnen inbouwen, wat door de remote bestuurd word.

Als je ook rondom kunt afsluiten vanaf de RECHTER deur zit er links (ook) al een motortje en kun je volstaan met het aansturen van de sensor-draden, maar welke dat zijn weet ik niet.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...