floris Geplaatst 10 Februari, 2010 Geplaatst 10 Februari, 2010 Hallo Kia rijders, Ik heb een picanto met centrale deurvergrendeling alleen dit is met de sleutel. En je raad het al, ik wil dit graag met een afstandsbediening kunnen regelen. Ik zie op marktplaats een universeel kitje te koop (30 euro) maar volgens mij moet ik dan gaan knippen en plakken/solderen Zag ook bijv. van WAECO setjes staan die je er gewoon tussen steekt. Is al voorbereid op de juiste stekkers, kwestie van aansluiten zonder gedoe maar kan voor de Picanto zoiets niet vinden. Wie heeft hiermee ervaring of kan mij vertellen wat ik het beste kan doen om de CV met de Afstandsbediening te bedienen Quote
floris Geplaatst 12 Februari, 2010 Topic Starter Geplaatst 12 Februari, 2010 Niemand suggesties? Kan me niet voorstellen dat iedereen zo graag zijn picanto opent met de sleutel in plaats van een afstandsbediening Quote
Tazteam Geplaatst 16 Februari, 2010 Geplaatst 16 Februari, 2010 Niemand suggesties?Kan me niet voorstellen dat iedereen zo graag zijn picanto opent met de sleutel in plaats van een afstandsbediening Bij mij zit standaard de Ab in de sleutel:wink: Quote
brouwer2001 Geplaatst 16 Februari, 2010 Geplaatst 16 Februari, 2010 ik heb zelf een rio waar ik ab op gezet heb. ja het is knippen en plakken. op dit draadje over een rio zit een schema zoals gebruikt in een rio weet niet of de picanto het zelfde heeft. http://www.kiaclub.nl/showthread.php?t=1229&highlight=afstandbediening anders eens bij een automatrialen handel en vragen naar inbouw Quote
floris Geplaatst 20 Februari, 2010 Topic Starter Geplaatst 20 Februari, 2010 Ok bedankt, ga ik vanmiddag even doen. Laat wel weten wat ze daar zeggen. To be continued... Quote
brouwer2001 Geplaatst 20 Februari, 2010 Geplaatst 20 Februari, 2010 zelf nu ook een picanto zonder ab en zag dat er maar 1 stel motor in zit. de vergrendeling werkt alleen vanaf bestuurders zijde en niet vanaf bijrijderszijde. dan moet je een stelmotor plaatsen in de bijrijdersdeur. dan heb je een ander schema nodig Quote
brouwer2001 Geplaatst 20 Februari, 2010 Geplaatst 20 Februari, 2010 http://mbcarpartsdoctor.123forum.nl/kia-picanto-heeft-cv-wil-afstandsbediening-aansluiten-help-t529.html?highlight=picanto kijk even hier een forum over vele van dit soort dingen. Quote
floris Geplaatst 23 Februari, 2010 Topic Starter Geplaatst 23 Februari, 2010 Ja dat heb ik ook begrepen over die extra stelmotor. Bedankt voor de link, hier staat goede info over het inbouwen. Quote
jan-willem Geplaatst 23 Maart, 2010 Geplaatst 23 Maart, 2010 hee floris kijk anders ff op deze link http://kia.nl/showroom/picanto/accessoires-.aspx kost wat maar heb je het wel origineel. heb dealer gebeld,kan ook op de oudere types zeiden ze. Ik ga volgende week het setje zelf in bouwen (ik ben automonteur) scheelt ook in kosten prijs weet ik nog niet is word morgen besteld. Quote
Peter van Gemert Geplaatst 21 September, 2023 Geplaatst 21 September, 2023 ik heb een kia picanto 1.1 uit 2008 met centrale deurvergrendeling met de sleutel. Moet er een stuurmotor aan de bestuurderskant of zit daar al een motor die ik aan kan sturen ? Quote
Murcielaygo Geplaatst 22 September, 2023 Geplaatst 22 September, 2023 Als de CV enkel reageert als je de bestuurdersdeur bedient zou je daar een motortje kunnen inbouwen, wat door de remote bestuurd word.Als je ook rondom kunt afsluiten vanaf de RECHTER deur zit er links (ook) al een motortje en kun je volstaan met het aansturen van de sensor-draden, maar welke dat zijn weet ik niet. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.