GHIA-kynan Geplaatst 10 Februari, 2010 Geplaatst 10 Februari, 2010 Omdat de vrouw een Picantootje rijdt, maar even op jullie forum geregistreerd... Ben Jurgen, gehuwd met Femke en heb twee kleintjes (kynan en celeste) woon in het Belgse (Maaseik). Ben beheerder van FordMondeoClub.nl en kwam op jullie forum omdat ik een lampje moest verwisselen van de Picanto... Geen idee dat het zo'n enorme klus was (nou ja, niet echt een enorme klus, maar je moet wel ff met je verstand op nul de boel losrukken:smile:) Anyway... vragen, ik hoor het wel! Quote
Smart Geplaatst 10 Februari, 2010 Geplaatst 10 Februari, 2010 Jurgen, welkom op het forum! Dat verwisselen van de lampjes vergt inderdaad de nodige sleutelkunst, maar als je het met beleid doet, moet het lukken. Nou, dat heb jij bewezen. Veel lees- en postplezier toegewenst! Mogelijk nog suggestie voor het Kia Forum? Quote
GHIA-kynan Geplaatst 10 Februari, 2010 Topic Starter Geplaatst 10 Februari, 2010 Dank voor het welkom! Neuj geen suggesties, eerst maar even wennen hier he Quote
bigwade Geplaatst 10 Februari, 2010 Geplaatst 10 Februari, 2010 Welkom Ben Jurgen Mogelijk nog suggestie voor het Kia Forum? Die zijn daar heel streng hoor w.b. nieuwe topics..... We houden het hier graag gezellig, haha ! Quote
GHIA-kynan Geplaatst 10 Februari, 2010 Topic Starter Geplaatst 10 Februari, 2010 Die zijn daar heel streng hoor w.b. nieuwe topics.....We houden het hier graag gezellig, haha ! :shock:valt toch wel mee...? Quote
bigwade Geplaatst 10 Februari, 2010 Geplaatst 10 Februari, 2010 Ah, ik kwam via google op deze http://www.fordmondeoclub.nl/phpBB3/ zie nu dat het alleen om "aangeboden" gaat. Scuzzie ! Quote
Gast GreyGriffin Geplaatst 10 Februari, 2010 Geplaatst 10 Februari, 2010 Hallo Jurgen, Welkom op de Kia-clubsite. Als ik het goed begrijp moet niet jij, maar jouw vrouw zich eigenlijk aanmelden voor dit forum . Ben wel benieuwd of de Pica haar goed bevalt. Vriendelijke groet van GreyGriffin Quote
GHIA-kynan Geplaatst 10 Februari, 2010 Topic Starter Geplaatst 10 Februari, 2010 Eh ja... klopt... Maar ze doet niks aan de auto en dan komt het toch uiteindelijk weer op mij neer (en de info van jullie forum ) Quote
Gast GreyGriffin Geplaatst 10 Februari, 2010 Geplaatst 10 Februari, 2010 Maakt niet uit. Hoe meer zielen hoe meer vreugd! GreyGriffin Quote
GHIA-kynan Geplaatst 10 Februari, 2010 Topic Starter Geplaatst 10 Februari, 2010 Ze is het type, als je zegt; schat weet je dat je met een kapotte lamp rijdt? En dan zegt: "Ow ja?" Quote
Hasselt Geplaatst 10 Februari, 2010 Geplaatst 10 Februari, 2010 En manlief mag het weer in orde brengen:p Welkom alvast! Quote
Alex VB Geplaatst 10 Februari, 2010 Geplaatst 10 Februari, 2010 Maaseik, Daar komt mijn wagen vandaan... Ook van mij een hartelijk welkom op het gezelligste KIA forum van de Benelux.. Ik wil niet beweren dat het gezelliger is dan de andere autofora.. Ik wens je vrouw veel plezier met haar Pica en jij met de Mondeo, 1 van de mooiste Fords.. Quote
Alex VB Geplaatst 10 Februari, 2010 Geplaatst 10 Februari, 2010 Rudi Das... Yep... Helaas geen dealer meer... Quote
GHIA-kynan Geplaatst 10 Februari, 2010 Topic Starter Geplaatst 10 Februari, 2010 Maar nog wel onderhoud... Goeie gast! Komt de Picanto ook vandaan en heb de vorige Ford (Focus) daar ook in onderhoud gehad. Mondeo kan ie helaas weinig aan doen... Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.