kia sw 2010 Geplaatst 10 Februari, 2010 Geplaatst 10 Februari, 2010 goede middag kia lief hebbers ik ben justin 28 jaar oud ruim 1 jaar getrouwt:shock: en ben sinds begin januari in het bezit van een nieuwe kia ceed sporty wagon 1.4 x-ecutive piston grey ik ben nog nooit op een forum aktief geweest dus is allemaal nieuw voor mij Quote
Gast GreyGriffin Geplaatst 10 Februari, 2010 Geplaatst 10 Februari, 2010 Hallo Justin, Welkom op de Kia-clubsite. Ik neem aan dat de Cee'd SW je wel goed bevalt? Als je met zekere regelmaat een beetje met ons meeleest ben je binnen de korste keren heel aardig gewend op dit forum. Vriendelijke groet van GreyGriffin PS: Van wie is die neus??? Quote
kia sw 2010 Geplaatst 10 Februari, 2010 Topic Starter Geplaatst 10 Februari, 2010 Hallo Justin,Welkom op de Kia-clubsite. Ik neem aan dat de Cee'd SW je wel goed bevalt? Als je met zekere regelmaat een beetje met ons meeleest ben je binnen de korste keren heel aardig gewend op dit forum. Vriendelijke groet van GreyGriffin PS: Van wie is die neus??? ja hij bevalt erg goed hier voor ook een ceed gehad dat was geen sporty wagon de nieuwe rijd een stuk comfortebeler als het vorige model ja de neus is van mijn kat die was een beetje nieuwschierig:razz: Quote
Hasselt Geplaatst 10 Februari, 2010 Geplaatst 10 Februari, 2010 Hahaha! Leuk Welkom op het forum van de grote schare SW-rijders (en alle andere Kia fanaten natuurlijk) Quote
Alex VB Geplaatst 10 Februari, 2010 Geplaatst 10 Februari, 2010 Kijk, kijk,... een kattenliefhebber EN een SW rijder.... Het kan niet beter... hartelijk welkom ook namens mij en mijn aanhang. (1 vrouw, 1 Dochter, 3 katten en 1 hond) Wij zijn het dol op foto's en ervaringsberichten. Als je deze van tijd tot tijd met ons wilt delen dan heb je een kinderhart weer blij gemaakt.. Quote
bigwade Geplaatst 10 Februari, 2010 Geplaatst 10 Februari, 2010 Welkom hier! Veel lees en tikplezier !! Er mag hier zelfs gelachen worden, haha ! Het went best snel hoor zo'n forum. Quote
Smart Geplaatst 10 Februari, 2010 Geplaatst 10 Februari, 2010 (aangepast) Je kunt beter deze avatar nemen. In de huidige zie ik heel wat anders dan een kattensnuit....... Of een kat die supersonisch gaat natuurlijk! 10 Februari, 2010 aangepast door Smart Quote
kia sw 2010 Geplaatst 10 Februari, 2010 Topic Starter Geplaatst 10 Februari, 2010 Je kunt beter deze avatar nemen. In de huidige zie ik heel wat anders dan een kattensnuit....... Of een kat die supersonisch gaat natuurlijk! o vertel wat zie je dan in de kattensnuit:razz: het is eigenlijk de verkeerde foto moet ik nog veranderen Quote
Smart Geplaatst 10 Februari, 2010 Geplaatst 10 Februari, 2010 o vertel wat zie je dan in de kattensnuit:razz:het is eigenlijk de verkeerde foto moet ik nog veranderen Nou, of hij heeft een hele dikke bierbuik en zijn navel steekt eruit waar absoluut geen pluis meer in kan zitten of hij heeft een borstvergrotende operatie achter de rug........ BTW, wij hebben ook een poes rondlopen, dus dat zit wel 'snor'! Quote
kia sw 2010 Geplaatst 10 Februari, 2010 Topic Starter Geplaatst 10 Februari, 2010 nou smart moet zeggen dat je een zeer rijke fantasie hebt Quote
bigwade Geplaatst 10 Februari, 2010 Geplaatst 10 Februari, 2010 Hij is niet de enige, vond het ook wat weird...... Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.