Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Tja, gedurft is het zeker. Slim is een 2e ! Heb in de Cube gereden welke we als demo hebben, best een leuke auto met een heel dik interieur maar het smoelt net niet. Vind de Soul veel mooier ! Verder heeft de Cube een D label (!!!) en kost ruim 20.500 eurootjes wat de keuze nog makkelijker maakt ;)

Gelukkig heeft Nissan de Pixo en Qashqai nog en verwacht ik toch wel wat van de nieuwe Micra !

Geplaatst
Tja, gedurft is het zeker. Slim is een 2e ! Heb in de Cube gereden welke we als demo hebben, best een leuke auto met een heel dik interieur maar het smoelt net niet. Vind de Soul veel mooier ! Verder heeft de Cube een D label (!!!) en kost ruim 20.500 eurootjes wat de keuze nog makkelijker maakt ;)

Gelukkig heeft Nissan de Pixo en Qashqai nog en verwacht ik toch wel wat van de nieuwe Micra !

Kijk ook eens naar de onderstaande Duitse test van de Cube met o.a. de Venga, enz. Redelijk positief maar gewoon te duur.

Geplaatst

Heb vandaag gewoon een Dikke Cube verkocht !!! Er is gewoon serieus aanloop op deze auto. Voorts heb ik het idee dat de Soul populairder wordt !

Geplaatst
Heb vandaag gewoon een Dikke Cube verkocht !!! Er is gewoon serieus aanloop op deze auto. Voorts heb ik het idee dat de Soul populairder wordt !

gecondoleerd :mrgreen:

Nee grapje, elke auto heeft wel mensen die hem leuk/praktisch vinden.. kijk maar hoeveel fiat multivlaaien er rond rijden

Geplaatst

Waarom denk je dat de Soul populairder wordt......?

Op die Cube kun je allemaal stippen zetten, aan elke kant een paar. Heb je een originele rijdende dobbelsteen.

Geplaatst
Je zou er eigenlijk eens een rondje mee moeten rijden, het interieur is
Geplaatst
Tja... zo heb ik de laatste weken 2 Pro Cee'ds aan mensen van boven de 58+ verkocht dus zo zie je maar !

Hoeveel Venga's hebben jullie al verkocht?

Gaan de verkopen een beetje zoals verwacht?

Geplaatst

Landelijk wel, ik vind persoonlijk de verkopen van de Venga bij ons tegenvallen. Wekelijks wel wat aanloop hoor... De Cee'd en Picanto lopen bij ons als een trein. Heb vandaag eens wat Venga's op voorraad besteld (o.a. Mocca Brown waar ik

Geplaatst

Wij verkopen ook best wel wat Note's !

Wij wilden eerst een Note kopen,maar ik heb tot op heden absoluut nog geen spijt er van gehad dat we voor de Venga zijn gegaan.

Geplaatst

Me schoonmoeder heeft net de note ingeruild voor een venga.. het is nog steeds wachten op de levering

Geplaatst
Me schoonmoeder heeft net de note ingeruild voor een venga.. het is nog steeds wachten op de levering

Een juiste keuze zou ik zeggen.

Ik heb meerdere keren in een 1.4 Note gereden.

Maar ik vind de Venga veel beter zitten en rijden.

Gefeliciteerd met de nieuwe KIA in de familie:grin:

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...