brouwer2001 Posted February 16, 2010 Share Posted February 16, 2010 zag op internet een soul 2 liter. hier niet verkrijgbaar geimporteerd. alleen die prijs . http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=v2wcttrcbwt1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kia Fan Posted February 16, 2010 Share Posted February 16, 2010 prijs komt vooral door label van de auto...... een 2.0 automaat heeft een uitstoot van 183 gram dus dat is niet weinig..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bigwade Posted February 16, 2010 Share Posted February 16, 2010 Denk ook aan mijlen teller en een amper werkende radio ivm andere FM frequenties in Amerika Pittige prijs voor een 2e handsje, haha.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nortukker Posted February 17, 2010 Share Posted February 17, 2010 Deze garage kan ik toevallig want dat is bij mij in de buurt en hij heeft veel auto's uit de states en is met al zijn auto's vrij prijzig. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HvT Posted February 17, 2010 Share Posted February 17, 2010 erg duur voor een import en ik denk dat je met de 1.6 net zo veel lol kunt hebben als met de 2.0. ik lees ook veel op de internationale site van kia, www.kiasoulforums.com , en volgens de mensen in de states, waar de 2.0 vrij veel voor komt, komt hij eigenlijk overeen met de 1.6 hier in Europa. Echt veel meer vermogen heb je dus niet ondanks de 2.0 motor. gr. Huub Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Relena Posted February 17, 2010 Share Posted February 17, 2010 erg duur voor een import en ik denk dat je met de 1.6 net zo veel lol kunt hebben als met de 2.0.ik lees ook veel op de internationale site van kia, www.kiasoulforums.com , en volgens de mensen in de states, waar de 2.0 vrij veel voor komt, komt hij eigenlijk overeen met de 1.6 hier in Europa. Echt veel meer vermogen heb je dus niet ondanks de 2.0 motor. gr. Huub Geef je gelijk Hvt. Ben zelf zeer tevreden met de 1.6 liter motor. Deze is zeker niet slechter dan de 2.0 liter van America. Trouwens deze 2.0 liter kost in America tussen de 17000 en 24000 dollar. Afhankelijk van de uitvoering. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kia Fan Posted February 17, 2010 Share Posted February 17, 2010 Even over prijs in amerika dat klopt dat deze tussen de 17 en 24 ligt maar daar komt natuurlijk wel nog even een slok bpm bovenop...... waar ik het wel mee eens ben is dat de prijs aan hoge kant is....... En ik zou hem niet willen hebben want grote kans dat een NL dealer hem bijv. uit kan lezen...... Weet dat NL dealer niets kunnen met de Kia Sedona (Carnival) met een 3.8 motor erin... Hier heeft een NL gewoon geen software voor. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rio-man Posted February 17, 2010 Share Posted February 17, 2010 Er komt idd nog BPM op, maar die auto uit de advertentie, daar komt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kia Fan Posted February 17, 2010 Share Posted February 17, 2010 Er komt idd nog BPM op, maar die auto uit de advertentie, daar komt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rio-man Posted February 17, 2010 Share Posted February 17, 2010 Rio man dat is niet helemaal correct wat jij zegt....... het is wel een btw auto maar btw zit wel in totaalbedrag! Excuus, verkeerd gelezen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
brouwer2001 Posted February 18, 2010 Author Share Posted February 18, 2010 ik heb even lopen rekenen en voor de centen kan ik ook een soul x-ecutive met leer en navigatie diversen extra's zoals prints en extra stylings spulletjes voor ongeveer de zelfde prijs. maar dan wel nieuw en luxer, maar geen 2.0L en automaat. maar wel de kleur keuze. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
brouwer2001 Posted February 18, 2010 Author Share Posted February 18, 2010 soul x-ecutive 20495 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smart Posted February 18, 2010 Share Posted February 18, 2010 Een spelletje van de Kia Soul Burner (officieel Kia). http://www.soulkrazyrain.com/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bigwade Posted February 18, 2010 Share Posted February 18, 2010 (edited) en dat tegen de 2,0L die te koop staat voor 26.950 zou bij de kues snel gemaakt zijn en voor een nieuwe gaan helaas ligt dit boven mijn budget. je rijdt dan nieuw en een heeeeeeeeele luxe uitvoering. Voor dat bedrag heb je in sept de Sportage met 2.0l 163 pk MET automaat.. Dan is die keuze ook gauw gemaakt. Overigens heeft die auto geen 18.000km maar mijlen gereden en dan wordt het wel heel erg prijzig. Daar blijftie mee zitten.. Edited February 18, 2010 by bigwade typo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peterrrrr Posted February 18, 2010 Share Posted February 18, 2010 Tja, het is wel een automaat. Denk ook niet dat deze man de auto al heeft staan, ik hoop het niet voor hem ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrick79 Posted May 10, 2010 Share Posted May 10, 2010 Een spelletje van de Kia Soul Burner (officieel Kia).http://www.soulkrazyrain.com/ heb even gauw gekeken... maar (nog) niet gespeeld... de afbeelding op de openingspagina heeft een gespiegelde striping?! voor wat betreft het topic... ik heb het nog niet meegemaakt dat de 1.6 te kort schiet Greetz, Patrick Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts