Jump to content

soul 2.0L

brouwer2001

Recommended Posts

erg duur voor een import en ik denk dat je met de 1.6 net zo veel lol kunt hebben als met de 2.0.

ik lees ook veel op de internationale site van kia, www.kiasoulforums.com , en volgens de mensen in de states, waar de 2.0 vrij veel voor komt, komt hij eigenlijk overeen met de 1.6 hier in Europa. Echt veel meer vermogen heb je dus niet ondanks de 2.0 motor.

gr. Huub

erg duur voor een import en ik denk dat je met de 1.6 net zo veel lol kunt hebben als met de 2.0.

ik lees ook veel op de internationale site van kia, www.kiasoulforums.com , en volgens de mensen in de states, waar de 2.0 vrij veel voor komt, komt hij eigenlijk overeen met de 1.6 hier in Europa. Echt veel meer vermogen heb je dus niet ondanks de 2.0 motor.

gr. Huub

Geef je gelijk Hvt. Ben zelf zeer tevreden met de 1.6 liter motor.

Deze is zeker niet slechter dan de 2.0 liter van America.

Trouwens deze 2.0 liter kost in America tussen de 17000 en 24000 dollar.

Afhankelijk van de uitvoering.

Even over prijs in amerika dat klopt dat deze tussen de 17 en 24 ligt maar daar komt natuurlijk wel nog even een slok bpm bovenop...... waar ik het wel mee eens ben is dat de prijs aan hoge kant is....... En ik zou hem niet willen hebben want grote kans dat een NL dealer hem bijv. uit kan lezen...... Weet dat NL dealer niets kunnen met de Kia Sedona (Carnival) met een 3.8 motor erin... Hier heeft een NL gewoon geen software voor.

ik heb even lopen rekenen en voor de centen kan ik ook een soul x-ecutive met leer en navigatie diversen extra's zoals prints en extra stylings spulletjes voor ongeveer de zelfde prijs. maar dan wel nieuw en luxer, maar geen 2.0L en automaat. maar wel de kleur keuze.

en dat tegen de 2,0L die te koop staat voor 26.950 zou bij de kues snel gemaakt zijn en voor een nieuwe gaan helaas ligt dit boven mijn budget.

je rijdt dan nieuw en een heeeeeeeeele luxe uitvoering.

Voor dat bedrag heb je in sept de Sportage met 2.0l 163 pk MET automaat..

Dan is die keuze ook gauw gemaakt.

Overigens heeft die auto geen 18.000km maar mijlen gereden en dan wordt het wel heel erg prijzig.

Daar blijftie mee zitten..

Edited by bigwade
typo

• 2 months later...
Een spelletje van de Kia Soul Burner (officieel Kia).

http://www.soulkrazyrain.com/

heb even gauw gekeken... maar (nog) niet gespeeld...

:eek: de afbeelding op de openingspagina heeft een gespiegelde striping?!

voor wat betreft het topic... ik heb het nog niet meegemaakt dat de 1.6 te kort schiet ;)

Greetz,

Patrick