bob Geplaatst 20 Februari, 2010 Geplaatst 20 Februari, 2010 hallo lees al een tijdje mee hier ben sinds woensdag in het bezit van een kia pro ceed uit 2008 met slechts 8500km op de klok. bob is mijn artiestennaam in het echt heet ik marchel en kom uit rotterdam vandaag en setje 15inch lmv met winterbanden gekocht in maart een weekje oostenrijk kijken hoe de pro ceed het gaat doen:razz: groeten marchel Quote
bigwade Geplaatst 20 Februari, 2010 Geplaatst 20 Februari, 2010 Mooie kar, tof kleurtje, VEEL PLEZIER ermee !! en WELKOM hier Quote
Relena Geplaatst 20 Februari, 2010 Geplaatst 20 Februari, 2010 Welkom Bob vanuit het mooie Limburg. Groetjes, Relena Quote
brouwer2001 Geplaatst 20 Februari, 2010 Geplaatst 20 Februari, 2010 ook namens mij welkom mooie kar Quote
Smart Geplaatst 20 Februari, 2010 Geplaatst 20 Februari, 2010 Hallo Bob, welkom hier op het forum. Veel plezier met je mooi aanwinst. Aparte kleur overigens. Quote
El-Rio-Grande Geplaatst 21 Februari, 2010 Geplaatst 21 Februari, 2010 Hoi Bob / Marchel, Leuke auto, mooie kleur! Welkom op het forum en veel veilige, plezierige km's gewenst met je Pro Cee'd. Groetjes, Peter Quote
Hasselt Geplaatst 22 Februari, 2010 Geplaatst 22 Februari, 2010 Jouw kar ziet er idd knap uit! Welkom trouwens Quote
Gast GreyGriffin Geplaatst 23 Februari, 2010 Geplaatst 23 Februari, 2010 Hallo Bob, Welkom op de Kia-clubsite en veel plezier met je pro Cee'd. Zoals enkele lieden hierboven al hebben opgemerkt: aparte kleur! Ik had deze uitmonstering nog nooit eerder gezien, dus ga er maar van uit dat je vrij exclusief rondrijdt. Ik wens je vast een prettige uitstap naar Oostenrijk. Vriendelijke groet van GreyGriffin Quote
Pieter78 Geplaatst 23 Februari, 2010 Geplaatst 23 Februari, 2010 Welkom op het forum en veel plezier met je pro_cee'd. Ik ga opletten of ik je tegenkom, woon in de buurt van Rotterdam en jouw kleurtje valt wel op:mrgreen: Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.