Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Gadgets en/of accessoires (opties) in de auto!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

@Smart, over die Seagate mag je me komende donderdag bij de borrel bijpraten.

Heb me vandaag verwend met 4 nieuwe vloermatten voor mijn niet-Kia.

Ik had luxe velours matten in mijn SP3 en dat was erg fijn aan de voetjes.

Voor 48,60 met 5,50 verzendkosten erbij krijg ik weer diezelfde prettige vloerbedekking in de rode waas.

Nu nog open haardje :wink:

http://www.automatten.nl

Ik had er al een rubberen inleg-koffermat van vandaan.

Prima spul en prettige orderafhandeling.

Geplaatst

Je kunt met deze harde schijf

3 tablets en/of smartphones tegelijk van films of muziek voorzien.

Is het ook mogelijk om dan via bluetooth connectiviteit muziek af te spelen. Via de auto speakers. Of is dit al in gebruik voor de harde schijf

Geplaatst

@Smart, over die Seagate mag je me komende donderdag bij de borrel bijpraten.

Oké...

Is het ook mogelijk om dan via bluetooth connectiviteit muziek af te spelen. Via de auto speakers. Of is dit al in gebruik voor de harde schijf

Dat is een goede vraag, maar is volgens mij niet mogelijk. Je moet namelijk een adres hebben om in contact te komen met wifi. Mogelijk kan

het wel via een smartphone en dan via de bluetoothverbinding. Kijk anders eens naar de specs op internet.

• 6 maanden later...
Geplaatst

Geen gadget voor in een moderne auto maar vond het toch wel een leuke foto.

Een alternatieve kilometer schaal indeling voor een 2cv6.

post-6447-1364150896,09_thumb.jpg

• Like 4
Geplaatst

Niet lachen maar een grote poederbrush van de Hema van 3 Eu is een geweldige tool

om je dash, zoals navi en roostertjes stofvrij te maken in de file.

Soms valt er een haartje uit het kwastje, maar ja 3 Eu.....

bijlage is vb van ander merk.

Hoe kom je er op zou je zeggen.

tja, ik ben fotograaf en heb dat soort dingen wat kleiner en dan staat er "Photo" op en kost zo'n kwassie 25 Euro..

Heb er een paar van de HEMA geprobeerd en die grootste toch gewoon ook in de tuut gelegd.

Kijken mensen raar als je je dash aan het kwasten bent ?

KLOPT, haha !

Boeie !!!!!!

Dat was em weer even..

Ik vind het kei vet! ga ik zeker kopen zo'n kwast. Kan mij ook erg storen aan dat grijze stof op dat mooie dashboard.  :clap: 

• 2 weken later...
Geplaatst

Sleutel graag aan mijn Sorento dus hier maar effe mijn modjes:

-dubbel din radio, nav,blue tooth, tv,dvd en tel

-xenon 6000k

-interieur verlichting vervangen door led

-6st led glow kid interieur

-angel eyes met swichtback functie(knipperlichten)

-led knipperlichten spiegels

- T voor bumper

-2.5" daystar lift

-17" velgen met 265.65.17 general grabber at2 banden

-dash camera voor en achter

16174404_large.jpg

16174405_large.jpg16174407_large.jpg16174408_large.jpg16174409_large.jpg

• Like 1
Geplaatst

i like it  :wink:  :wink:  :wink:  :wink:

heel erg mooi gedaan ik houd er van als mensen zo leuk met hun auto bezig zijn 

ik vind je angeleyes erg goed gelukt 

en ook je deur projectoren (heb de zelfde)

Geplaatst

het lijkt een beetje op de verlichting die ik in me koplampen heb gebouwd 

allen ziten ze bij mij niet als angel eyes maar het idee is het zelfde 

ook net als bij jou erg cool 

• Like 1
Geplaatst

vind ik van jou ook mischien als ik een gekke bui heb voeg ik dat ook nog eens toe 

wel heb ik alles uitschakelbaar gemaakt mocht er eens  :shit: aan de knikker zijn met weet ik veel wie of wat 

Geplaatst

vind ik van jou ook mischien als ik een gekke bui heb voeg ik dat ook nog eens toe 

wel heb ik alles uitschakelbaar gemaakt mocht er eens  :shit: aan de knikker zijn met weet ik veel wie of wat 

ik heb geen schakelaar er tussen zitten, wel heb ik uitgebreid de wegen verkeerswetten bestudeerd. Daar staat onder art 57 het volgende:

1. Personenauto’s mogen zijn voorzien van: Onderdelen a tot en met u: visuele controle.   a. twee mistvoorlichten;     b. meerdere grote lichten, tegelijkertijd mogen niet meer dan vier grote lichten werken;     c. twee extra stadslichten;     d. twee extra achterlichten;     e. twee extra markeringslichten aan de voorzijde en twee extra markeringslichten aan de achterzijde, indien deze lichten reeds ingevolge verplicht zijn;     f. twee of vier markeringslichten aan de voorzijde en twee of vier markeringslichten aan de achterzijde van het voertuig, indien deze lichten niet reeds ingevolge verplicht zijn;     g. twee staaklichten;     h. parkeerlichten;     i. één extra mistachterlicht aan de achterzijde van het voertuig;     j. extra achteruitrijlichten;     k. twee extra richtingaanwijzers en waarschuwingsknipperlichten aan de voor- en achterzijde van het voertuig;     l. extra zijrichtingaanwijzers aan beide zijkanten van het voertuig;     m. ambergele retroreflectoren aan de zijkanten van het voertuig, indien deze retroreflectoren niet reeds ingevolge verplicht zijn, de achterste retroreflector aan de zijkant mag rood zijn;     n. witte retroreflectoren aan de voorzijde van het voertuig;     o. zijmarkeringslichten, indien deze lichten niet reeds ingevolge verplicht zijn, waarbij , van toepassing is;     p. werklichten;     q. een derde remlicht, indien dit licht niet reeds ingevolge verplicht is, aangebracht overeenkomstig het gestelde in ;     r. twee dagrijlichten;

mocht ik aangehouden worden dan beroep ik me zeker op dit art!

• Like 1
Geplaatst

ja dit klopt en als de lichten op een bepaalde afstand van elkaar afzitten mag je ze zelfs als 1 licht beschouwen 

op die manier kan je er nog eens eentje bij plaatsen  :wink:  :wink:

ik heb de schakelaars er ook tussen gezet dat als 1 kant stuk gaat ik de andere kant uit kan zetten zonder te moeten slopen dat is nog al een aardige klus bij de rio

weet niet of dat bij jou ook zo is 

Geplaatst

erg mooi!! waar heb jij ze vandaan? ik moest naar Korea

klopt bij exled shop 

maar ik heb een set overgenomen van een club lid hier die had 5 sets laten overkomen dat scheelde weer in de verzend kosten en invoerrechten 

en van die 5 sets die hij heeft gekocht heb ik er nu 3 ingebouwd  :?  :?

Geplaatst

@xtra40, heb jij iets met je led lampen gedaan of zin die standaard zo fel? 

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...