sorentocrdi Geplaatst 23 Februari, 2010 Geplaatst 23 Februari, 2010 dag vrienden, ben robert, 20 jaar en in het trotse beit van een sorento crdi heb een probleempje maar dat lezen jullie wel hoop dat jullie me kunnen helpen! mvg robert Quote
Smart Geplaatst 23 Februari, 2010 Geplaatst 23 Februari, 2010 Hallo Robert, Welkom op het forum. Nou, nou, 20 jaar en dan al problemen. Nou geloof mij, er zijn genoeg forumleden die zich vastbijten in de problematiek van een ander. Dus kom maar op met je vraag in een aparte topic. Veel lees- en postplezier toegewenst! Maar meer nog, veel rijplezier en veilige km's toegewenst in jouw Sorento. Quote
Alex VB Geplaatst 23 Februari, 2010 Geplaatst 23 Februari, 2010 Hallo Robert, Van harte welkom op het gezelligste KIA forum van de benelux. Hopelijk kunnen de experts je helpen met je probleem. Maar om onze honger te stillen vraag ik je vriendelijk of je enkele foto's wil plaatsen en ons op de hoogte houden van de vorderingen mbt je probleem. Quote
Franske Geplaatst 23 Februari, 2010 Geplaatst 23 Februari, 2010 Ook welkom vanuit Eindhoven, Ik moet wel zeggen dat je problemen opzich best meevallen want als je met 20 jaar al een Sorento onder je kont hebt... Quote
ger.w. Geplaatst 23 Februari, 2010 Geplaatst 23 Februari, 2010 Welkom. Een Sorento rijder heeft geen problemen...alleen uitdagingen Quote
bigwade Geplaatst 23 Februari, 2010 Geplaatst 23 Februari, 2010 Welkom.Een Sorento rijder heeft geen problemen...alleen uitdagingen HaHa, dat is de juiste insteek !! Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.