frans51 Posted March 2, 2010 Share Posted March 2, 2010 Ik ben sinds Vrijdag in het bezit van een nieuwe Kia Venga 1.4 Heb in het weekend zo 500 km mee gereden naar allen te vredeheid. Super auto. Zal binnekort wel eens wat foto's op het forum zetten het is een hagel witte kleur. Nu wat over mijn zelf ben 59 jaar oud sinds kort maak ik gebruik van een VUT regeling van mij oude werkgever. Ik ben een favoriete caravan kampeerder ben benieuwd hoe de Venga mij caravan gaat trekken vooral in de bergen favoriete land Oosterijk. Ik houd jullie via het forum op de hoogte. groetjes Frans Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Url Posted March 2, 2010 Share Posted March 2, 2010 "Ik ben een favoriete caravan kampeerder ben benieuwd hoe de Venga mij caravan gaat trekken vooral in de bergen favoriete land Oosterijk." Persoonlijk denk ik niet zo heel vlot . Maar welkom . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alex VB Posted March 2, 2010 Share Posted March 2, 2010 Hallo Frans, Welkom op het KIA forum en vooral veel plezier gewenst met je Venga. Je geeft het elf al aan: Foto's worden hier gegeten als zoete broodjes en ervaringsverhalen gaan er ook in als verhaaltjes voor het slapen gaan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hasselt Posted March 2, 2010 Share Posted March 2, 2010 Hasseltse welkomsgroeten! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smart Posted March 2, 2010 Share Posted March 2, 2010 (edited) Hallo Frans, Welkom op het forum. Gefeliciteerd met je mooie aanwinst. Een caravankampeerder die van Oostenrijk houdt, zit bij mij meteen goed. In welke regio verblijf je meestal in dat land, Karinthi Edited March 3, 2010 by Smart Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest GreyGriffin Posted March 3, 2010 Share Posted March 3, 2010 Hallo Frans, Welkom op de clubsite van Kia en gefeliciteerd met de witte Venga. Ik wens je er vele plezierige kilometers mee toe in het vrije VUT-leven. Ik ben ook een VUT-genieter en mij bevalt het erg goed! Vriendelijke groet van GreyGriffin Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
brouwer2001 Posted March 3, 2010 Share Posted March 3, 2010 ha frans ook welkom namens mij Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Amelev Posted March 6, 2010 Share Posted March 6, 2010 Beste Frans, Ik ben zelf ook niet nieuw op dit forum en wil je ook van harte welkom heten. Wij hebben een cee'd 1.6 gekocht omdat die een vouwwagen moet trekken. Ik heb nu nog een 1.4 van een ander merk. Op zich geen verkeerde auto alleen hij heeft te weinig trekkracht in de bergen. Vandaar dat wij een 1.6 hebben gekocht zodat we deze zomer niet als een slak over de duitse autobahn hoeven te cruisen. Ben dan ook heel benieuwd hoe het jou deze zomer afgaat. Laat dan even een berichtje achter op dit forum! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Relena Posted March 14, 2010 Share Posted March 14, 2010 Ik ben sinds Vrijdag in het bezit van een nieuwe Kia Venga 1.4 Heb in het weekend zo 500 km mee gereden naar allen te vredeheid. Super auto. Zal binnekort wel eens wat foto's op het forum zetten het is een hagel witte kleur. Nu wat over mijn zelf ben 59 jaar oud sinds kort maak ik gebruik van een VUT regeling van mij oude werkgever. Ik ben een favoriete caravan kampeerder ben benieuwd hoe de Venga mij caravan gaat trekken vooral in de bergen favoriete land Oosterijk. Ik houd jullie via het forum op de hoogte. groetjes Frans Beter laat dan nooit welkom op dit forum Frans vanuit het mooie Limburg. Groetjes, Relena Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roderik Posted March 14, 2010 Share Posted March 14, 2010 Welkom Frans hier op het forum, veel plezier en veilige km's toegewenst in je nieuwe wagen. Wat voor motor heb je genomen en wat voor caravan moet je mee op pad? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Jantje Posted March 14, 2010 Share Posted March 14, 2010 Welkom Frans hier op het forum, veel plezier en veilige km's toegewenst in je nieuwe wagen.Wat voor motor heb je genomen en wat voor caravan moet je mee op pad? ik zie in de begin post staan dat het een 1.4 is.. Dat beestje zal behoorlijk moeten gaan werken om in oostenrijk rond te kachelen met caravan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roderik Posted March 14, 2010 Share Posted March 14, 2010 Ik zie het nu ook een 1.4 des te meer benieuwd wat voor caravan ermee wordt getrokken, een Eriba Puck, of een Kip compact o.i.d. kan natuurlijk makkelijk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vengasg Posted May 25, 2010 Share Posted May 25, 2010 Dag Frans, Ik heb zelf ook een 1.4 Venga, en een Hobby 400 SF. Heb jij al trekkers-ervaringen met jouw combinatie? Veel plezier met de Venga! Erik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts