Jump to content

Nieuwe Venga

Recommended Posts

Ik ben sinds Vrijdag in het bezit van een nieuwe Kia Venga 1.4

Heb in het weekend zo 500 km mee gereden naar allen te vredeheid.

Super auto.

Zal binnekort wel eens wat foto's op het forum zetten het is een hagel

witte kleur.

Nu wat over mijn zelf ben 59 jaar oud sinds kort maak ik gebruik van een VUT regeling van mij oude werkgever.

Ik ben een favoriete caravan kampeerder ben benieuwd hoe de Venga mij caravan gaat trekken vooral in de bergen favoriete land Oosterijk.

Ik houd jullie via het forum op de hoogte.

groetjes

Frans

Hallo Frans,

Welkom op het KIA forum en vooral veel plezier gewenst met je Venga. Je geeft het elf al aan: Foto's worden hier gegeten als zoete broodjes en ervaringsverhalen gaan er ook in als verhaaltjes voor het slapen gaan.

Hallo Frans,

Welkom op het forum. Gefeliciteerd met je mooie aanwinst. Een caravankampeerder die van Oostenrijk houdt, zit bij mij meteen goed. In welke regio verblijf je meestal in dat land, Karinthi

Edited by Smart

Guest GreyGriffin

Hallo Frans,

Welkom op de clubsite van Kia en gefeliciteerd met de witte Venga. Ik wens je er vele plezierige kilometers mee toe in het vrije VUT-leven. Ik ben ook een VUT-genieter en mij bevalt het erg goed!

Vriendelijke groet van

GreyGriffin

Beste Frans,

Ik ben zelf ook niet nieuw op dit forum en wil je ook van harte welkom heten. Wij hebben een cee'd 1.6 gekocht omdat die een vouwwagen moet trekken. Ik heb nu nog een 1.4 van een ander merk. Op zich geen verkeerde auto alleen hij heeft te weinig trekkracht in de bergen. Vandaar dat wij een 1.6 hebben gekocht zodat we deze zomer niet als een slak over de duitse autobahn hoeven te cruisen. Ben dan ook heel benieuwd hoe het jou deze zomer afgaat. Laat dan even een berichtje achter op dit forum!

• 2 weeks later...
Ik ben sinds Vrijdag in het bezit van een nieuwe Kia Venga 1.4

Heb in het weekend zo 500 km mee gereden naar allen te vredeheid.

Super auto.

Zal binnekort wel eens wat foto's op het forum zetten het is een hagel

witte kleur.

Nu wat over mijn zelf ben 59 jaar oud sinds kort maak ik gebruik van een VUT regeling van mij oude werkgever.

Ik ben een favoriete caravan kampeerder ben benieuwd hoe de Venga mij caravan gaat trekken vooral in de bergen favoriete land Oosterijk.

Ik houd jullie via het forum op de hoogte.

groetjes

Frans

Beter laat dan nooit welkom op dit forum Frans vanuit het mooie Limburg.

Groetjes,

Relena

Guest Jantje
Welkom Frans hier op het forum, veel plezier en veilige km's toegewenst in je nieuwe wagen.

Wat voor motor heb je genomen en wat voor caravan moet je mee op pad?

ik zie in de begin post staan dat het een 1.4 is.. Dat beestje zal behoorlijk moeten gaan werken om in oostenrijk rond te kachelen met caravan :(

• 2 months later...