wifiminime Geplaatst 3 Maart, 2010 Geplaatst 3 Maart, 2010 Ik heb het volgende probleem (KIA Ceed SW, seven) Tijdens afspelen van MP3s van USB stick begint spontaan even de radio te spelen en vervolgens wordt weer begonnen met nr 1 van de MP3 lijst. lekker handig want dan kan ik weer gaan zoeken in mijn mappen: scrollen en drukken totdat ik weer bij het nummer ben waar de "reset" heeft opgetreden. Heeft iemand dit anders ook dit probleem? Zo ja kan je er iets aan doen? NB Heb reeds verschillende USB sticks geprobeerd, allemaal zelfde probleem. (treed spontaan op: dus niet telkens bij zelfde nummer, had even het idee dat het met Traffic announcements te maken had maar ook dit is niet het geval) Quote
bigwade Geplaatst 3 Maart, 2010 Geplaatst 3 Maart, 2010 Welkom hier..... Ik zou even naar de dealer gaan. Het zal een niet zo correcte USB aansluiting zijn. Probeer het anders nog 1x met een compleet vers geformatteerde USB stick. Quote
wilcot Geplaatst 7 Maart, 2010 Geplaatst 7 Maart, 2010 Ik heb het probleem ook gehad sinds radiowissel en sandisk usb geen probleem meer Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.