Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

ik heb zelf een sorento van 2002, 2,5 crdi een geimporteerde via multi car in Gorichem gekocht , ik heb hem nu 2 maanden en heb er nu bijna 10000 km mee gereden nou prima auto hoor je hoort mij niet klagen ,ik rijd gemiddeld

1:10 dus voor zo,n zware auto best ok, en op mijn auto zitten alle toeters en bellen die je maar kan bedenken, dat is wel een voordeel als je een geimporteerde koopt, en al die spookverhalen over onderdelen die je niet kan krijgen is gelul , als er iets is word het door multicar gerepareerd .

nou groetjes

een tevreden sorento rijder

• 1 maand later...
Geplaatst

Ik ben inmiddels vanaf februari 2006 ook in het bezit van een Sorento diesel automaat uit 2003 km stand 77.000. Tot nu toe niets dan lof over deze auto. Ik hou het verbruik inmiddels ook bij op www.autoverbruik.nl Dit ligt tussen de 1 op 9 a 1 op 10. Had vanaf aankoop af en toe koelwaterverlies. De ene keer moest ik er drie lieter koelvloeistof bijgooien en dan weer drie weken niets. De diagnose was dus moeilijk vast te stellen. Heb de auro naar garage Hensbergen gebracht te Roosendaal en daar heeft men zonder vragen de kop eraf gehaald om te kijken of het daaraan lag. Bleek dus kapotte koppakking te zijn. Deze is vervangen en de kop is gecontroleerd. Kreeg daarna netjes de sleutel terug met de mededeling dat het garantie was. Auto heeft een week in de garage gestaan en ik werd meteen voorzien van een leenauto.

Verder heb ik van alle gebreken welke ik op dit forum lees nog geen een bij mijn Sorento kunnen ontdekken. Overigens als je de climate control aanzet lees ik vaak dat je haren naar achter zouden vliegen. Dit is zo in het begin omdat de wagen dan op temperatuur gebracht wordt welke ingesteld staat. Hierna schakeld de ventilator terug naar een normaal niveau. Ik heb al eerder een Volvo gehad met climate control en deze werkte ook dezelfde manier.

Geplaatst

Hulde voor de garage! Heb je hem daar gekocht ook?

Zowiezo erg netjes afgehandeld.

Geplaatst

Nee. Ik heb de auto via een particulier gekocht maar waar ik deze auto had gekocht werd niet eens gevraagd. Ze zagen op het kentekenbewijs dat hij nog binnen de drie jaar zat en zeiden meteen dat hij nog onder de garantie viel.

• 1 maand later...
Geplaatst

Wij zijn sinds maart 2004 in het bezit van een 2.5 CRDi 5AT. Dit naar volle tevredenheid. Wel een paar kinderziektes gehad maar deze zijn goed opgelost door onze dealer. Onder andere een nieuwe bak en poeli. Allemaal tijdens grote beurten. De S heeft op dit moment 123.000 km op de teller staan en zo als het er nu uitziet wordt hij in oktober vervangen voor een nieuwe gefacelifte S diesel. :cool:

Geplaatst

Gelukkig weer iemand die te tevreden is met zijn Sorento en al weer aan een nieuwe denkt.

Zo denk ik er ook nog steeds over en ben zelf ook weer bezig met een nieuwe.

Ik ben de mogelijkheden aan het bekijken en probeer er dit keer wat aparts van te maken.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...