Jump to content

Latest creation

John Cassels

Recommended Posts

Net gemaakt ; montage system voor navigatie aparatuur.

Zit buiten de gesichtsveld van de vooruit , binnen vingertip bereik van stuurwiel ,

gemaakt van een overgebleven stuk 6mm laminaat. Gebruikt het onderste deel van de

2din opening maar is niet vast gescroefd of gelijmed . Met geintegreerd telefoon houder.

Total cost

post-863-1297853030,59_thumb.jpg

post-863-1297853031_thumb.jpg

post-863-1297853031,54_thumb.jpg

Ziet er netjes uit.

Misschien voor een leek een beetje onduidelijk, maar als je goed kijkt is duidelijk te zien wat de bedoeling is.

Wel een zeer creatieve oplossing voor een bekend probleem.

Maar ben toch benieuwd naar de nieuwe foto's.

Philip

mooi gemaakt.

Zonde van die extra TMC kabel.

Waar is die dikke kabel voor?

Is dat een gecombineerde TMC en 12v aansluiting?

Persoonlijk zou ik voor een navigatie systeem met ee ningebouwde TMC antenne gaan.

Nu ligt er zo'n kabel langs je raam die je steeds moet weghalen.

Edited by Venga1

Guest Gerard K

Hi ik weet niet of dit het juiste forum is, maar in het kader van "eigen creaties" (waardering voor de multi-kithouder) heb ik mijn armsteun van de Sportage ca 10 hoger gemaakt voor de somma van wat afval materiaal (ipv de 263 euries van Kia). Wellicht minder strak, maar het werkt, kost niks, heeft de originele functionaliteit en het klemt waardoor de auto dus origineel en onbeschadigd blijft.

Materiaal: 1 leeg wijnkistje, 1 latje van een halve meter, een oude stoelzitting (van het grofvuil), houtlijm, een snelbinder, een paar schroefjes en een restje verf.

post-2427-1297853039,1_thumb.jpg

post-2427-1297853039,2_thumb.jpg

post-2427-1297853039,29_thumb.jpg

Volgens mij is John Cassels van origine een Engelsman.....:)

Hij heeft een Hollands gezegde naar het Engels vertaald....lachen:mrgreen:

Hi ik weet niet of dit het juiste forum is, maar in het kader van "eigen creaties" (waardering voor de multi-kithouder) heb ik mijn armsteun van de Sportage ca 10 hoger gemaakt voor de somma van wat afval materiaal (ipv de 263 euries van Kia). Wellicht minder strak, maar het werkt, kost niks, heeft de originele functionaliteit en het klemt waardoor de auto dus origineel en onbeschadigd blijft.

Materiaal: 1 leeg wijnkistje, 1 latje van een halve meter, een oude stoelzitting (van het grofvuil), houtlijm, een snelbinder, een paar schroefjes en een restje verf.

Van het wijn kistje zie ik weinig maar voor die 263 euri kun je er best wat van halen om verder te experimenteren.

Deze is iig al heel goed geslaagd :-)

Volgens mij is John Cassels van origine een Engelsman.....:)

Hij heeft een Hollands gezegde naar het Engels vertaald....lachen:mrgreen:

Alsutblieft geen engelsman. Ik be een Schot.

En ja , ik weet wel dat mijn schrijftelijk Nederlands niet zo goed is. I doe mijn best

en volgens mijn vrouw ( Nederlandse ) kan de meeste mensen snappen wat ik wil

zeggen.

Groetjes.

Alsutblieft geen engelsman. Ik be een Schot.

En ja , ik weet wel dat mijn schrijftelijk Nederlands niet zo goed is. I doe mijn best

en volgens mijn vrouw ( Nederlandse ) kan de meeste mensen snappen wat ik wil

zeggen.

Groetjes.

Oh, maar alle respect voor je Nederlands. Die is goed. Ik begrijp heel goed wat je hier vermeld. Ik wist niet dat je een Schot was, dat is inderdaad een groot verschil.

AAAhhhh.... Scotland...... Het mooiste stuk van GB...Ondanks dat ik meer een Ierland-fan ben ben ik toch benieuwd naar de geschiedenis van Schotland.

Ooit zal ik daar nog eens naar toe gaan om te toeren en te genieten van de lekkere Schotse Whiskey..

Nee, het gaat ook om de sfeer proeven in het land zelf, de Scottish Highlands. Het lijkt mij een fantastisch land, maar ontzettend vochtig lijkt mij:mrgreen:

Gaan eind augustus voor 3 weken met de caravan naar Schotland . Op zondagen is de

caravan gratis.

5 dagen bij edinburgh , tattoo bezoeken en whisky drinken. dan 4 dagen bij Grantown on

Spey , meer whisky drinken . 5 dagen bij Glencoe - par oude school vrienden bezoeken en

veel meer whisky drinken. 5 dagen bij Loch Lomond en krijgen bezoek van familie en

vrienden dus heel veel whisky drinken.

Volgend creatie moet dus een automatic besturings systeem zodat sportage kan zichzelf

Newcastle terugvinden.

Met genoeg whisky merk je de vochtigheid van buiten en binnen niet meer.

Groetjes.

Hahahaha! Fantastisch! Laatst nog een heerlijke Glenfiddich gedronken van 35 jaar oud. Ik drink niet veel whisky, maar veel vaker een rode wijn.

Genieten van het leven nu het nog kan, John!