Gast Jantje Geplaatst 15 Maart, 2010 Geplaatst 15 Maart, 2010 tijdens het race weekend kan je je team helemaal niet wijzigen. Zelfs niet alvast voor de volgende race.. ik heb net me team maar is op de schop gegooid Quote
Alex VB Geplaatst 15 Maart, 2010 Topic Starter Geplaatst 15 Maart, 2010 Ik heb toch ook geschreven TOT de vrijdag voor de race! Vanaf nu kan je deze weer aanpassen. Ik heb het zelf eventjes getest en het gaat.. En..!!! Men kan zich nog steeds aanmelden als team!! Ik zou het erg leuk vinden als er meer mensen meededen.. Er zijn meer dan 2000 geregistreerde leden.. Quote
Gast Jantje Geplaatst 15 Maart, 2010 Geplaatst 15 Maart, 2010 Je kan je team inderdaad altijd wijzigen tot de vrijdag voor de race. Doe je dit in het race-weekend telt je wijziging niet mee voor deze race, maar wel voor de daarop volgende races weer. daar zeg je dat als je het tijdens het race weekend wijzigt dat het niet geldt voor dat weekend, maar het kan helemaal niet tijdens het race weekend. Quote
Alex VB Geplaatst 15 Maart, 2010 Topic Starter Geplaatst 15 Maart, 2010 Ok.. Sorry... You are RRRRRRight!!! Nog steeds vriendjes??? Quote
Gast Jantje Geplaatst 15 Maart, 2010 Geplaatst 15 Maart, 2010 Ik ben hier niet om vijanden of ruzie te zoeken dus ik ben altijd met iedereen vriendjes.. ik wil gewoon af en toe meer gelijk hebben dan andere (komt bekend voor of niet? ) Quote
Alex VB Geplaatst 15 Maart, 2010 Topic Starter Geplaatst 15 Maart, 2010 ik wil gewoon af en toe meer gelijk hebben dan andere (komt bekend voor of niet? ) nuuuuuhhhhh.... Komt me absoluut niet bekend voor.. Quote
antonief Geplaatst 15 Maart, 2010 Geplaatst 15 Maart, 2010 Nou wel een race te laat maar alsnog aangemeld en het seizoen is nog lang Gr. Erik Quote
Alex VB Geplaatst 15 Maart, 2010 Topic Starter Geplaatst 15 Maart, 2010 Erik, Welkom bij de F1 verslaafden. En inderdaad het seizoen duurt nog eventjes. er zijn 19 races en nog veel, heel veel punten te winnen. Quote
Venga1 Geplaatst 16 Maart, 2010 Geplaatst 16 Maart, 2010 Erik, Welkom bij de F1 verslaafden. En inderdaad het seizoen duurt nog eventjes. er zijn 19 races en nog veel, heel veel punten te winnen. Erik leuk dat je ook mee doet, maar... F1 is erg leuk, maar als het zo saai bllijft als de eerste wedstrijd val ik toch wel snel in slaap. Je hebt er niets aan gemist, buiten een paar punten om natuurlijk:) Ik heb Ajax -PSV zitten kijken. Heerlijke wedstrijd, en een terechte winnaar. Dat was niet saai om te kijken Quote
antonief Geplaatst 16 Maart, 2010 Geplaatst 16 Maart, 2010 Erik leuk dat je ook mee doet, maar... F1 is erg leuk, maar als het zo saai bllijft als de eerste wedstrijd val ik toch wel snel in slaap. Je hebt er niets aan gemist, buiten een paar punten om natuurlijk:) Ik heb Ajax -PSV zitten kijken. Heerlijke wedstrijd, en een terechte winnaar. Dat was niet saai om te kijken Ik heb natuurlijk de race gevolgd, mis er (bijna) nooit een en tja Ajax - PSV is een kwestie van smaak, persoonlijk was de goal van Vlaar een hoogtepunt voor me Quote
Gast Jantje Geplaatst 16 Maart, 2010 Geplaatst 16 Maart, 2010 vlaar? dat klinkt als een zwaar gelukkig feyenoord dat in de aller laatste seconde nog gelijk mag maken? Quote
Gast Jantje Geplaatst 26 Maart, 2010 Geplaatst 26 Maart, 2010 Dit weekend gaan ze weer los! ben benieuwd of ik de juiste wijzigingen heb door gevoerd in me team haha Quote
Alex VB Geplaatst 26 Maart, 2010 Topic Starter Geplaatst 26 Maart, 2010 Ik ben ook benieuwd.. Aan de vrije trainingen te zien was het geen slimme zet te wijzigen.. Eerst maar eens de race bekijken.. Quote
antonief Geplaatst 26 Maart, 2010 Geplaatst 26 Maart, 2010 Ik verwacht veel uitvallers en een saaie race. Quote
Gast Jantje Geplaatst 26 Maart, 2010 Geplaatst 26 Maart, 2010 Ik ben ook benieuwd.. Aan de vrije trainingen te zien was het geen slimme zet te wijzigen.. Eerst maar eens de race bekijken.. Nou slechter dan ik het had kon het bijna niet. Ik verwacht dit weekend toch meer dan 8 punten te halen Quote
Smart Geplaatst 26 Maart, 2010 Geplaatst 26 Maart, 2010 Met mijn 19 punten stond ik op de 889e plaats.....! Wel gedeeld met een 100-tal personen met hetzelfde puntentotaal. Ik heb het team toch maar eens gewijzigd, kan nog op de valreep tot 00.00 uur tonight. Quote
Alex VB Geplaatst 27 Maart, 2010 Topic Starter Geplaatst 27 Maart, 2010 Voor de mensen die niet zo vroeg opwaren hier de uitslag van de kwalificatie voor dee race at Albertpark morgen: http://f1.gpupdate.net/nl/raceresults.php?racepartID=3555 Ik heb het eventjes via de link gelaten.. De race ziet er voor Vettel en Webber goed uit tot nu toe.. Red Bull gaat verder waar ze het vorige seizoen gestopt zijn.. en nu hopen dat Vettel de race uitrijdt en dat het wat spannender wordt. Quote
Gast Jantje Geplaatst 27 Maart, 2010 Geplaatst 27 Maart, 2010 Ik heb met het wijzigen van mijn merk voertuig in ieder geval de juiste keuze gemaakt. Helaas heb ik daardoor wel 2 wat mindere coureurs moeten kiezen maar ook die staan er redelijk voor Quote
Leon Geplaatst 28 Maart, 2010 Geplaatst 28 Maart, 2010 Hm, mijn veranderingen hebben iig ook resultaat opgeleverd, lekker wat puntjes gesprokkeld Quote
Alex VB Geplaatst 28 Maart, 2010 Topic Starter Geplaatst 28 Maart, 2010 Hier de uitslag van de GP in Australi Quote
Gast Jantje Geplaatst 28 Maart, 2010 Geplaatst 28 Maart, 2010 haha van een smakeloze laatste plaat naar een nette 3e plek Quote
antonief Geplaatst 28 Maart, 2010 Geplaatst 28 Maart, 2010 Fantastische race beter dan verwacht sublieme bandenwissel van Button en redelijk wat punten verzameld Quote
Alex VB Geplaatst 28 Maart, 2010 Topic Starter Geplaatst 28 Maart, 2010 (aangepast) Eventjes een verslag voor de mensen die het gemist hebben: Button zegeviert in spectaculaire GP van Australi 28 Maart, 2010 aangepast door Alex VB Quote
Venga1 Geplaatst 4 April, 2010 Geplaatst 4 April, 2010 Heren we doen het erg goed!! Niemand heeft punten gehaald Gaat die Alonso met een slechte auto proberen in te halen. Je hoorde de hele wedstrijd een raar geluid van de motor. Hij blies direct zijn motor op. Nu heeft hij helemaal geen punten. Gelukkig heb ik een hele mooie decoder waar een HDD in gebouwd zit. Ik kon het doorspoelen en verder kijken. Het was weer een slechte en saaie wedstrijd. Van mij mag de tankbeurt weer terug komen!!! Quote
Leon Geplaatst 4 April, 2010 Geplaatst 4 April, 2010 Herenwe doen het erg goed!! Niemand heeft punten gehaald Euhm, de punten van de laatste Grand Prix zijn nog niet verwerkt hoor Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.