Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

• Reacties 83
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
Rio-Man is gedegradeerd naar de gp2 :wink:

The winner takes it all........!:roll:

Geplaatst

Ik heb geluk gehad.. I had a dream, that didn't came true...voor de F1 tenminste..

Volgend jaar weer???

Geplaatst

Nee, dank je eFFFFFFe niet...... Misschien een andere formule:roll:

• 2 maanden later...
Geplaatst
Komt er dit jaar weer een kia club spel?? Ik moet mijn team helaas al aanpassen door het uitvallen van Kubica

Als er weer een spel komt doe ik zeker mee.

Wat bedoel jij met het uitvallen van Kubica :confused:?

Rijdt toch gewoon weer mee dit jaar.

Geplaatst (aangepast)

Nope.. Heeft dit weekend bij een rally crash zijn arm, been, pols en hand gebroken.

Artsen waren bang dat ze arm zelfs geamputeerd moest worden, dit blijkt gelukkig toch niet nodig.

Het Italiaanse La Gazzetta dello Sport meldde eerder dat de arm van Kubica wellicht geamputeerd moet worden. Renault heeft daar vooralsnog geen melding van gemaakt. Later op de dag geeft de manager van de Pool Daniel Morelli tekst en uitleg over de situatie.
ROME - Chirurgen proberen de rechterhand van Robert Kubica weer te laten functioneren. De Formule 1-coureur liep zondag bij een crash tijdens een rally in de buurt van Genua diverse breuken op, in zijn hand, been en arm. De hand van de Pool is er het ergst aan toe en functioneert niet meer.
aangepast door Jantje.2

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...