exsubaru Geplaatst 8 Maart, 2010 Geplaatst 8 Maart, 2010 Kzou Roberto niet meenemen met die profrit ....................... Quote
Smart Geplaatst 8 Maart, 2010 Geplaatst 8 Maart, 2010 Hahahaha! Dat worden hele korte snelwegritjes...... Quote
Roberto Geplaatst 8 Maart, 2010 Geplaatst 8 Maart, 2010 Hohohohoho, ik heb gisteren niet gereden in de R8....... daar kreeg ik de kans niet voor . Quote
Smart Geplaatst 8 Maart, 2010 Geplaatst 8 Maart, 2010 Nee, dat is waar. Maar wel een leuk inkoppertje, toch? Jij mag met een proefrit mee hoor! Keek jij trouwens voor een Venga 1.6 of een 1.4? Quote
Venga OK Geplaatst 8 Maart, 2010 Geplaatst 8 Maart, 2010 Succes morgen bij de dealer Robert! We lezen wel wat er uitgekomen is. Groet, Peter Peter, je ziet het verkeerd. Ik zie de Kia echt niet als "maar" een Kia. Wat anderen erover zeggen boeit me echt TOTAAL niet. Anders zou ik ook geen Alfa rijden he Het probleem van de reputatie is niet het probleem. Het gaat mij om de waarde. Toen ik de Alfa kocht wist ik dat hij snel in waarde zou dalen, dat heb ik toen geaccepteerd. Het was destijds mijn droomauto. Maar achteraf is het toch wel zuur als je kijkt wat je er nog voor krijgt. Dat heb ik liever niet meer met een volgende auto.En ja, mijn hart ligt nog een beetje bij Alfa, maar ik moet reeel zijn. Kan voor het geld wat ik voor de KIA uitgeef ook wel een 2e-hands 159 kopen, maar als die na 3 jaar nog maar minder dan de helft waard is..... En ik vind de KIA een supercool wagentje hoor! Morgenmiddag gaan we naar de dealer om de knoop door te hakken. PS wat Duitse degelijkheid betreft. Ik heb gisterenmiddag samen met mijn broer de motor van een 180.000 kostende Audi R8 opgeblazen Eigenlijk niks geks gedaan, zo'n auto is er voor gemaakt, toch. Quote
Roberto Geplaatst 8 Maart, 2010 Geplaatst 8 Maart, 2010 Smart, ik keek voor een 1.4. De 1.6 wordt me een beetje te duur. Bedankt Peter. Ik zal morgen laten weten wat het is geworden. Het verandert nu nog per dag. Ik had overigens nog gevraagd of ik wat korting kon krijgen op die RVS-accessoires. Slechts 10% Quote
Smart Geplaatst 8 Maart, 2010 Geplaatst 8 Maart, 2010 Smart, ik keek voor een 1.4. De 1.6 wordt me een beetje te duur.Bedankt Peter. Ik zal morgen laten weten wat het is geworden. Het verandert nu nog per dag. Ik had overigens nog gevraagd of ik wat korting kon krijgen op die RVS-accessoires. Slechts 10% Als jij enthousiast bent en de dealer kan een deal sluiten, dan kun je dat in de uiteindelijke onderhandeling nog wel in procenten verhogen. 30% of meer moet volgens mij nog wel mogelijk zijn. Volgens mij zijn de accessoires op dit moment goedkoper vanwege een actie. Handtekening n Quote
Roberto Geplaatst 9 Maart, 2010 Geplaatst 9 Maart, 2010 Damn, moest toch werken vandaag. Ik hoop om 13:00 naar huis te kunnen en daarna naar de dealer. Quote
Roberto Geplaatst 10 Maart, 2010 Geplaatst 10 Maart, 2010 Smart, hoe weet je dat er een actie is voor de accessoires. Mijn dealer kon echt niet meer dan 10% korting bieden. Ik denk vanwege het feit dat we al zoveel van de prijs af hebben gekregen. Quote
Smart Geplaatst 10 Maart, 2010 Geplaatst 10 Maart, 2010 Smart, hoe weet je dat er een actie is voor de accessoires. Mijn dealer kon echt niet meer dan 10% korting bieden. Ik denk vanwege het feit dat we al zoveel van de prijs af hebben gekregen. In Quote
pjotter Geplaatst 11 Maart, 2010 Geplaatst 11 Maart, 2010 knipPS wat Duitse degelijkheid betreft. Ik heb gisterenmiddag samen met mijn broer de motor van een 180.000 kostende Audi R8 opgeblazen Eigenlijk niks geks gedaan, zo'n auto is er voor gemaakt, toch. In welke regio is dat gebeurd? Is altijd leuk om dit terug te zien op internet dit soort zaken staan vaak bij 112 of c2000 sites, Vaak met foto's van de uitgebrande wagen. Ik heb zitten zoeken maar nederland is erg groot en sinds 8 maart is er al zoveel nieuwe branden dat zonder regio het lastig zoeken is. Quote
Smart Geplaatst 11 Maart, 2010 Geplaatst 11 Maart, 2010 In welke regio is dat gebeurd? Is altijd leuk om dit terug te zien op internet dit soort zaken staan vaak bij 112 of c2000 sites, Vaak met foto's van de uitgebrande wagen. Ik heb zitten zoeken maar nederland is erg groot en sinds 8 maart is er al zoveel nieuwe branden dat zonder regio het lastig zoeken is. Nou, zo leuk is dat toch niet? Een beetje leedvermaak als je het mij vraagt:confused: Quote
Roberto Geplaatst 11 Maart, 2010 Geplaatst 11 Maart, 2010 Er is geen fotograaf aan te pas gekomen. Ik heb zelf wel foto's gemaakt maar die ga ik niet op het web zetten. De R8 is overigens niet uitgebrand. Het bleek de olie te zijn die met een klap vrijkwam en in brand vloog door de warme motor. Gelukkig is het nadat we stopte meteen gedooft. Maar geloof me, het was geen pretje. Heb die nacht slecht geslapen en ik denk er nu nog geregeld aan. Het had heel anders kunnen aflopen. Het was overigens in Brabant. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.