Guest Toine Posted March 7, 2010 Share Posted March 7, 2010 Even een vraag. Gisteren was mijn vrouw de auto aan het in parkeren en ik stond ernaast. Wat mij opviel is dat op het moment dat zij de auto achteruit liet rijden en erna weer vooruit en weer achteruit er telkens een tik hoorbaar was bij het achterwiel. Is dit gebruikelijk? Alvast bedankt voor de reactie! Groeten, Toine Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bigwade Posted March 7, 2010 Share Posted March 7, 2010 gebruik handrem ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rio-man Posted March 7, 2010 Share Posted March 7, 2010 Is het een automaat? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Toine Posted March 8, 2010 Share Posted March 8, 2010 Nee, het is een handgeschakelde bak. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bigwade Posted March 8, 2010 Share Posted March 8, 2010 Kan een remblokje zijn dat wat ruimte heeft en "kantelt" bij vooruit en naar achteren rijden. Heb het met mijn Chryslers ook gehad. Als je het niet vertrouwd even lang de werkplaats gaan.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Toine Posted March 9, 2010 Share Posted March 9, 2010 OK ik kijk het even aan hartstikke bedankt voor je reactie! Toine Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts