brouwer2001 Geplaatst 8 Maart, 2010 Geplaatst 8 Maart, 2010 hallo mede leden, ik krijg nu de vraag welke browser ik wil gaan gebruiken. misschien leuk om te weten welke jullie (gaan) gebruiken. ik heb nog explore 8 maar denk aan google chrome. Quote
Venga1 Geplaatst 8 Maart, 2010 Geplaatst 8 Maart, 2010 Ik gebruik Firefox hier ben ik zeer tevreden over http://www.mozilla-europe.org/nl/firefox/ Quote
Gast Jantje Geplaatst 8 Maart, 2010 Geplaatst 8 Maart, 2010 ik gebruik google chroom.. Werkt een stuk sneller en beter dan Internet Explorer Quote
bigwade Geplaatst 8 Maart, 2010 Geplaatst 8 Maart, 2010 ALS ik internet heb, Safari en voor nood Firefox Safari is er ook voor win-doos Chrome is nog erg Beta.... Quote
Alex VB Geplaatst 8 Maart, 2010 Geplaatst 8 Maart, 2010 (aangepast) Ik gebruik IE8, FireFox en Chroom en ook nog af en toe Opera. Het voordeel van Firefox is dat je deze kunt personaliseren naar je wensen en is iets sneller dan IE8. Wil je voor snel browsen is Chroom de aangewezen browser.. Ik zou gewoon iedere browser een week uitproberen en dan kiezen welk jij het best bij jou vindt passen. 8 Maart, 2010 aangepast door Alex VB Quote
Venga1 Geplaatst 8 Maart, 2010 Geplaatst 8 Maart, 2010 ALS ik internet heb, Safari Chrome is nog erg Beta.... Tja, en ook nog eens tele2 Quote
bigwade Geplaatst 8 Maart, 2010 Geplaatst 8 Maart, 2010 Tja, en ook nog eens tele2 grrrrrrrrrr, het drama dat ik nu heb is met XS4ALL Ik kijk dus uit naar cheap Frank (wat's in a name....) Quote
Venga1 Geplaatst 9 Maart, 2010 Geplaatst 9 Maart, 2010 grrrrrrrrrr, het drama dat ik nu heb is met XS4ALLIk kijk dus uit naar cheap Frank (wat's in a name....) Nog erger , van het ene naar het andere drama Ik hoop voor je dat het een positieve ervaring gaat worden Quote
Alex VB Geplaatst 9 Maart, 2010 Geplaatst 9 Maart, 2010 Huuuuhhhh.. Drama? XS4ALL is toch al jaren DE adsl provider van Nederland? Ik hoor niets anders dan lof over hun helpdesk etc... Quote
Venga1 Geplaatst 9 Maart, 2010 Geplaatst 9 Maart, 2010 (aangepast) Huuuuhhhh.. Drama? XS4ALL is toch al jaren DE adsl provider van Nederland? Ik hoor niets anders dan lof over hun helpdesk etc... Het is meer dat ik ADSL drama vind waarom? hoe verder je van de centrale afwoont, des te lager je verbinding wordt. ik woon op 3.5 km van de centrale af, en bijgevoegd zie je het resultaat Ik kwam nooit boven die waarde uit Conclusie, het heeft absoluut geen zin om een duur ADSL abonnement te nemen als je ver van de centrale afwoont. Dan kan je met het allergoedkoopste abonnement af. Of gewoon kabel nemen, dan heb je dit probleem niet! En het oude verhaal van: de snelheid met kabel haal je nooit, dit omdat je de verbinding met de buren deelt is allang achterhaald. Wil je zelf even de test doen? http://www.speedtest.nl/adsl/ 9 Maart, 2010 aangepast door Venga1 Quote
Alex VB Geplaatst 9 Maart, 2010 Geplaatst 9 Maart, 2010 Ik heb kabel van Telenet. De test kan ik hier niet uitvoeren.. Zelf ben ik meer dan tevreden geweest met mijn ADSL toen we nog in Nederland woonden. Hadden in het begin Tiscali en later Planet internet en voordat we gingen verhuizen KPN internetplusbellen. We haalden meestal een goede snelheid.. Quote
bigwade Geplaatst 9 Maart, 2010 Geplaatst 9 Maart, 2010 Huuuuhhhh.. Drama? XS4ALL is toch al jaren DE adsl provider van Nederland? Ik hoor niets anders dan lof over hun helpdesk etc... Ja die helpdesk is ok Quote
Alex VB Geplaatst 9 Maart, 2010 Geplaatst 9 Maart, 2010 Cheap Frank is niet verkeerd hoor. Tegenwoordig zijn er geen slechte aanbieders meer. Ze moeten alleen dat bieden wat jij wil en daar zit hem de clou. Ik wil nl een giga verbindingsnelheid, maar wil geen €120,- /maand daarvoor neertellen. Dan ga ik maar voor de helft van deze snelheid. 50Mb down en 1,25 up. Quote
Venga1 Geplaatst 9 Maart, 2010 Geplaatst 9 Maart, 2010 (aangepast) XS4All is vooral DUUR voor wat je krijgt. Ik betaal nu 22 eu p/mnd voor een 1.5 download en 512 upload. Ik wil nl een giga verbindingsnelheid, maar wil geen €120,- /maand daarvoor neertellen. Dan ga ik maar voor de helft van deze snelheid. 50Mb down en 1,25 up. Echt? 22 euro voor 1,5 down en 512 up ?? Alex Ik betaal nu 51,50 per maand Daarvoor heb ik het volgende Internet: 20Mb down en 3Mb up (gaat naar 23Mb) Digitale televisie Telefoon aansluiting. https://www.ziggo.nl/#producten/alles-in-1/plus/ Je hebt ook alles in 1 extra https://www.ziggo.nl/#producten/alles-in-1/extra/ dat is nu nog 50Mb, maar wordt verhoogd naar 80Mb en daarna naar 120Mb Daar betaal je dus voor alles 66,50 euro. In Belgie ga je dus een euro per Mb betalen, en dan heb je er nog niets bij Tjonge! Dit is mijn snelheid op de latop, router staat boven op de eerste verdieping, en ik zit beneden, dus weinig verlies op de draadloze verbinding Snel weer on-topic, het ging over welke browser we gebruiken 9 Maart, 2010 aangepast door Venga1 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.