Relena Geplaatst 14 Maart, 2010 Geplaatst 14 Maart, 2010 Als je dit ziet en dan ook nog eens hoort dat de eigenaar zonder noemenswaardige verwondingen is gebleven. Ben je blij dat je in een Kia Soul rijdt. De snelheid waarmee hij aangereden werd lag geschat tussen de 80 en 90 kilometer. Groetjes, Relena Quote
antonief Geplaatst 14 Maart, 2010 Geplaatst 14 Maart, 2010 Dit bevestigd wel de ncap test de Soul scoort hier beter als de Venga. Gr. Erik Quote
Relena Geplaatst 14 Maart, 2010 Topic Starter Geplaatst 14 Maart, 2010 Dit bevestigd wel de ncap test de Soul scoort hier beter als de Venga.Gr. Erik Ja dat klopt Erik, stond ik van te kijken had ook voor de Venga 5 sterren verwacht. Groetjes, Relena Quote
Smart Geplaatst 14 Maart, 2010 Geplaatst 14 Maart, 2010 Toch een relatief behoorlijke schade met 80/90 km/u! Wat als hij een gangbare 120 km/u op de snelweg had gereden? Dan was de schade vele malen groter geweest en misschien wel voorbij de voorruit. Quote
Kalian Geplaatst 19 Maart, 2010 Geplaatst 19 Maart, 2010 Zo, dat zal wel even schrikken zijn geweest. Ik hoop nooit om mijn eigen auto (tegen die tijd) zo te zien. gelukkig is de bestuurder er goed van afgekomen! Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.