theo van der wal Posted March 16, 2010 Share Posted March 16, 2010 Hallo, Heb afgelopen zaterdag mijn oude import sorento vervangen voor een nieuwere met andere en betere optie's Het enige wat mij nu erg stoort is dat in mijn oude model 03 de bestuurders stoel elektrisch te verstellen was dat was ideaal aangezien we er met ze twee Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bigwade Posted March 16, 2010 Share Posted March 16, 2010 Bij een elektrische stoel denk ik aan iets heel anders dan wat jij bedoeld Elektrisch verstelbaar dus, HAHAHAHA ! Dat zal vast moeten lukken. NonkelSimon kan je vast verder helpen. Welkom hier, mooie bak ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Venga1 Posted March 16, 2010 Share Posted March 16, 2010 Bij een elektrische stoel denk ik aan iets heel anders dan wat jij bedoeld Elektrisch verstelbaar dus, HAHAHAHA ! Daar dacht ik dus ook direct aan.hahahaha Welkom en heel veel plezier op dit forum Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
De Mier Posted March 16, 2010 Share Posted March 16, 2010 Hoi Theo, welkom op het forum. Is toch niet toevallig Theo van bij de KPN? GRoetjes, DE Mier Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smart Posted March 16, 2010 Share Posted March 16, 2010 Hoi Theo, welkom op het forum.Is toch niet toevallig Theo van bij de KPN? GRoetjes, DE Mier Hallo De Mier, Deze vragen kunnen je beter stellen met een Privebericht (PB) gericht aan de desbetreffende persoon! Dat waarborgt toch een stuk privacy. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
theo van der wal Posted March 16, 2010 Author Share Posted March 16, 2010 Elektrisch verstelbaar idd of het moet echt mis gaan haha... Heb net de stoel opgehaald in Montfoort en wordt nog even tobben uiteraard is de bekleding anders. Heb de bekleding van de nieuwe wel al verwijderd ik ga zo aan de stoel beginnen die in mijn eigen auto zit met de bekleding van deze moet ik heeeeel voorzichtig wezen. Onder de stoel van mijn huidige auto ligt nog wel een stekker los dus met een beetje mazzel erin prikken en klaar. En nee het is niet die THEO haha.... Alvast bedankt voor de reacties mannen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NonkelSimon Posted March 16, 2010 Share Posted March 16, 2010 Laat me even weten of het goed gelukt is Als je geheel nieuwe stoel plaatst, is het normaal geen probleem Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
theo van der wal Posted March 17, 2010 Author Share Posted March 17, 2010 Nou hij zit erin werkend en al moest alleen een extra voeding trekken. Het ombouwen van de leren bekleding was eingelijk nog de grootste uitdaging en dat heeft me ook ruim een avond gekost Met her en der wat aanpassingen is het allemaal super gelukt en werkt het naar wens. Groeten Theo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NonkelSimon Posted March 17, 2010 Share Posted March 17, 2010 Zou ik mogen weten wat zo'n 2dehands stoel kost ong? Gewoon uit intresse, er zitten al elektrische in bij mij, maar ik zou toch graag eens een idee hebben wat zo'n 2dehandse kost Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
theo van der wal Posted March 17, 2010 Author Share Posted March 17, 2010 Ja hoor.... De sloper verkocht alleen de complete stoel.... Deze koste 150 euro. Het was er wel 1 met leren bekleding Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hankpeters Posted March 17, 2010 Share Posted March 17, 2010 Ja hoor.... De sloper verkocht alleen de complete stoel.... Deze koste 150 euro. Het was er wel 1 met leren bekleding dat is erg goedkoop ben ze tegengekomen op marktplaats daar verkochten ze alleen het onderstel (nieuw) voor 2250 euro mvg Hank Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Picanto2007 Posted November 28, 2012 Share Posted November 28, 2012 Nou hij zit erin werkend en al moest alleen een extra voeding trekken. Het ombouwen van de leren bekleding was eingelijk nog de grootste uitdaging en dat heeft me ook ruim een avond gekost Met her en der wat aanpassingen is het allemaal super gelukt en werkt het naar wens. Groeten Theo hoi theo ik heb ook de zelfde probleem heb een elektrische stoel erin gebouwd maar hij doe het niet waar moet een ik een voeding trekkenmvg raouji Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts