Thewizzz Posted March 17, 2010 Share Posted March 17, 2010 (edited) Goedemorgen hier op dit foum, Mijn naam is Peter en ik ben sinds gisteren de trotse eigenaar van een Machine Silver Kia Cee'd SW Se7en Business Edition met lichtmetaal. Vooralsnog een heerlijke auto al is het wel erg wennen om van 140pk naar 90pk te gaan. Alles werkt naar behoren. Zelfs de bluetooth verbinding met mijn Diamond 2 werkt in 1 keer naar behoren. Ik zal in de loop van de tijd wat foto's en ervaringen hier plaatsen. Weet iemand trouwens waar ik makkelijk mijn foto's online kan zetten zodat ik ze hier kan linken? Hier een paar fotootjes: http://cid-52bfe4c51f6431d9.skydrive.live.com/self.aspx/Kia%20Cee%5E4d%20SW/20100316%2004.jpg?lc=1043 http://cid-52bfe4c51f6431d9.skydrive.live.com/self.aspx/Kia%20Cee%5E4d%20SW/20100316%2005.jpg http://cid-52bfe4c51f6431d9.skydrive.live.com/self.aspx/Kia%20Cee%5E4d%20SW/20100316%2003.jpg Edited March 17, 2010 by Thewizzz Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alex VB Posted March 17, 2010 Share Posted March 17, 2010 www.mijnalbum.nl photobucket Picassa Etc Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BaBaCC Posted March 17, 2010 Share Posted March 17, 2010 Hoi Peter, Van harte gefeliciteerd met de aanschaf van je mooie bak! Veel rijplezier en vele veilige kilometers toegewenst. Barry Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest GreyGriffin Posted March 17, 2010 Share Posted March 17, 2010 Hallo Peter, Da's een fraai ogende Cee'd SW in mijn favoriete kleur! Uhh, trouwens, welkom op de clubsite van Kia en met de nieuwe wagen wens ik je heel veel plezierige en veilige kilometers toe. Vriendelijke groet van GreyGriffin Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alex VB Posted March 17, 2010 Share Posted March 17, 2010 Het plaatsen van foto's is gelukt zo te zien.. Ik had eventjes tijd om te kijken en wat te tikken tussen de vergaderingen door.. Ook van mij een welgemeend en hartelijk welkom en vooral veel plezier met je nieuwe aanwinst. Niet vergeten: 16 mei heeft onze oude voorzitter een KIA dag gepland.. Iedereen is welkom als hij/zij zich maar aanmeld. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Amelev Posted March 17, 2010 Share Posted March 17, 2010 Welkom Peter, goeie keus. Heb zelf ook een sw in de bestelling met 1.6 motor. Mvg, Erwin Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NonkelSimon Posted March 17, 2010 Share Posted March 17, 2010 Je had de wagen beter in belgie komen kopen, dan had je de importeur hier nog wat gesteund, we zitte namelijk met een teveel van die ceeds busi. De verkoop tijdens het salon viel tegen en ze hebben nu nog een 700-1000 ceed's teveel op stock staan hier in belgie waar ze niet vanaf geraken Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Jantje Posted March 17, 2010 Share Posted March 17, 2010 Je had de wagen beter in belgie komen kopen, dan had je de importeur hier nog wat gesteund, we zitte namelijk met een teveel van die ceeds busi.De verkoop tijdens het salon viel tegen en ze hebben nu nog een 700-1000 ceed's teveel op stock staan hier in belgie waar ze niet vanaf geraken serieus zoveel? Toevallig ook nog pro'ceed dieseltjes in de kleur piston grey? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NonkelSimon Posted March 17, 2010 Share Posted March 17, 2010 serieus zoveel? Toevallig ook nog pro'ceed dieseltjes in de kleur piston grey? Nope die niet, maar als je eraan denkt om zo 1 te kopen, zeker doen, ze zijn bijzonder mooi in die kleur, en als je er dan nog mooie velgjes onderzet word hij nog mooier Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Jantje Posted March 17, 2010 Share Posted March 17, 2010 Nope die niet, maar als je eraan denkt om zo 1 te kopen, zeker doen, ze zijn bijzonder mooi in die kleur, en als je er dan nog mooie velgjes onderzet word hij nog mooier haha ja lees mijn topic in het kiaclub cafe maar.. ik heb woensdag in de showroom staan kwijlen bij een pro'ceed in piston grey,, en er wordt nog druk besproken om hem te kopen.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bigwade Posted March 17, 2010 Share Posted March 17, 2010 haha ja lees mijn topic in het kiaclub cafe maar.. ik heb woensdag in de showroom staan kwijlen bij een pro'ceed in piston grey,, en er wordt nog druk besproken om hem te kopen.. Maar zijn liefje gaat voor nuttige dingen zoals een LED-TV, design-bank, wasdroger en nog veeeeeeel meer, HAHAHAHAHA! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Jantje Posted March 17, 2010 Share Posted March 17, 2010 Maar zijn liefje gaat voor nuttige dingen zoals een LED-TV, design-bank, wasdroger en nog veeeeeeel meer, HAHAHAHAHA! ik heb al een plasma tv en een wasdroger.. De designbank hoef ik niet want die wordt toch maar vies door de honden Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alex VB Posted March 18, 2010 Share Posted March 18, 2010 Je had de wagen beter in belgie komen kopen, dan had je de importeur hier nog wat gesteund, we zitte namelijk met een teveel van die ceeds busi.De verkoop tijdens het salon viel tegen en ze hebben nu nog een 700-1000 ceed's teveel op stock staan hier in belgie waar ze niet vanaf geraken Misschien dat ik de mijne wil inruilen voor de facelift.. Maar dan wel met dezelfde uitrusting.. Eens denken of wachten op de volgende upgrade over 2 jaar.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thewizzz Posted March 19, 2010 Author Share Posted March 19, 2010 Hier nog een 2-tal fotootjes van de binnenkant : http://public.bay.livefilestore.com/y1pXj0wlXE9MwInT86rWpwWb4Vtb8C9g-ngBDSds34ksHQrpkkHGNh3HUB6-HTHS1Ln2lFpXTY9GD-a7-hhl_VoEA/IMG_0164.JPG http://public.bay.livefilestore.com/y1p6gAgF36CRM3bd_oYg4mHm1Hegp1MKN6FK_Nhy3LVEUiaUJI2W96hmGPMCN1iPnQjrGqfowzHwKOF6DLZXsnrUA/IMG_0168.JPG Sorry voor de grootte van de bestanden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smart Posted March 19, 2010 Share Posted March 19, 2010 @Thewizzz Ziet er erg goed en strak uit! Mooi! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts