Jump to content

Even voorstellen: Mijn nieuw Cee'd SW S7en BS.

Recommended Posts

Goedemorgen hier op dit foum,

Mijn naam is Peter en ik ben sinds gisteren de trotse eigenaar van een Machine Silver Kia Cee'd SW Se7en Business Edition met lichtmetaal.

Vooralsnog een heerlijke auto al is het wel erg wennen om van 140pk naar 90pk te gaan. Alles werkt naar behoren. Zelfs de bluetooth verbinding met mijn Diamond 2 werkt in 1 keer naar behoren. Ik zal in de loop van de tijd wat foto's en ervaringen hier plaatsen. Weet iemand trouwens waar ik makkelijk mijn foto's online kan zetten zodat ik ze hier kan linken?

Hier een paar fotootjes: http://cid-52bfe4c51f6431d9.skydrive.live.com/self.aspx/Kia%20Cee%5E4d%20SW/20100316%2004.jpg?lc=1043

http://cid-52bfe4c51f6431d9.skydrive.live.com/self.aspx/Kia%20Cee%5E4d%20SW/20100316%2005.jpg

http://cid-52bfe4c51f6431d9.skydrive.live.com/self.aspx/Kia%20Cee%5E4d%20SW/20100316%2003.jpg

Edited by Thewizzz

Hoi Peter,

Van harte gefeliciteerd met de aanschaf van je mooie bak!

Veel rijplezier en vele veilige kilometers toegewenst.

Barry

Guest GreyGriffin

Hallo Peter,

Da's een fraai ogende Cee'd SW in mijn favoriete kleur! Uhh, trouwens, welkom op de clubsite van Kia en met de nieuwe wagen wens ik je heel veel plezierige en veilige kilometers toe.

Vriendelijke groet van

GreyGriffin

Het plaatsen van foto's is gelukt zo te zien.. Ik had eventjes tijd om te kijken en wat te tikken tussen de vergaderingen door..

Ook van mij een welgemeend en hartelijk welkom en vooral veel plezier met je nieuwe aanwinst.

Niet vergeten: 16 mei heeft onze oude voorzitter een KIA dag gepland.. Iedereen is welkom als hij/zij zich maar aanmeld.

Je had de wagen beter in belgie komen kopen, dan had je de importeur hier nog wat gesteund, we zitte namelijk met een teveel van die ceeds busi.

De verkoop tijdens het salon viel tegen en ze hebben nu nog een 700-1000 ceed's teveel op stock staan hier in belgie waar ze niet vanaf geraken

Guest Jantje
Je had de wagen beter in belgie komen kopen, dan had je de importeur hier nog wat gesteund, we zitte namelijk met een teveel van die ceeds busi.

De verkoop tijdens het salon viel tegen en ze hebben nu nog een 700-1000 ceed's teveel op stock staan hier in belgie waar ze niet vanaf geraken

serieus zoveel? Toevallig ook nog pro'ceed dieseltjes in de kleur piston grey? :P

Guest Jantje
Nope die niet, maar als je eraan denkt om zo 1 te kopen, zeker doen, ze zijn bijzonder mooi in die kleur, en als je er dan nog mooie velgjes onderzet word hij nog mooier

haha ja lees mijn topic in het kiaclub cafe maar.. ik heb woensdag in de showroom staan kwijlen bij een pro'ceed in piston grey,, en er wordt nog druk besproken om hem te kopen..

haha ja lees mijn topic in het kiaclub cafe maar.. ik heb woensdag in de showroom staan kwijlen bij een pro'ceed in piston grey,, en er wordt nog druk besproken om hem te kopen..

Maar zijn liefje gaat voor nuttige dingen zoals een LED-TV, design-bank, wasdroger en nog veeeeeeel meer, HAHAHAHAHA!

Guest Jantje
Maar zijn liefje gaat voor nuttige dingen zoals een LED-TV, design-bank, wasdroger en nog veeeeeeel meer, HAHAHAHAHA!

ik heb al een plasma tv en een wasdroger.. De designbank hoef ik niet want die wordt toch maar vies door de honden :P

Misschien dat ik de mijne wil inruilen voor de facelift.. Maar dan wel met dezelfde uitrusting.. ;) Eens denken of wachten op de volgende upgrade over 2 jaar..