Labwerf Geplaatst 18 Maart, 2010 Topic Starter Geplaatst 18 Maart, 2010 Smart moet meestal om 00.00 naar bed, HAHAHAHAHA!Maar van mij mag hij. BTW leuke kleurstelling die auto van je ...... Dankje mijn vrouw gaat over de kleuren zelf ben ik kleurenblind, ik weet dat als het onderste licht brand bij de verkeerslichten dan mag je doorrijden Toch?? Groeten Cock Quote
Gast Jantje Geplaatst 18 Maart, 2010 Geplaatst 18 Maart, 2010 Dankje mijn vrouw gaat over de kleuren zelf ben ik kleurenblind, ik weet dat als het onderste licht brand bij de verkeerslichten dan mag je doorrijden Toch??Groeten Cock Nee!!!!!!!!! je moet gasgeven bij de middelste en niet remmen bij de bovenste! Quote
bigwade Geplaatst 18 Maart, 2010 Geplaatst 18 Maart, 2010 Don't change the subject! Volgens mij is dit het draadje van Labwerf en zijn we via allerlei watersport toestanden behoorlijk afgedwaald. Dat hoort ook HAHAHAHAHA Lijkt me een sjieke combinatie die tinten....... De dame heeft smaak. (en waarschijnlijk sterke armen, HAHAHAHAHA!) Quote
Labwerf Geplaatst 18 Maart, 2010 Topic Starter Geplaatst 18 Maart, 2010 Volgens mij is dit het draadje van Labwerf en zijn we via allerlei watersport toestanden behoorlijk afgedwaald.Dat hoort ook HAHAHAHAHA Lijkt me een sjieke combinatie die tinten....... De dame heeft smaak. (en waarschijnlijk sterke armen, HAHAHAHAHA!) Dat kun je wel zeggen, sterke armen. als wij een tochtje maken dan varen we tussen de 25 en 30 km per dag. en ik zit achter in de kano. (soms uit te rusten met een bakkie koffie of een biertje) Maar alle gekheid op een stokje voorlopig heb ik nog geen auto en kan er alleen nog maar van dromen wat ik zo maar weer eens ga doen. Groeten Cock Quote
bigwade Geplaatst 18 Maart, 2010 Geplaatst 18 Maart, 2010 Dit draadje gaat waarschijnlijk dienen als vb hoe je je moet voorstellen. Ik vind em iig helemaal gelukt en ik hoop dat Cock zich in de korte tijd die we hadden zich inmiddels helemaal thuis voelt...... Quote
Gast Jantje Geplaatst 18 Maart, 2010 Geplaatst 18 Maart, 2010 ag ja ik had het nog niet gezegd dus bij deze: welkom bij de kia club Quote
Smart Geplaatst 18 Maart, 2010 Geplaatst 18 Maart, 2010 Ik heb het idee dat Cock nu het gevoel heeft van 'wat overkomt mij nu?' Het kan ook eigenlijk niet gekker op dit forum! Maar wat BW al aanhaalde, de combinatie van autokleur en dashboardkleur (bruin), is een hele aparte kleurencombinatie. Ik ben heel benieuwd hoe dat er uit ziet op Champagne Silver. Vooral omdat de kleur past op Moccabruin. In Frankrijk is deze dashboardkleur een hit heb ik begrepen op Franse sites. Quote
Gast Jantje Geplaatst 18 Maart, 2010 Geplaatst 18 Maart, 2010 Ik heb het idee dat Cock nu het gevoel heeft van 'wat overkomt mij nu?'Het kan ook eigenlijk niet gekker op dit forum! Maar wat BW al aanhaalde, de combinatie van autokleur en dashboardkleur (bruin), is een hele aparte kleurencombinatie. Ik ben heel benieuwd hoe dat er uit ziet op Champagne Silver. Vooral omdat de kleur past op Moccabruin. In Frankrijk is deze dashboardkleur een hit heb ik begrepen op Franse sites. vous pouvez lire le francais qui est si impressionnant ! ja zoiets moet het zijn dacht ik Quote
Labwerf Geplaatst 18 Maart, 2010 Topic Starter Geplaatst 18 Maart, 2010 Ik heb het idee dat Cock nu het gevoel heeft van 'wat overkomt mij nu?'Het kan ook eigenlijk niet gekker op dit forum! Maar wat BW al aanhaalde, de combinatie van autokleur en dashboardkleur (bruin), is een hele aparte kleurencombinatie. Ik ben heel benieuwd hoe dat er uit ziet op Champagne Silver. Vooral omdat de kleur past op Moccabruin. In Frankrijk is deze dashboardkleur een hit heb ik begrepen op Franse sites. Ik hoop dat de auto geleverd is voor de Evenementendag 16 mei, woon namelijk op een steenworp afstand van de Schietbaan, kun je hem evt. in het echt zien. Rest mij nog u alle heel hartelijk te bedanken voor de fijne kennismaking en discusie wens u tevens nog een gezonde nacht rust toe. Met de Venga groet, Cock Quote
Gast Jantje Geplaatst 18 Maart, 2010 Geplaatst 18 Maart, 2010 Ik hoop dat de auto geleverd is voor de Evenementendag 16 mei, woon namelijk op een steenworp afstand van de Schietbaan, kun je hem evt. in het echt zien.Rest mij nog u alle heel hartelijk te bedanken voor de fijne kennismaking en discusie wens u tevens nog een gezonde nacht rust toe. Met de Venga groet, Cock nacht rust? wij slapen niet hoor Quote
Smart Geplaatst 18 Maart, 2010 Geplaatst 18 Maart, 2010 nacht rust? wij slapen niet hoor Hoezo wij, ik ga ook 2meter Tokio, goedenacht, sweet dreams! Quote
Smart Geplaatst 18 Maart, 2010 Geplaatst 18 Maart, 2010 (aangepast) Mokkabruin met bruin dashboard.... 18 Maart, 2010 aangepast door Smart Quote
bigwade Geplaatst 18 Maart, 2010 Geplaatst 18 Maart, 2010 Evenementendag 16 mei, steenworp afstand van de Schietbaan, Dat geeft geen hits op google, HAHAHAHAHA Maakt niet uit, we horen het wel. grtz Frank Quote
Labwerf Geplaatst 20 Maart, 2010 Topic Starter Geplaatst 20 Maart, 2010 Dat geeft geen hits op google, HAHAHAHAHAMaakt niet uit, we horen het wel. grtz Frank Beste frank, Deze dag bedoel ik. KIA EVENT 2010 - zondag 16 mei 2010 Groeten Cock Quote
bigwade Geplaatst 20 Maart, 2010 Geplaatst 20 Maart, 2010 Beste frank,Deze dag bedoel ik. KIA EVENT 2010 - zondag 16 mei 2010 Groeten Cock Gek h Quote
Venga1 Geplaatst 20 Maart, 2010 Geplaatst 20 Maart, 2010 Geweldig, ik hou wel van een beetje humor, maar wie van jullie heeft er nu het laatste woooooordt Groeten Cock Wist je het dan nog niet? Het KIA forum gaat een nieuwe naam krijgen. de nieuwe naam is: Het Statler en Waldorf forum Quote
Smart Geplaatst 20 Maart, 2010 Geplaatst 20 Maart, 2010 Wist je het dan nog niet?Het KIA forum gaat een nieuwe naam krijgen. de nieuwe naam is: Het Statler en Waldorf forum Ja, en? Wist het toch...........! Wat een poeha daarover. Moet ik weer helemaal over dat balkonnetje hangen;) Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.