Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
Smart moet meestal om 00.00 naar bed, HAHAHAHAHA!

Maar van mij mag hij.

BTW leuke kleurstelling die auto van je ......

Dankje mijn vrouw gaat over de kleuren zelf ben ik kleurenblind, ik weet dat als het onderste licht brand bij de verkeerslichten dan mag je doorrijden Toch??

Groeten Cock

Geplaatst
Dankje mijn vrouw gaat over de kleuren zelf ben ik kleurenblind, ik weet dat als het onderste licht brand bij de verkeerslichten dan mag je doorrijden Toch??

Groeten Cock

Nee!!!!!!!!! je moet gasgeven bij de middelste en niet remmen bij de bovenste! :lol:

Geplaatst
Don't change the subject!

Volgens mij is dit het draadje van Labwerf en zijn we via allerlei watersport toestanden behoorlijk afgedwaald.

Dat hoort ook HAHAHAHAHA

Lijkt me een sjieke combinatie die tinten.......

De dame heeft smaak.

(en waarschijnlijk sterke armen, HAHAHAHAHA!)

Geplaatst
Volgens mij is dit het draadje van Labwerf en zijn we via allerlei watersport toestanden behoorlijk afgedwaald.

Dat hoort ook HAHAHAHAHA

Lijkt me een sjieke combinatie die tinten.......

De dame heeft smaak.

(en waarschijnlijk sterke armen, HAHAHAHAHA!)

Dat kun je wel zeggen, sterke armen. als wij een tochtje maken dan varen we tussen de 25 en 30 km per dag. en ik zit achter in de kano. (soms uit te rusten met een bakkie koffie of een biertje)

Maar alle gekheid op een stokje voorlopig heb ik nog geen auto en kan er alleen nog maar van dromen wat ik zo maar weer eens ga doen.

Groeten Cock

Geplaatst

Dit draadje gaat waarschijnlijk dienen als vb hoe je je moet voorstellen.

Ik vind em iig helemaal gelukt en ik hoop dat Cock zich in de korte tijd die we hadden zich inmiddels helemaal thuis voelt......

Geplaatst

ag ja ik had het nog niet gezegd dus bij deze:

welkom bij de kia club

Geplaatst

Ik heb het idee dat Cock nu het gevoel heeft van 'wat overkomt mij nu?'

Het kan ook eigenlijk niet gekker op dit forum!

Maar wat BW al aanhaalde, de combinatie van autokleur en dashboardkleur (bruin), is een hele aparte kleurencombinatie. Ik ben heel benieuwd hoe dat er uit ziet op Champagne Silver. Vooral omdat de kleur past op Moccabruin. In Frankrijk is deze dashboardkleur een hit heb ik begrepen op Franse sites.

Geplaatst

Maar wat BW al aanhaalde, de combinatie van autokleur en dashboardkleur (bruin), is een hele aparte kleurencombinatie. Ik ben heel benieuwd hoe dat er uit ziet op Champagne Silver. Vooral omdat de kleur past op Moccabruin. In Frankrijk is deze dashboardkleur een hit heb ik begrepen op Franse sites.

vous pouvez lire le francais qui est si impressionnant !

ja zoiets moet het zijn dacht ik

Geplaatst

Ik hoop dat de auto geleverd is voor de Evenementendag 16 mei, woon namelijk op een steenworp afstand van de Schietbaan, kun je hem evt. in het echt zien.

Rest mij nog u alle heel hartelijk te bedanken voor de fijne kennismaking en discusie wens u tevens nog een gezonde nacht rust toe.

Met de Venga groet, Cock

Geplaatst
Ik hoop dat de auto geleverd is voor de Evenementendag 16 mei, woon namelijk op een steenworp afstand van de Schietbaan, kun je hem evt. in het echt zien.

Rest mij nog u alle heel hartelijk te bedanken voor de fijne kennismaking en discusie wens u tevens nog een gezonde nacht rust toe.

Met de Venga groet, Cock

nacht rust? wij slapen niet hoor :mrgreen:

Geplaatst
nacht rust? wij slapen niet hoor :mrgreen:

Hoezo wij, ik ga ook 2meter Tokio, goedenacht, sweet dreams!:sleeping:

Geplaatst (aangepast)

Mokkabruin met bruin dashboard....

KiaA17.jpg

KiaA19.jpg

13vengabig.jpg

aangepast door Smart
Geplaatst
Evenementendag 16 mei, steenworp afstand van de Schietbaan,

Dat geeft geen hits op google, HAHAHAHAHA

Maakt niet uit, we horen het wel.

grtz

Frank

Geplaatst
Dat geeft geen hits op google, HAHAHAHAHA

Maakt niet uit, we horen het wel.

grtz

Frank

Beste frank,

Deze dag bedoel ik.

icon7.gifKIA EVENT 2010 - zondag 16 mei 2010

Groeten Cock

Geplaatst
Geweldig, ik hou wel van een beetje humor, maar wie van jullie heeft er nu het laatste woooooordt :?:

Groeten Cock

Wist je het dan nog niet?

Het KIA forum gaat een nieuwe naam krijgen.

de nieuwe naam is: Het Statler en Waldorf forum

Geplaatst
Wist je het dan nog niet?

Het KIA forum gaat een nieuwe naam krijgen.

de nieuwe naam is: Het Statler en Waldorf forum

Ja, en? Wist het toch...........! Wat een poeha daarover.

Moet ik weer helemaal over dat balkonnetje hangen;)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...