Jump to content

Vaste onderhoudprijzen Kia

Roderik

Recommended Posts

Kia heeft vaste onderhoudsprijzen die openbaar op het internet in te zien zijn, en ook hier op het forum zijn geplaatst.

Waar ik benieuwd naar ben is of jullie deze prijzen ook terug zien op de factuur die je van de Kia dealer krijgt naar een onderhoudsbeurt. Of vallen de prijzen juist (veel) hoger of lager uit. Ik als boekhouder ben daar wel benieuwd naar, en kom niet graag voor verrassingen te staan :)

Ik vind sommige beurten namelijk fors aan de prijs lijken.

Ik heb dat topic gelezen maar ik heb nog niet echt mijn eigen vraag daar beantwoord gekregen. Er zit naar mijn idee een fors verschil tussen Hyundai (oudere auto in onderhoud) en Kia zijn prijzen.

Bij onze i10 joenday moest ik ook extra bijlappen voor carrosserie inspectie en interieur filter.

Ik heb daar melding van gemaakt dat ik dat niet in de haak vond voor een 15.000 beurt.(20% +)

Bij de Sportage kwam er ook iets bij maar viel in verhouding veel meer mee.

Dat zijn de ditjes en datjes kosten postjes van de dealers.

Komt je als boekhouder vast bekend voor........haha !

NB je KUNT en MAG ook naar een andere erkende werkplaats voor onderhoud.

NB2 het lijkt me aardig genoemd draadje actueel te houden dus als je vragen hebt dat liever daar te plaatsen.

Zo houden we de boel een beetje bij elkaar.