Peerke Geplaatst 21 Maart, 2010 Geplaatst 21 Maart, 2010 Kan iemand mij vertellen wat dat rode knipperlampje bovenop het dashbord precies doet? Ik heb het vermoeden dat het in mijn Venga 1.4 (goedkoopste uitvoering) totaal niets doet (behalve dan knipperen) Quote
Gast Jantje Geplaatst 21 Maart, 2010 Geplaatst 21 Maart, 2010 Het is ten eerste natuurlijk voor eventuele dieven af te schrikken. Als ze zo'n lampje zien moeten ze het risico maar willen nemen of er wel of geen alarm in de auto zit. Quote
ger.w. Geplaatst 21 Maart, 2010 Geplaatst 21 Maart, 2010 Kan iemand mij vertellen wat dat rode knipperlampje bovenop het dashbord precies doet?Ik heb het vermoeden dat het in mijn Venga 1.4 (goedkoopste uitvoering) totaal niets doet (behalve dan knipperen) Ik zou dolgraag zo'n lampje hebben in mijn Sorento. Weet iemand of deze lampjes los te koop zijn. Uiteraard alleen maar knipperen als het contact uit staat en makkelijk te monteren Quote
Gast Jantje Geplaatst 21 Maart, 2010 Geplaatst 21 Maart, 2010 Ik zou dolgraag zo'n lampje hebben in mijn Sorento.Weet iemand of deze lampjes los te koop zijn. Uiteraard alleen maar knipperen als het contact uit staat en makkelijk te monteren die zijn er wel van die knipperlampjes. Moet je alleen even zoeken hoe je het aan moet sluiten zodat hij alleen knippert als het contact uitstaat. Quote
Alex VB Geplaatst 21 Maart, 2010 Geplaatst 21 Maart, 2010 Het lampje heeft een functie buiten het waarschuwen van dieven. Hun vertellen dat er een alarm inzit!! Alle nieuwe auto's hebben verplicht een standaard alarm en bij KIA is dat 1 waarbij de claxon afgaat als de deuren open gaan en de startonderbreking omzeilt wordt. Quote
patten Geplaatst 21 Maart, 2010 Geplaatst 21 Maart, 2010 Er zijn voldoende "knipperledjes" in omloop welke je op de +12 van je auto kunt aansluiten om alarm te simuleren. Google 3e hit, Halfords, 7,99 http://www.halfords.nl/NL/Auto/Catalog/ProductDetail.htm?productId=221033 Ik zou dolgraag zo'n lampje hebben in mijn Sorento.Weet iemand of deze lampjes los te koop zijn. Uiteraard alleen maar knipperen als het contact uit staat en makkelijk te monteren Quote
Gast Jantje Geplaatst 21 Maart, 2010 Geplaatst 21 Maart, 2010 Er zijn voldoende "knipperledjes" in omloop welke je op de +12 van je auto kunt aansluiten om alarm te simuleren.Google 3e hit, Halfords, 7,99 http://www.halfords.nl/NL/Auto/Catalog/ProductDetail.htm?productId=221033 klopt maar die knipperen dus altijd.. ook onder het rijden.. Je zal het toch aanmoeten sluiten via een breek-relais ofzo.. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.