Venga1 Geplaatst 26 Maart, 2010 Geplaatst 26 Maart, 2010 Misschien is Massief Eiken ook een idee.Kun je mooi brandmerken en geeft een warme uitstraling aan je auto. Heel bijzonder dat een stel volwassen mensen een serieuze discussie over vloermatten op een AUTO forum gaan houden..... Krijgen we straks de gordijnen ? Waar slaat dit nou op? Driekwart gaat over totale onzin op dit forum We hebben zelfs een KIA club met de meeste onzin erin. Allemaal geplaatst door volwassen mannen Voor een ander is het onderwerp clubsticker misschien wel minder boeiend...Met wat berichten heen en weer onstaat er een plannetje waar veel mensen wat aan hebben. Dat vind ik positief! Ook voor een onderwerp als automatten!! Ik ben het hier helemaal mee eens. Een aantal volwassen mannen willen een stikker op de auto plakken en steken hier heel veel geld en tijd in. Hier hoor je mij ook niet over, ik zou zelf nooit een KIA forum stikker op mijn auto plakken. Ik heb totaal geen reclame op de auto zitten, en dan is een KIA stikker bij mij ook niet welkom. Ook hebben we een discussie over strippen die gaan oxideren Ik vind het zelf hele dunne flut matten, en inderdaad wordt de bestuurders kant al erg lelijk. Nou kan ik natuurlijk naar de dealer toe rennen en andere matten vragen, maar dan heb je de zelfde mattentroep. En wat betreft de naam Venga in de mat. Volgens mij moet het geen enkel probleem om b.v. VENGA in de mat te laten zetten. Maar het gaat om het woord Venga die niet zo geschreven is, de letters lopen door! De V loopt door in de E en de E is open Laten we aub niet over dit soort dingen gaan discussi Quote
Dave(nga) Geplaatst 26 Maart, 2010 Geplaatst 26 Maart, 2010 Gewoon doen, dat worden ze op een gegeven moment zo zat dat ze vanzelf met betere komen. Ja daarom... Dat ga ik ook zeker doen als het ooit zover komt, rij er bijna wekelijks langs dus das geen probleem. Quote
Remko .me Geplaatst 26 Maart, 2010 Geplaatst 26 Maart, 2010 Ja daarom...Dat ga ik ook zeker doen als het ooit zover komt, rij er bijna wekelijks langs dus das geen probleem. LOL jij ook al bij je dealer? Ik mail iedere dag, kom wekelijks langs LOL "Goedemiddag" "Middag" "Koffie?" "Lekker!" "Alles goed?" "Ja best" "Met jou?" "Goed or!" "Oke, ook weer klaar" "Tot morgen" "Tot morgen.." .. Quote
Dave(nga) Geplaatst 26 Maart, 2010 Geplaatst 26 Maart, 2010 LOL jij ook al bij je dealer?Ik mail iedere dag, kom wekelijks langs LOL "Goedemiddag" "Middag" "Koffie?" "Lekker!" "Alles goed?" "Ja best" "Met jou?" "Goed or!" "Oke, ook weer klaar" "Tot morgen" "Tot morgen.." .. Ik rij er wekelijks "langs", ga niet naar binnen. En mailen doe ik wel met mijn vrienden....... Quote
Remko .me Geplaatst 26 Maart, 2010 Geplaatst 26 Maart, 2010 (aangepast) Ik rij er wekelijks "langs", ga niet naar binnen.En mailen doe ik wel met mijn vrienden....... hiphoi! 26 Maart, 2010 aangepast door Chrones Quote
antonief Geplaatst 26 Maart, 2010 Geplaatst 26 Maart, 2010 Dit draadje volgend vind ik het knap dat een naar mijn mening prima initiatief uitmond in een geblaad over de de dealer . Laten we ons focussen op de eerdere vraag wie er zo'n mat wil kopen al dan niet als collectief. Quote
Venga1 Geplaatst 26 Maart, 2010 Geplaatst 26 Maart, 2010 Je hebt helemaal gelijk, maar je begint wat narrig te doen..... Ga terug naar die dealer en zeur ze daar de oren van het hoofd. Worden ze gek van, bellen dat door naar KiaNL en dan volgen er betere matten, Klaar lijkt me. En daar ben ik het helemaal mee eens, maar dan niet zeuren over de standaard mat..wat ruk schijnt te zijn....... Bigwade laten we aub hiermee stoppen , dit heeft totaal geen zin. Ik wordt een beetje narrig omdat je het idee over andere matten een beetje in de .... neemt. Venga Boy is dit topic begonnen omdat hij gezamenlijk Venga matten bij matten.online wil gaan bestellen. Dit omdat hij graag het Venga logo erin wilt hebben. Het gaat niet over KIA matten, maar over "matten.online" matten Daar wil ik hem graag bij helpen. Persoonlijk vind ik dit een onderwerp wat zeker op dit forum thuis hoort.Graag weer snel on topic Quote
Remko .me Geplaatst 26 Maart, 2010 Geplaatst 26 Maart, 2010 Ik rij er wekelijks "langs", ga niet naar binnen.En mailen doe ik wel met mijn vrienden....... Hiephoi! Quote
Remko .me Geplaatst 26 Maart, 2010 Geplaatst 26 Maart, 2010 Ik rij er wekelijks "langs", ga niet naar binnen.En mailen doe ik wel met mijn vrienden....... Hiephoi! Quote
Dave(nga) Geplaatst 27 Maart, 2010 Geplaatst 27 Maart, 2010 Heb je het nou tegen mij of die jeugdige "ADHD kikker" Chrones ?BTW ik stel voor dit topic terug te geven aan venga boy wakkerworden wakkerworden wak wak wak wakkerrrworden.....!! lol:mrgreen: Quote
Venga1 Geplaatst 27 Maart, 2010 Geplaatst 27 Maart, 2010 tjah dan krijg je weer dezelfde vloermatten en kan je dus continu nieuwe gaan blijven halen. Mijn keuze zou dan toch liggen voor een zelf gekochte betere versie.. Ben ik het helemaal mee eens Je begrijpt me niet of ik ben niet duidelijk. (kan ook HAHAHAHA!)De geleverde matten zijn kennelijk Kwalitatief Uitermate Teleurstellend, btw ooit gedacht aan grindtegels ? Slijt VAST Ok , verkeerd begrepen. Zand erover. Daar worden weer die grindtegels van gemaakt, zucht ,nee geen reactie aub Heb je het nou tegen mij of die jeugdige "ADHD kikker" Chrones ? Valt wel mee hoor , hij is gewoon super enthousiast over zijn mooie auto. Volgende week krijgt hij zijn accessoires. En daar wil ik heel graag foto's van zien. Maar volgens mij wordt er hier niet gezeurd over de slechte matten, maar wordt er een voorstel gedaan om met een aantal matten een bestelling te doen. Maar volgens mij denkt Venga boy nu. Als het op zo'n manier moet doet is zelf wel een bestelling. Misschien doe ik wel mee met de bestelling, of koop ik zelf wel de matten. Dan hou ik de KIA matten voor de winter. Je weet wel zomer banden - winter banden & zomer matten - winter matten:shock: Quote
Remko .me Geplaatst 27 Maart, 2010 Geplaatst 27 Maart, 2010 wakkerworden wakkerworden wak wak wak wakkerrrworden.....!! lol:mrgreen: De vloermatten dus.. Over het algemeen hebben ze mooie vloermatten in de Venga gezet, alleen... mijn ringetjes wat aan het haakje van de grond vastzit, laat al los van de mat. Beide kanten BTW, ik haal ze altijd voorzichtig los. Ik ben op zich niet tegen matten waar geen VENGA in staat... We kunnen ook mijn Oma lief aankijken... Quote
Remko .me Geplaatst 27 Maart, 2010 Geplaatst 27 Maart, 2010 http://www.justcarpets.nl/automatten.asp Deze gasten doen wel met LOGO, we kunnen ook een mooi KiaClub logo erin laten zetten... Quote
Remko .me Geplaatst 27 Maart, 2010 Geplaatst 27 Maart, 2010 Ik heb ze even gemaild: Beste, Wij leden van www.kiaclub.nl willen graag nieuwe matten bestellen voor onze Kia Venga. Echter hebben wij Quote
Venga1 Geplaatst 27 Maart, 2010 Geplaatst 27 Maart, 2010 (aangepast) Remko 3 reacties achter elkaar? Mmmm dit roept reacties op. HELP hahahahahaha En zij hebben geen Venga matten http://www.justcarpets.nl/typeauto.asp?id=15&auto=automatten-Kia 27 Maart, 2010 aangepast door Venga1 Quote
Venga-Boys Geplaatst 27 Maart, 2010 Geplaatst 27 Maart, 2010 Geachte,Ben bezig automatten aan het zoeken voor de Venga, zoals hier al beschreven op het form zijn de matten staandaard waardeloos. Zoals jullie de site al gevonden hebben van matten-online.eu , ik heb contact gezocht met deze firma om matten te laten maken met de Venga erin gestikt, dit is mogelijk alleen bij een grotere afnamen de prijs zal niet veel meer zijn dan nu wordt aangegeven mijn idee is de naam in de lengte van de mat te stikken, dus als je instapt het kan lezen, en dan alleen de voorste matten. tot nu toe alleen zwarte matten met witte naam Venga, photoshop foto heb ik aangevraagt. anderen kleuren zijn ook mogelijk maar dit behoord dan weer bij meerdere afnamens. Mijn vraag is wie hebben er intressen zodat ik iets kan regelen, reageer graag via dit forum zodat we alle kunnen zien hoeveel het er moeten worden. Deze automatten zijn gemaakt van een duurzame, naaldvilt kwaliteit. Dit ligt doorgaans standaard in auto's. Het tapijt heeft een antislip rug. Deze automatten zijn leverbaar in verschillende kleuren. Deze automatten zijn precies pasvorm gemaakt voor bovenstaande auto. Wij garanderen deze pasvorm. [/url]http://www.matten-online.nl/webshop/index.php?cPath=35_1587&osCsid=r83kgqg3of79lrda5vikl496q6 Mvg Ronald Ik heb het vandaag even gemeld bij KIA Nederland. Ben benieuwd naar hun reactie Sinds 3 maanden rij ik met volle tevredenheid de nieuwe Venga. Echter een klein minpuntje. De vloermat aan de bestuurders kant is nu al doorgesleten op de plaats waar de hak van schoen de mat raakt. Bijna alle Venga rijders melden dit probleem oa. op het kiaclub forum. Vraag: Laten jullie snel een nieuwe mat ontwikkelen met een verstevigd hiel gedeelte en krijgen wij die ter vervanging kosteloos aangeboden of krijgen de Venga eigenaren een voucher om zelf een mat naar keuze uit te kunnen zoeken. Het vervangen van de mat voor eenzelfde exemplaar lijkt mij niet zo zinvol aangezien we over 3 maanden weer dezelfde klachten hebben. Een goede matten set heb je al voor rond de 30 euro die minimaal 7 jaar mee gaat ! Quote
Gast Pombal12 Geplaatst 27 Maart, 2010 Geplaatst 27 Maart, 2010 Helemaal mee eens Venga-Boys! Ik ben benieuwd wat KIA MOTORS NEDERLAND daarop te zeggen heeft. Ondertussen heb ik de dealer verwittigd dat ik een passende oplossing verwacht. Een automat hoort immers enkele jaren mee te gaan of vele tienduizenden kilometers, en niet 3 maanden en 2900 kilometers. Houd ons op de hoogte a.j.b. Pombal12 Quote
Remko .me Geplaatst 28 Maart, 2010 Geplaatst 28 Maart, 2010 Weet iemand waar je officiele kia vloermatten kunt kopen... Jongens, ik heb al 7300km op de teller! HELP! Quote
Venga1 Geplaatst 28 Maart, 2010 Geplaatst 28 Maart, 2010 Jongens, ik heb al 7300km op de teller! HELP! Help, je woont in je auto Smart zou zeggen:Misschien bij je dealer? Quote
Remko .me Geplaatst 28 Maart, 2010 Geplaatst 28 Maart, 2010 Help, je woont in je auto Smart zou zeggen:Misschien bij je dealer? Nee alleen die in NL erin gezet worden, die komen blijkbaar niet van fabriek af..... Ja ik werk-woon-werk-woon verkeert een beetje erg veel... Quote
Smart Geplaatst 28 Maart, 2010 Geplaatst 28 Maart, 2010 Weet iemand waar je officiele kia vloermatten kunt kopen... Jongens, ik heb al 7300km op de teller! HELP! Ik zou zeggen bij de dealer........ Quote
John Cassels Geplaatst 28 Maart, 2010 Geplaatst 28 Maart, 2010 Lekker en par whiskys opdrinken , dan heb je geen vloermatten meer nodig. Quote
Gast Jantje Geplaatst 28 Maart, 2010 Geplaatst 28 Maart, 2010 de reactie bij mijn dealer was dat het aan mijn rijstijl ligt dat de mat al door gesleten is. Toen ik meldde dat ik via het kia forum bijna iedereen hier over hoorde die in de nieuwe ceed en venga rijden waren ze stil. Toen kwam hij nog terug met de smoes dat ik al 17.000km gereden heb in die 6 maanden.. IK vindt helaas een beetje rare smoesjes van de dealer en ga dus ook kia nederland maar is emailen. Had ik verdorie net die brief van kia nederland al ingevuld dat ik zeer tevreden was met mijn kia dealer. Quote
Venga1 Geplaatst 28 Maart, 2010 Geplaatst 28 Maart, 2010 Had ik verdorie net die brief van kia nederland al ingevuld dat ik zeer tevreden was met mijn kia dealer. Over welke brief heb je het? Quote
Gast Jantje Geplaatst 28 Maart, 2010 Geplaatst 28 Maart, 2010 Over welke brief heb je het? ik kreeg een enquete thuis gestuurd van Kia met het vriendelijke verzoek of je deze wou invullen. Allemaal vragen over je dealer en je beoordeling over hoe je behandeld werd in het aankoops proces, de aflevering, de dealer in het algemeen etc. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.