venga boy Posted March 24, 2010 Posted March 24, 2010 (edited) Geachte, Ben bezig automatten aan het zoeken voor de Venga, zoals hier al beschreven op het form zijn de matten staandaard waardeloos. Zoals jullie de site al gevonden hebben van matten-online.eu , ik heb contact gezocht met deze firma om matten te laten maken met de Venga erin gestikt, dit is mogelijk alleen bij een grotere afnamen de prijs zal niet veel meer zijn dan nu wordt aangegeven mijn idee is de naam in de lengte van de mat te stikken, dus als je instapt het kan lezen, en dan alleen de voorste matten. tot nu toe alleen zwarte matten met witte naam Venga, photoshop foto heb ik aangevraagt. anderen kleuren zijn ook mogelijk maar dit behoord dan weer bij meerdere afnamens. Mijn vraag is wie hebben er intressen zodat ik iets kan regelen, reageer graag via dit forum zodat we alle kunnen zien hoeveel het er moeten worden. Deze automatten zijn gemaakt van een duurzame, naaldvilt kwaliteit. Dit ligt doorgaans standaard in auto's. Het tapijt heeft een antislip rug. Deze automatten zijn leverbaar in verschillende kleuren. Deze automatten zijn precies pasvorm gemaakt voor bovenstaande auto. Wij garanderen deze pasvorm. http://www.matten-online.nl/webshop/index.php?cPath=35_1587&osCsid=r83kgqg3of79lrda5vikl496q6 Mvg Ronald Edited March 24, 2010 by venga boy Quote
Labwerf Posted March 24, 2010 Posted March 24, 2010 Beste Ronald, Ik heb intresse, ik heb nogwel geen Venga want die komt als het goed is eind april begin mei. Matten met de naam er in zal zeker een aanwinst zijn voor mijn Venga, als de kwaliteit dan ook nog eens beter is als de standaard Kia matten wat wil je dan nog meer? Wel even een paar vraagjes: om welke aantallen matten spreken we eigenlijk en passen ze op de bestaande bevestiging van de Kia mat of moet er een andere bevestiging komen. Ik lees het wel, alvast bedankt Cock Quote
Venga OK Posted March 24, 2010 Posted March 24, 2010 Ronald, Nog geen problemen met de matten. (heeft de X-ecutive andere matten??) maar een tweede set is altijd handig. Heb dus intresse. Groet, Peter Quote
Venga OK Posted March 24, 2010 Posted March 24, 2010 Ronald, Net even op de site gekeken. Ziet er goed uit. Om eenheid in de matkleur te krijgen (bv zwart met de witte VENGA letters) is het wellicht af te spreken met de mattenman dat de omzoming (of wat was de kreet ook al weer) van de matten wel specifiek kan zijn qua kleur. Zo kan iedereen er toch nog een eigen tintje aan geven en wordt de serie (zwarte?) matten groot tbv het aanbrengen van de letters VENGA en een knappe prijs. Je zou het eens kunnen voorstellen. Peter Quote
venga boy Posted March 24, 2010 Author Posted March 24, 2010 Ronald, Net even op de site gekeken. Ziet er goed uit. Om eenheid in de matkleur te krijgen (bv zwart met de witte VENGA letters) is het wellicht af te spreken met de mattenman dat de omzoming (of wat was de kreet ook al weer) van de matten wel specifiek kan zijn qua kleur. Zo kan iedereen er toch nog een eigen tintje aan geven en wordt de serie (zwarte?) matten groot tbv het aanbrengen van de letters VENGA en een knappe prijs. Je zou het eens kunnen voorstellen. Peter Peter, Ik moet minimaal 5 matten koppen, de kleur maak dan niet uit begreep ik. ze gaan alleen niet voor 1 set matten de computer instellen dus lijkt mijn makelijk dat mensen een keus maken en dan uit de pluto selectie zie hum site is de beste kwaliteit en daar komt +/- 5 euro bij voor de naam uiteraard verzend kosten . Ik zou ze eventueel zelf kunnen ophalen en dan versturen naar die geen die er een besteld heeft. Wil eerst weten wat de animo is. Ronald Quote
Guest Pombal12 Posted March 24, 2010 Posted March 24, 2010 (edited) Ik vind het initiatief prima. Misschien doe ik mee, maar niet eerder dan dat ik (maandag 12 april!) het probleem met de standaard mat heb voorgelegd aan de dealer. Overigens, het probleem concentreert zich op de mat voor de bestuurdersstoel. Over de bijrijders- en achterpassagiers-mat heb ik (nog) geen klachten. Edited March 25, 2010 by Pombal12 Ik kan niet eerder uitsluitsel geven dan na 12 april... Quote
Remko .me Posted March 24, 2010 Posted March 24, 2010 Ik vind het initiatief prima. Misschien doe ik mee, maar niet eerder dan dat ik (a.s. vrijdag 26.03.2010) het probleem met de standaard mat heb voorgelegd aan de dealer. Overigens, het probleem concentreert zich op de mat voor de bestuurdersstoel. Over de bijrijders- en achterpassagiers-mat heb ik (nog) geen klachten. Ik ben ook geinteresseerd... altijd goed... weet nog niet zeker of ik koop maar de interesse is er. Mijn matten zijn ook aardig aan het slijten. Naar mijn weten heeft de executive geen andere matten. Kijk bovenstaande matten van de Ceed.. en vergelijk deze met de VENGA matten! Waarom hebben wij van die goedkope matten... jeetje! Zoals bovenstaande is echt mijn wens voor de Venga Quote
Venga1 Posted March 24, 2010 Posted March 24, 2010 (edited) Geachte,Ben bezig automatten aan het zoeken voor de Venga, zoals hier al beschreven op het form zijn de matten staandaard waardeloos. Zoals jullie de site al gevonden hebben van matten-online.eu , ik heb contact gezocht met deze firma om matten te laten maken met de Venga erin gestikt, dit is mogelijk alleen bij een grotere afnamen de prijs zal niet veel meer zijn dan nu wordt aangegeven mijn idee is de naam in de lengte van de mat te stikken, dus als je instapt het kan lezen, en dan alleen de voorste matten. Toevallig heb ik ze ook gemaild, en dit kreeg ik als antwoord: Geachte heer/mevrouw, De vorm van de matten is inderdaad zoals op de tekening te zien is, met dat extra voetengedeelte. De gaten zoals op de tekening te zien is is inderdaad de plek waar ze horen. U kunt de omzoomkleur inderdaad in een unieke kleur uitzoeken. De gaten met de ringen zitten inderdaad op de plaats waar de haken zitten. Nou is mijn vraag alleen : hebben jullie nu dan niet de naam Venga in je mat staan? Bij mij staat nu ook de naam erop en dit in de lengte van de mat Zal dit mooi staan, want deze mat heeft een extra sterk voet gedeelte. Ik wil misschien wel een blauwe hebben, met een gekleurde rand. (zal je hier extra erg het vuil opzien?) op hoeveel matten komt dan de naam te staan? Edited March 24, 2010 by Venga1 Quote
Remko .me Posted March 24, 2010 Posted March 24, 2010 Toevallig heb ik ze ook gemaild, en dit kreeg ik als antwoord:Geachte heer/mevrouw, De vorm van de matten is inderdaad zoals op de tekening te zien is, met dat extra voetengedeelte. De gaten zoals op de tekening te zien is is inderdaad de plek waar ze horen. U kunt de omzoomkleur inderdaad in een unieke kleur uitzoeken. De gaten met de ringen zitten inderdaad op de plaats waar de haken zitten. Nou is mijn vraag alleen : hebben jullie nu dan niet de naam Venga in je mat staan? Bij mij staat nu ook de naam erop en dit in de lengte van de mat Zal dit mooi staan, want deze mat heeft een extra sterk voet gedeelte. Ik wil misschien wel een blauwe hebben, met een gekleurde rand. (zal je hier extra erg het vuil opzien?) op hoeveel matten komt dan de naam te staan? Hangt er vanaf wat je zelf kiest. Ik vind die van de C Quote
Guest Jantje Posted March 24, 2010 Posted March 24, 2010 Hangt er vanaf wat je zelf kiest.Ik vind die van de C Quote
Venga1 Posted March 24, 2010 Posted March 24, 2010 maar die van de ceed zijn vandezelfde k*t kwaliteit Als dit zo is , koop ik geen eigen Kia matten!! Quote
venga boy Posted March 25, 2010 Author Posted March 25, 2010 (edited) Zie toch wel animo, al zoekend naar een makelijke manier om alles goed te laten verlopen wil ik toch een pm van ieder, zodat ik met matten-online een code kan afspreken dat zij weten dat het om de kia-club gaat en dan wachten dat ze de aanvragen binnen (minimaal 5) hebben binnen twee weken of zo iets, lijkt me de beste manier. Verstuurde mail naar matten online: ************************************************** Beste Johan, Wij als Kia-Club willen matten hebben voor onze Venga zoals je inmiddels weet, nu had ik een voorstel, Gezien jouw voorwaarden is dat wij minimaal 5 matten moeten afnemen, is het te regelen dat als jij aanvragen krijgt Met daarbij een code, deze jij aangeeft en dan deze bestelling binnen een week binnen zijn bij jouw, Je als nog de matten wilt maken met het Venga logo in de kleur die een lid wilt hebben. Ik hoor graag van u. Met vriendelijke groet Ronald Edited March 25, 2010 by venga boy Quote
venga boy Posted March 25, 2010 Author Posted March 25, 2010 Venga 1,kan je mijn een foto sturen van de orginele mat met venga logo? deze kan ik voorleggen bij matten online ik zelf heb mijn venga nog niet. bedankt, Ronald Quote
Venga1 Posted March 25, 2010 Posted March 25, 2010 Venga 1,kan je mijn een foto sturen van de orginele mat met venga logo?deze kan ik voorleggen bij matten online ik zelf heb mijn venga nog niet. bedankt, Ronald Ja , die krijg je. Ik wil je absoluut niet verbeteren, maar wat denk je over het volgende: -------- Beste Johan, Zoals je inmiddels weet zouden wij graag een bestelling willen plaatsen voor de vervanging van onze auto matten van onze Venga. Nu hebben we het volgende voorstel, Je hebt mij aangegeven dat we minimaal 5 matten moeten afnemen Dit om het Venga logo in de matten te krijgen. Aangezien het handig is qua betaling en versturing zouden we graag zien dat iedereen voor zich zelf een bestelling kan plaatsen. We willen graag het volgende voorstellen. We willen graag de tijd krijgen tot eind april. Tot die tijd gaan wij op het KIA forum de interesse pijlen voor de vervanging van de huidige KIA matten. Wij denken zeker dat wij de benodigde 5 halen. Zouden wij dan een ieder afzonderlijk de order kunnen plaatsen met de volgende extra melding. KIA-Forum bestelling met Venga logo. Dan heeft iedereen ook de mogelijkheid om een eigen inbreng door te geven. Dit qua matten kleur en stiksel kleur. Graag zouden we wel het orginele Venga logo in de mat zien PS krijgen we nog eene extra korting als er meer mensen een order plaatsen? Met vriendelijke groet Ronald Quote
venga boy Posted March 25, 2010 Author Posted March 25, 2010 retour mail mattenonline Ronald, Ik mag het Venga logo niet gebruiken omdat dat een naam is waar rechten op rusten die wij niet bezitten. Ik mag bijvoorbeeld ook geen t-shirts bedrukken met een lacoste logo oid. Wij produceren de automatten zelf en mogen dus niet net doen alsof deze van Kia zijn. Ik mag er natuurlijk wel alles op aanbrengen waar geen rechten op rusten. Ik vind prima dat men het afzonderlijk van elkaar besteld, ik lever wel alles tegelijk uit, dus de eerste kan iets langer moeten wachten dan de laatste. Quote
Venga1 Posted March 25, 2010 Posted March 25, 2010 Kunnen we dan niet beter proberen om een KIA forum korting te krijgen? Vloermatten met een nep logo vind ik niet mooi, en ga dan ook voor matten zonder logo. Misschien krijgen we dan korting op een order van meerdere matten. Dan kan je een algemene KIA actie van maken die niet alleen voor de Venga is. Dus ook voor de C Quote
Labwerf Posted March 25, 2010 Posted March 25, 2010 Een logo mag inderdaad niet zomaar gebruikt worden, maar een naam in de mat verwerken mag toch wel?? En die naam is dan toevallig Venga. gr Cock Quote
Smart Posted March 25, 2010 Posted March 25, 2010 Een logo mag inderdaad niet zomaar gebruikt worden, maar een naam in de mat verwerken mag toch wel??En die naam is dan toevallig Venga. gr Cock Daar ben ik wel mee eens! Een logo of merknaam mag je niet zomaar gebruiken, maar Venga is toch echt een Spaans woord. De Spanjaarden mogen dat niet meer gebruiken, Basta! Quote
bigwade Posted March 25, 2010 Posted March 25, 2010 Misschien is Massief Eiken ook een idee. Kun je mooi brandmerken en geeft een warme uitstraling aan je auto. Heel bijzonder dat een stel volwassen mensen een serieuze discussie over vloermatten op een AUTO forum gaan houden..... Krijgen we straks de gordijnen ? natuurlijk is het prettig een fijn matje te hebben, begrijp ik ook wel. Quote
Remko .me Posted March 25, 2010 Posted March 25, 2010 Misschien is Massief Eiken ook een idee.Kun je mooi brandmerken en geeft een warme uitstraling aan je auto. Heel bijzonder dat een stel volwassen mensen een serieuze discussie over vloermatten op een AUTO forum gaan houden..... Krijgen we straks de gordijnen ? natuurlijk is het prettig een fijn matje te hebben, begrijp ik ook wel. LOL..hey heb jij de Venga matten al gezien? Dan ga je ook wel anders praten.. Voor de rest is de Venga een super mooie en goede auto, ben heel erg tevreden!!! Quote
Venga OK Posted March 26, 2010 Posted March 26, 2010 Misschien is Massief Eiken ook een idee.Kun je mooi brandmerken en geeft een warme uitstraling aan je auto. Heel bijzonder dat een stel volwassen mensen een serieuze discussie over vloermatten op een AUTO forum gaan houden..... Krijgen we straks de gordijnen ? natuurlijk is het prettig een fijn matje te hebben, begrijp ik ook wel. Zolang de discussie zich richt op AUTO vloermatten, lijkt mij de relevantie met een AUTO site wel aanwezig, toch..... Dat het een onderwerp is dat wellicht niet een ieder aanspreekt is iets anders. Voor een ander is het onderwerp clubsticker misschien wel minder boeiend... Op het forum kunnen mensen hun ervaringen delen. Dit gebeurt dan ook. Persoonlijk vind ik het wel leuk om te zien hoe leden zich willen inzetten om een probleem waar meerdere leden mee zitten op te lossen. Met wat berichten heen en weer onstaat er een plannetje waar veel mensen wat aan hebben. Dat vind ik positief! Ook voor een onderwerp als automatten!! Groet, Peter Quote
Dave(nga) Posted March 26, 2010 Posted March 26, 2010 Hey venga ok, Ben het wel met je eens! Maar ik vind het eigelijk onnodig om voor je (net) nieuwe Venga matten te gaan bestellen terwijl ze nu al aan het slijten zijn! (kan toch niet) Laat de dealer hier maar een oplossing voor vinden!! Tis toch absurd dat je matten nu al versleten zijn, en dat voor een nieuwe auto. Maar goed, dat is mijn mening... PS mijn matten zijn nog wel ok. Groeten, Dave Quote
Guest Jantje Posted March 26, 2010 Posted March 26, 2010 Hey venga ok,Ben het wel met je eens! Maar ik vind het eigelijk onnodig om voor je (net) nieuwe Venga matten te gaan bestellen terwijl ze nu al aan het slijten zijn! (kan toch niet) Laat de dealer hier maar een oplossing voor vinden!! Tis toch absurd dat je matten nu al versleten zijn, en dat voor een nieuwe auto. Maar goed, dat is mijn mening... PS mijn matten zijn nog wel ok. Groeten, Dave tjah dan krijg je weer dezelfde vloermatten en kan je dus continu nieuwe gaan blijven halen. Mijn keuze zou dan toch liggen voor een zelf gekochte betere versie.. Quote
bigwade Posted March 26, 2010 Posted March 26, 2010 tjah dan krijg je weer dezelfde vloermatten en kan je dus continu nieuwe gaan blijven halen. Gewoon doen, dat worden ze op een gegeven moment zo zat dat ze vanzelf met betere komen. Quote
Recommended Posts