Ruud54 Posted March 24, 2010 Posted March 24, 2010 Ik heb sinds gisteren een Venga Xtra. Misschien een rare vraag maar heeft de Xtra een verklikker voor het aanlaten van de verlichting? Bij mijn vorige auto ging de verlichting automatisch aan en uit. Ik ben bang dat ik zonder verklikker vaak met een lege accu sta. Quote
Peerke Posted March 24, 2010 Posted March 24, 2010 Ook ik zat met deze vraag, maar na het lezen van het instructieboekje werd e.e.a. duidelijk. Er wordt geen signaal gegeven, echter na 30 sec. gaan de lampen automatisch uit. Probeer het maar!!! Quote
Ruud54 Posted March 24, 2010 Author Posted March 24, 2010 Mijn vriendin was er ok al achter. Ze heeft gewoon staan wachten wat er gebeurde nadat ze was uitgestapt en inderdaad de lichten gingen uit. Als je de contactsleutel vervolgens weer in het contact steekt gaat de verlichting weer branden. Perfect toch?? Quote
Remko .me Posted March 24, 2010 Posted March 24, 2010 Mijn vriendin was er ok al achter. Ze heeft gewoon staan wachten wat er gebeurde nadat ze was uitgestapt en inderdaad de lichten gingen uit. Als je de contactsleutel vervolgens weer in het contact steekt gaat de verlichting weer branden. Perfect toch?? Of gewoon twee keer op je afstandsbediening drukken... (sluiten dan) gaan ze ook uit Quote
Venga1 Posted March 24, 2010 Posted March 24, 2010 Of gewoon twee keer op je afstandsbediening drukken... (sluiten dan) gaan ze ook uit Of 1 keer klikken , de deur gaat op slot, en verlichting gaat langzaam uit, bij een tweede keer klikken gaat de verlichting direct uit. Quote
Recommended Posts