ger.w. Posted March 26, 2010 Posted March 26, 2010 Zit ik me daar vanochtend lekker in het spaanse zonnetje op een terrasje een kopje koffie te drinken. Wie denk je dat ik tegen kom ?? Onze vrienden BW en Smart Zie bijgaande spionagefoto's Quote
bigwade Posted March 26, 2010 Posted March 26, 2010 Aanstellers.....Dat is de rijke tak van de familie, ben gewoon aan het werk Quote
ger.w. Posted March 26, 2010 Author Posted March 26, 2010 Aanstellers.....Dat is de rijke tak van de familie, ben gewoon aan het werk Ik geloof er niets van. Je was incognito want er stond een WITTE Kia Sportage geparkeerd net om de hoek8-) hahahaha Volgens mij ook nog met vliegroest................. En er zaten van die grote treeplanken aan de zijkant........... Quote
Smart Posted March 26, 2010 Posted March 26, 2010 Ja, nee die willen wij niet kennen. Dat zijn pensionada's. Wij werken gewoon nog. En spioneren doen we ook niet, dan doen we wel en publique. BTW, BW is Born to be Cheap! Trouwens, wit is de nieuwe kleur! Quote
bigwade Posted March 26, 2010 Posted March 26, 2010 Trouwens, wit is de nieuwe kleur! Wit is heel erg 2006-2009 Quote
Guest Jantje Posted March 26, 2010 Posted March 26, 2010 Wit is heel erg 2006-2009 en zwart is... hoe oud is de t-ford ook alweer? Quote
Smart Posted March 26, 2010 Posted March 26, 2010 en zwart is... hoe oud is de t-ford ook alweer? Maar die was toch in elke kleur leverbaar, als het maar zwart was. Ja, BW en ik hebben die nog gebouwd zien worden. Quote
Guest Jantje Posted March 26, 2010 Posted March 26, 2010 Maar die was toch in elke kleur leverbaar, als het maar zwart was. Ja, BW en ik hebben die nog gebouwd zien worden. Heb je ze niet zelf staan bouwen dan voor 5 dollar per dag? Quote
Smart Posted March 26, 2010 Posted March 26, 2010 Heb je ze niet zelf staan bouwen dan voor 5 dollar per dag? Niet zo brutaal jongeman! Quote
bigwade Posted March 26, 2010 Posted March 26, 2010 En WIT rijmt op EXIT btw niet te geloven dat nog steeds marketing mensen denken dat ze hun nieuwe auto's in het wit moeten presenteren. Onder welke steen heb je dan gelegen....... KIA NL, NIET DOEN Met de nieuwe Sportage !! Quote
Guest Jantje Posted March 27, 2010 Posted March 27, 2010 En WIT rijmt op EXITbtw niet te geloven dat nog steeds marketing mensen denken dat ze hun nieuwe auto's in het wit moeten presenteren. Onder welke steen heb je dan gelegen....... KIA NL, NIET DOEN Met de nieuwe Sportage !! je hebt zelf gezegd dat de nieuwe sportage zelfs in het wit mooi is. betere reclame dan dat kan je toch niet hebben voor zowel de sportage als de kleur wit Quote
Recommended Posts