Jump to content

Recommended Posts

Posted

Beste iedereen,

mijn ouders hebben een nieuwe picanto besteld een witte 1.0 met electrische ramen en airco, nu was de vraag?

ze zien nergens een reserve wiel in de optie staan, maar wel een reparatie kitje,

klopt dit dat er geen reserve wiel in zit.

ik hoor van jullie

Gr.

Barry

Posted

Er zit inderdaad geen reservewiel in. Gewoon een busje met vloeibaar rubber en een compressor. Maar je kan wel een reservewiel kopen en erin doen hoor. Kan een thuiskomer zijn of een volwaardige past allebei.

Posted

via marktplaats een wiel van een picanto kopen, maakt toch niet uit of het een bijna versleten band is..eventueel bij de dealer een krikset bestellen, dan zit het mooi in een houder (krik, slinger, wielsleutel)

Guest GreyGriffin
Posted

Hallo Barry,

Je kunt voor de somma van 157 euro ook een thuiskomer-pakketje bestellen via de Kia-dealer, waarbij wat gereedschap en een krik zijn inbegrepen. Alles is uiteraard beter dan zo'n onhandig busje vlubber...

Groet van

GreyGriffin

Posted

Hallo leden,

Allereerst ben ik heel blij met deze berichtgeving!!:? Ik wist bij god niet dat die picanto geen reserve band had!!!:confused: En uberhaupt zo ermee ging rijden!

Heb meteen me laptop verlaten en ben gaan kijken in me kofferbak! Inderdaad er ligt een kleine pomp en een klein flesje vloeibaar rubber vloeistof.:?

Als je dus een lekke of klap band hebt, moet je je maar tijdelijk hiermee zien te redden!!???? Ik niet!!:nono: Ga meteen morge, bij een sloop een band halen en die tijdelijk setje als 2de backup gebruiken.