antonief Posted April 2, 2010 Posted April 2, 2010 (edited) Nou vandaag was het zover de Kia opgehaald bij de dealer. De aflevering was prima, onder het genot van een kop koffie de papieren door genomen en overhandiging van de papieren met een attentie, daarna naar de Venga. Wat een plaatje werkelijk prima opgeleverd zowel de buiten als binnenkant smetteloos en glanzend (wel is anders meegemaakt) volle tank, daarna een duidelijke uitleg en overhandiging van de sleutels echt een compliment voor de dealer. De eerste kilometers gemaakt en wat een heerlijke auto, een waar genot om in te rijden Bijgaand een paar snapshots van onze aanwinst De nieuwe velgjes zitten erop. Edited June 12, 2010 by antonief Foto met de nieuwe velgen. Quote
bigwade Posted April 2, 2010 Posted April 2, 2010 Leuk Joh, ! VAN HARTE !! Dat Eco label kan er af gef Quote
antonief Posted April 2, 2010 Author Posted April 2, 2010 Leuk Joh, ! VAN HARTE !!Dat Eco label kan er af gef Quote
Smart Posted April 2, 2010 Posted April 2, 2010 Hey Antonief, Gefeliciteerd met je mooie aanwinst in de enige juiste kleur;-) Veel rijplezier en veilige km's toegewenst! Quote
Remko .me Posted April 2, 2010 Posted April 2, 2010 Hele mooie auto en kleur!! Super keuze! Was mijn eerste kleur keuze, tot ik moest kiezen uit andere kleuren... Ben erg benieuwd naar je ervaringen !! De Venga is een top auto! Quote
Labwerf Posted April 3, 2010 Posted April 3, 2010 Als eerst proficiat met de nieuwe Venga, ziet er geweldig uit. Tevens zie ik op de foto, een vaste trekhaak?? geen probleem met de parkeercensoren?? Zelf moet ik nog een paar weken wachten op mijn Venga . Groeten Cock Quote
antonief Posted April 3, 2010 Author Posted April 3, 2010 Als eerst proficiat met de nieuwe Venga, ziet er geweldig uit. Tevens zie ik op de foto, een vaste trekhaak?? geen probleem met de parkeercensoren?? Zelf moet ik nog een paar weken wachten op mijn Venga . Groeten Cock Bedankt, naar een paar dagen cruisen geen enkel probleem met de sensoren deze werken perfect . Hopelijk word de jouwe ook snel geleverd. Groeten Erik. Quote
Hanne Posted April 7, 2010 Posted April 7, 2010 Als eerst proficiat met de nieuwe Venga, ziet er geweldig uit. Tevens zie ik op de foto, een vaste trekhaak?? geen probleem met de parkeercensoren?? Zelf moet ik nog een paar weken wachten op mijn Venga . Groeten Cock ik heb sinds een paar weken ook een vaste trekhaak en geen enkel probleem met de piepjes.... Quote
antonief Posted June 12, 2010 Author Posted June 12, 2010 Staat mooi Antonief! Velgen maken de auto h Quote
Recommended Posts