Jump to content

Recommended Posts

Posted (edited)

Hallo allemaal,

Ik zal mij even voorstellen, ik ben Andres, kom uit Montfoort en heb sinds 2007 een Kia Rio 1.5 GS Sport (zie foto 1).

Sterker nog... ik heb er 2! :-) Sinds 27 februari rijdt mijn vriendin in nagenoeg dezelfde Kia, echter dit is een Rio 1.5LS, en voorzien van Airco en electrisch bedienbare spiegels (zie foto 2).

In de jaren dat ik mijn Kia heb, heb ik eerlijk gezegd niet eerder een uitvoering op de weg gezien in dezelfde kleur, en looks als de mijne. En stom toeval dat ik er dus nog eentje vond die te koop stond in Woerden (hier 8 km verderop). En niet alleen de uitvoering is hetzelfde, kijk maar eens naar het kenteken! :-)

kiario2002_andres-002.JPG

(foto 1)

kiario2002_andres-010.JPG

(foto 2)

We gaan de 2 broertjes binnenkort nog aan een 'fotosessie' onderwerpen, en plaats dan in het forum hiervan wat exemplaren.

Groetjes,

Andres

Edited by Andressi
Posted

Welkom hier......! :-)

En heb je nou ook wel es dat je in de verkeerde stapt....... ? HAHAHA!

Posted
Welkom hier......! :-)

En heb je nou ook wel es dat je in de verkeerde stapt....... ? HAHAHA!

Haha,... 't scheelt soms niet veel... gelukkig zijn er wel wat verschillen tussen die twee, maar 't blijft opletten :mrgreen:

Guest GreyGriffin
Posted

Hallo Andres,

Welkom op de clubsite van Kia. Bij je tweede foto dacht ik even dat ik dubbel zag, maar gelukkig bleek er echt sprake te zijn van een duo bronskleurige Rio's. Die ook nog bijna hetzelfde kenteken bezitten. Hoe krijgen jullie het voor elkaar! Hebben ze ook zo'n beetje dezelfde kilometerstand?

Vriendelijke groet van

GreyGriffin

Posted

Goedendag Andres,

Welkom op dit forum.

Leuk om te lezen dat er ook een naamgenoot op dit forum is, alleen ik gebruik de (zoals je ziet) nickname: Woeper.

:cool::roll::-D

Posted

Hi allemaal,

Dank voor jullie reacties! Wij zijn erg trots op onze tweeling :mrgreen:!!!!

Hebben ze ook zo'n beetje dezelfde kilometerstand?

GreyGriffin

Scheelt wel ietsje, die van mij (kenteken beginnend met 39) heeft er nu 105.000 op zitten, die van mijn vriendin 82.000.

En ook leuk om hier een naamgenoot te treffen, komt ook niet zo vaak voor!

GrtZ,

Andres

Posted

Toevallig ook een vriendin die Sandra heet.....?:wink:

Posted

Hahahaha! Jij zit in dezelfde leeftijdsklasse als ik. Wat een hilarisch filmpje.:yes:

Posted
Hahahaha! Jij zit in dezelfde leeftijdsklasse als ik. Wat een hilarisch filmpje.:yes:

Ja goed he.

En wat hadden we toch een leuke mode.