Andressi Posted April 3, 2010 Posted April 3, 2010 (edited) Hallo allemaal, Ik zal mij even voorstellen, ik ben Andres, kom uit Montfoort en heb sinds 2007 een Kia Rio 1.5 GS Sport (zie foto 1). Sterker nog... ik heb er 2! Sinds 27 februari rijdt mijn vriendin in nagenoeg dezelfde Kia, echter dit is een Rio 1.5LS, en voorzien van Airco en electrisch bedienbare spiegels (zie foto 2). In de jaren dat ik mijn Kia heb, heb ik eerlijk gezegd niet eerder een uitvoering op de weg gezien in dezelfde kleur, en looks als de mijne. En stom toeval dat ik er dus nog eentje vond die te koop stond in Woerden (hier 8 km verderop). En niet alleen de uitvoering is hetzelfde, kijk maar eens naar het kenteken! (foto 1) (foto 2) We gaan de 2 broertjes binnenkort nog aan een 'fotosessie' onderwerpen, en plaats dan in het forum hiervan wat exemplaren. Groetjes, Andres Edited April 3, 2010 by Andressi Quote
bigwade Posted April 3, 2010 Posted April 3, 2010 Welkom hier......! En heb je nou ook wel es dat je in de verkeerde stapt....... ? HAHAHA! Quote
Andressi Posted April 3, 2010 Author Posted April 3, 2010 Welkom hier......! En heb je nou ook wel es dat je in de verkeerde stapt....... ? HAHAHA! Haha,... 't scheelt soms niet veel... gelukkig zijn er wel wat verschillen tussen die twee, maar 't blijft opletten Quote
Guest GreyGriffin Posted April 4, 2010 Posted April 4, 2010 Hallo Andres, Welkom op de clubsite van Kia. Bij je tweede foto dacht ik even dat ik dubbel zag, maar gelukkig bleek er echt sprake te zijn van een duo bronskleurige Rio's. Die ook nog bijna hetzelfde kenteken bezitten. Hoe krijgen jullie het voor elkaar! Hebben ze ook zo'n beetje dezelfde kilometerstand? Vriendelijke groet van GreyGriffin Quote
Woeper Posted April 4, 2010 Posted April 4, 2010 Goedendag Andres, Welkom op dit forum. Leuk om te lezen dat er ook een naamgenoot op dit forum is, alleen ik gebruik de (zoals je ziet) nickname: Woeper. Quote
Hasselt Posted April 4, 2010 Posted April 4, 2010 Welkom op het forum, uniek zo'n gelijkend duo! Quote
Peterrrrr Posted April 4, 2010 Posted April 4, 2010 grappig ! leuke uitvoering ook en zo te zien een behoorlijk nette auto !!! Quote
goldberg Posted April 4, 2010 Posted April 4, 2010 welkom op de forum dat is wel geluk hebben dat je nu zo 2 hebt hopelijk vergissen jullie nooit van auto Quote
Andressi Posted April 4, 2010 Author Posted April 4, 2010 Hi allemaal, Dank voor jullie reacties! Wij zijn erg trots op onze tweeling !!!! Hebben ze ook zo'n beetje dezelfde kilometerstand? GreyGriffin Scheelt wel ietsje, die van mij (kenteken beginnend met 39) heeft er nu 105.000 op zitten, die van mijn vriendin 82.000. En ook leuk om hier een naamgenoot te treffen, komt ook niet zo vaak voor! GrtZ, Andres Quote
Smart Posted April 4, 2010 Posted April 4, 2010 Toevallig ook een vriendin die Sandra heet.....? Quote
Venga1 Posted April 5, 2010 Posted April 5, 2010 Toevallig ook een vriendin die Sandra heet.....? Heb je hier lang over na moeten denken hahahahahahaha Ik hoop wel dat er betere muziek in de auto wordt gespeeld YouTube - Eurovision 1972 - Sandra & Andres - Als 't om de liefde gaat Quote
Smart Posted April 5, 2010 Posted April 5, 2010 Hahahaha! Jij zit in dezelfde leeftijdsklasse als ik. Wat een hilarisch filmpje. Quote
Venga1 Posted April 5, 2010 Posted April 5, 2010 Hahahaha! Jij zit in dezelfde leeftijdsklasse als ik. Wat een hilarisch filmpje. Ja goed he. En wat hadden we toch een leuke mode. Quote
Recommended Posts