Se7en Posted April 3, 2010 Posted April 3, 2010 (edited) Goedemiddag, Michael is de naam. Ik heb in 2006 een Picanto M-Bition voor m'n vriendin aangeschaft. Twee weken geleden heb ik er ook Edited April 3, 2010 by Se7en Meer info Quote
bigwade Posted April 3, 2010 Posted April 3, 2010 Hoi Michael, hoffelijke volgorde, kan niet anders zeggen, HAHA! Die Pica van jou vind ik een rete stoere Pica...... Veel plezier ermee ! en WELKOM hier ! Quote
Smart Posted April 3, 2010 Posted April 3, 2010 Hallo Michael, welkom op het forum! Wow, wat een mooie Pica met hele mooi en passende (heel belangrijk!) velgen. Ziet er erg goed uit kan ik wel zeggen! Veel rijplezier! Quote
Guest GreyGriffin Posted April 4, 2010 Posted April 4, 2010 Hallo Michael, Welkom op de clubsite van Kia. Gefeliciteerd met de aanschaf van je Pica, ik wens je veel veilige en plezierige kilometers toe. Die velgen vind ik erg mooi. Ik heb zelf 14" gekozen, omdat ik de banden graag wilde houden. Maar 16" ziet er toch net een beetje gelikter uit. Ga je echt ook nog verlagen? In dat geval kies je voor 'looks' boven comfort. Met vriendelijke groet, GreyGriffin Quote
Roderik Posted April 4, 2010 Posted April 4, 2010 Zo... hier is weer een mooie Picanto op de weg gezet. Dit ziet er echt stak uit met deze velgen eronder. Dat vind ik altijd het nadeel in de showroom met die standaard wieldoppen erop. Vaak moet je langs de straat zien hoe meer een auto kan worden aangekleed. Veel veilige kilometers toegewenst, grappig dat jullie nu twee dezelfde auto's hebben. Was die van 2006 ook een al een facelift model? Quote
Hasselt Posted April 4, 2010 Posted April 4, 2010 Ziet er een leuk bommetje uit! Doet me denken aan een AX-GT waar ik heel wat jaren geleden mee gereden heb. Welkom btw! Quote
Peterrrrr Posted April 4, 2010 Posted April 4, 2010 Vette picanto hoor... ! Denk idd dat een cm of 4 lager het 'm Quote
BaBaCC Posted April 4, 2010 Posted April 4, 2010 Hoi Michael, Van harte gefeliciteerd met je mooi Pica en vele veilige en plezierige kilometers toegewenst. Super mooi die 16" sloffen hoor! Met de verlagingsset zal het er wel helemaal wreed uitzien. Veel plezier! Barry Quote
Se7en Posted April 4, 2010 Author Posted April 4, 2010 (edited) @GreyGriffin Ik moet zeggen dat ie nu superstrak rijdt en ik denk (hoop:smile:) niet dat ik erg veel comfort zal inleveren. Als het wel zo mocht zijn dan gaat het verlaginssetje er weer af! @Roderik Nee dat was nog het 'oude' model. Wel geinig twee van die zwarte karretjes voor de deur! @ iedereen Bedankt voor de leuke reacties en het warme welkom! Edited April 4, 2010 by Se7en Quote
Recommended Posts