nvandijk Posted April 4, 2010 Posted April 4, 2010 Hallo, Na lang nadenken en lezen toch eens een proefrit gemaakt met een cee'd sw seven. Na de proefrit gelijk even aan tafel gaan zitten en na wat onderhandelingen op een prijs uitgekomen die ik van te voren in gedachten had om op uit te komen en gelijk besloten om maar te tekenen. Het is dus de Cee'd SW Seven geworden met als enige extra een trekhaak. Niet bedoeld voor een sleurhut, die heb ik toch niet, maar voor een fietsdrager. De gekozen kleur is Phoenix Gray geworden. Ik ga hem ophalen op 5 mei. Dat had veel eerder gekunt, maar bewust even iets latere levering gekozen. De rede om voor de SW te gaan is vooral om wat meer laadruimte te hebben ten opzichte van mijn huidige auto. ( een Mitsubishi SpaceStar met 211.000 op de teller ) Half mei is mijn vrouw uitgerekend van ons eerste kindje en in de cee'd sw zal het veel makkelijker zijn om alle spullen voor de kleine mee te nemen als we bij de aanstaande opa en oma in vooral belgi Quote
bigwade Posted April 4, 2010 Posted April 4, 2010 Niels, welkom hier...... Mei belooft een heeeeeeeeele mooie maand voor jullie te worden. Geniet er van ! Quote
Venga1 Posted April 4, 2010 Posted April 4, 2010 hoi Niels ten eerste van harte welkom. ten tweede van harte gefeliciteerd met de aankoop en de blijde verwachting Natuurlijk zien zien wij de foto's en geboorte kaartje met belangstelling tegemoet!! Quote
Smart Posted April 4, 2010 Posted April 4, 2010 Hallo Niels, Welkom op het forum. Genieten straks met die Cee'd SW. Mooie auto hoor! Maaruh, 5 mei levering! Als dat maar geen bevrijdingsdag wordt in het ziekenhuis.....! Quote
Rcee'd SW Posted April 5, 2010 Posted April 5, 2010 Niels, Goede keuze. Ik heb mijn SW nu een week en ben mijn vorige auto nu al vergeten! Ik heb ook voor de ruimte gekozen om onze "fietsspullen" mee te kunnen nemen. Ik transporteer ze echter op het dak. Je hebt wel een aparte kleur gekozen , die komt in mijn brochure niet voor..... Quote
Guest GreyGriffin Posted April 5, 2010 Posted April 5, 2010 Hallo Niels, Welkom op de clubsite van Kia. Je krijgt een spannende, mooie mei-maand voor de kiezen. Een zoon of dochter en een Cee'd SW. Laat je van allebei een fotootje zien als het zo ver is? Vriendelijke groet van GreyGriffin Quote
nvandijk Posted April 5, 2010 Author Posted April 5, 2010 Je hebt wel een aparte kleur gekozen , die komt in mijn brochure niet voor..... De kleur is gekozen op van die metalen voorbeelden die in de showroom stond. Mogelijke keuzes even eraf gehaald en mee naar buiten genomen om in dachtlicht te bekijken. Daar stond die kleur op genoemd. Overigens is het eigenlijk gewoon donkergrijs metallic achtig Quote
nvandijk Posted April 5, 2010 Author Posted April 5, 2010 Maaruh, 5 mei levering! Als dat maar geen bevrijdingsdag wordt in het ziekenhuis.....! Als het goed is niet verwachte geboorte zou een 2 weken later moeten zijn dan onze kia Zou allemaal goed moeten gaan. Quote
Rcee'd SW Posted April 5, 2010 Posted April 5, 2010 Wat ik eigenlijk bedoel, is dat er een Phoenix Silver is en een Piston Grey. Daarom is Phoenix Grey voor mij een bijzondere kleur... Quote
nvandijk Posted April 5, 2010 Author Posted April 5, 2010 Wat ik eigenlijk bedoel, is dat er een Phoenix Silver is en een Piston Grey. Daarom is Phoenix Grey voor mij een bijzondere kleur... Klopt helemaal.. Even in de war met al die namen. Phoenix silver is de keuze inderdaad. Maar in het echt is dat gewoon een wat donkerdere kleur vandaar dat ik even 2 dingen door elkaar haalde Quote
Marillion Posted April 6, 2010 Posted April 6, 2010 Hoi, Proficiat met de aankoop van de Cee'd. Ik heb zelf heb ook een Phoenix Silver en ben hier zeer tevreden over, de kleur is afwijkend t.o.v alle andere "grijze" auto's. Je krijgt hier geen spijt van. Quote
nvandijk Posted May 5, 2010 Author Posted May 5, 2010 En het is zo ver. Vandaag mijn Cee'd SW opgehaald. Pas 15 km ermee gereden vandaag. ( eigenlijk gewoon rechtstreeks naar huis ) Verder alleen nog maar aan het spelen geweest met radio/media/nav combinatie. USB stick erin vol met muziek. BlueTooth getest ( nokia 6300 ) werkte op telefoonboek na prima. Ook telefoonboek zou moeten werken als ik het goed begrepen heb, maar ik heb er nog niet echt veel aandacht aan besteed De planning was 5 mei Kia ophalen.. en 12 mei stond geboorte van kindje op de planning d.m.v. geplande keizersnede. Kindje had het alleen op 26 april wel gezien in mama's buik en wilde er al uit. Ben dus na het ophalen gelijk naar huis gegaan om bij mama en kindje te zijn morgen even een klein beetje toeren ( ik heb nog een dagje vrij ) Zal binnenkort ook wat foto's maken en in een fotoalbum zetten. Quote
Guest Jantje Posted May 5, 2010 Posted May 5, 2010 En het is zo ver. Vandaag mijn Cee'd SW opgehaald. Pas 15 km ermee gereden vandaag. ( eigenlijk gewoon rechtstreeks naar huis ) Verder alleen nog maar aan het spelen geweest met radio/media/nav combinatie. USB stick erin vol met muziek. BlueTooth getest ( nokia 6300 ) werkte op telefoonboek na prima. Ook telefoonboek zou moeten werken als ik het goed begrepen heb, maar ik heb er nog niet echt veel aandacht aan besteed De planning was 5 mei Kia ophalen.. en 12 mei stond geboorte van kindje op de planning d.m.v. geplande keizersnede. Kindje had het alleen op 26 april wel gezien in mama's buik en wilde er al uit. Ben dus na het ophalen gelijk naar huis gegaan om bij mama en kindje te zijn morgen even een klein beetje toeren ( ik heb nog een dagje vrij ) Zal binnenkort ook wat foto's maken en in een fotoalbum zetten. dubbel gefeliciteerd van mij dan maar Quote
Oosterum Posted May 5, 2010 Posted May 5, 2010 Niels, welkom. Goede keus gemaakt en geniet samen met je vrouw van de komende tijd. Spannend en toch gezellig! En dan ook nog met de nieuwe KIA! Johan van Oosterum Quote
Smart Posted May 5, 2010 Posted May 5, 2010 Niels, allereerst van harte proficiat met de geboorte van je zoon/dochter! Eindelijk je Cee'd SW geleverd gekregen. Ik kan mij voorstellen dat de verkenning van het voertuig later komt.......hahaha! Quote
Rcee'd SW Posted May 6, 2010 Posted May 6, 2010 Niels, Van harte gefeliciteerd met je "dubbele uitbreiding". Wordt nog een moeilijke keuze hoor, thuis zitten met de "kleine" of buiten rijden met de "grote". Quote
Woeper Posted May 6, 2010 Posted May 6, 2010 Alvast gefeliciteerd met jullie dubbele uitbreiding. Quote
nvandijk Posted May 7, 2010 Author Posted May 7, 2010 Niels, allereerst van harte proficiat met de geboorte van je zoon/dochter!Eindelijk je Cee'd SW geleverd gekregen. Ik kan mij voorstellen dat de verkenning van het voertuig later komt.......hahaha! Een dochter is het.. en ze heet Fleur Verkenning komt inderdaad later. klein rondje gereden langs wat winkels. 66 op de teller pas maar komt allemaal nog wel de komende weken. Heb er een Maxi Cosi FamilyFix op de achterbank ingezet. ( op de isofix aansluitingen in de achterbank uiteraard ) Dus ons Fleurtje kan veilig in haar maxicosi mee op pad. Van de dealer begreep ik dat de navigatie nog niet geupdate was ( de april update was niet al te best kwa uitspraak ofzo waardoor de update pas in juni uit gaat komen. dat is nog even wachten dus. ) Quote
Smart Posted May 7, 2010 Posted May 7, 2010 @nvandijk: Leuke naam Fleur, daar wordt je vrolijk van zeg maar. Ok Quote
scorpioshuma Posted May 7, 2010 Posted May 7, 2010 @nvandijk: Leuke naam Fleur, daar wordt je vrolijk van zeg maar.Ok Quote
snackey Posted May 9, 2010 Posted May 9, 2010 Niels, Gefeliciteerd met Fleur. Hoe was de service bij aflevering in Ede? Quote
nvandijk Posted May 9, 2010 Author Posted May 9, 2010 Niels,Gefeliciteerd met Fleur. Hoe was de service bij aflevering in Ede? Ik heb niet veel vergelijkende ervaring. Dit is mijn eerste echt nieuwe auto. Daarvoor altijd 2de hands gereden. Verkoper nam ruim de tijd. ( wat mij betreft te lang duurde ( ik wilde alleen maar rijden hahaha maar dat lag aan mij ) Alle knopjes / schakelaartjes vakjes e.d. zijn uitgelegd. Nog een flesje wijn erbij gekregen. Hoop alleen dat de radio/nav update niet al te lang op zich laat wachten, maar tot nu nog niet echt iets onverwachts tegengekomen. Moet er wel bij zeggen dat er pas 100km op de teller staat wat voor mij doen erg weinig is . Maar dat krijg je met zo'n klein nieuw mensje thuis wat veel aandacht vereist nog Quote
Recommended Posts