BL1987 Posted April 5, 2010 Posted April 5, 2010 (edited) Beste Allemaal, vandaag koopcontract getekent voor een Kia Pro_cee'd seven Oil Blue Metallic! binnen 14 dagen krijg ik bericht dat ik hem kan ophalen:) Na wit en zwart voor me neus verkocht zien worden heb ik eindelijk mijn eigen Pro_cee'd:-P ben er erg blij mee! Groetjes, Barry Update: krijg mijn Pro_cee'd vrijdag middag 16e april om half 3 Edited April 21, 2010 by BL1987 foto's Quote
Guest GreyGriffin Posted April 6, 2010 Posted April 6, 2010 Hallo Barry, Gefeliciteerd met de aanschaf van je Pro Cee'd, dat was een zeer nuttige besteding van de Tweede Paasdag! Vriendelijke groet van GreyGriffin Quote
Pieter78 Posted April 6, 2010 Posted April 6, 2010 Gefeliciteerd met je nieuwe auto en heel veel rijplezier gewenst, maar ik weet uit ervaring dat dat met een pro_cee'd wel goed komt! Quote
snackey Posted April 6, 2010 Posted April 6, 2010 Gefeliciteerd. Super korte levering zeg. Aan mijn wachttijd van 10 weken komt 8 april een einde. Pro_Ceed ophalen. Quote
Peterrrrr Posted April 6, 2010 Posted April 6, 2010 Komt omdat de meeste se7en's gewoon op voorraad staan ! Wat jij bestelt is wat exclusiever Quote
Woeper Posted April 6, 2010 Posted April 6, 2010 Gefeliciteerd, En alvast heel veel rijplezier. Quote
Recommended Posts