BL1987 Geplaatst 5 April, 2010 Geplaatst 5 April, 2010 (aangepast) Beste Allemaal, vandaag koopcontract getekent voor een Kia Pro_cee'd seven Oil Blue Metallic! binnen 14 dagen krijg ik bericht dat ik hem kan ophalen:) Na wit en zwart voor me neus verkocht zien worden heb ik eindelijk mijn eigen Pro_cee'd:-P ben er erg blij mee! Groetjes, Barry Update: krijg mijn Pro_cee'd vrijdag middag 16e april om half 3 21 April, 2010 aangepast door BL1987 foto's Quote
Gast GreyGriffin Geplaatst 6 April, 2010 Geplaatst 6 April, 2010 Hallo Barry, Gefeliciteerd met de aanschaf van je Pro Cee'd, dat was een zeer nuttige besteding van de Tweede Paasdag! Vriendelijke groet van GreyGriffin Quote
Pieter78 Geplaatst 6 April, 2010 Geplaatst 6 April, 2010 Gefeliciteerd met je nieuwe auto en heel veel rijplezier gewenst, maar ik weet uit ervaring dat dat met een pro_cee'd wel goed komt! Quote
snackey Geplaatst 6 April, 2010 Geplaatst 6 April, 2010 Gefeliciteerd. Super korte levering zeg. Aan mijn wachttijd van 10 weken komt 8 april een einde. Pro_Ceed ophalen. Quote
Peterrrrr Geplaatst 6 April, 2010 Geplaatst 6 April, 2010 Komt omdat de meeste se7en's gewoon op voorraad staan ! Wat jij bestelt is wat exclusiever Quote
Woeper Geplaatst 6 April, 2010 Geplaatst 6 April, 2010 Gefeliciteerd, En alvast heel veel rijplezier. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.