patten Posted April 5, 2010 Posted April 5, 2010 Ik weet precies wat ik zoek. Ik probeer de zoekfunctie en kan het niet vinden.... Ik weet echter 100% zeker dat mijn zoekterm gebruikt is, ik heb immers zelf gepost in het topic dat ik zoek. Ik weet dat hier genoeg mensen mee kampen. M.n. nieuwe mensen op dit forum maken vaak een "dubbel-post" omdat de zoekfunctie het betreffende niet kan vinden. Sommige zaken komen zo 2 tot 3 keer terug, dat is gewoon jammer. Ook sommige opmerkingen van: "Heb je de zoekfunctie al geprobeerd..." Tja, als die niet werkt... Kan de zoekfunctie verbeterd worden? Quote
patten Posted April 5, 2010 Author Posted April 5, 2010 Ik zocht op de term KIW van de Kia internationale wegenservice. Wat zoek je precies ?? Quote
bigwade Posted April 5, 2010 Posted April 5, 2010 (edited) Ah, dat klopt, als ik LPG in tokkel krijg ik ook niks. Dat is kennelijk te kort. Probeer met andere termen verder te zoeken.... Suc6! met zoekterm wegenwacht, kwam ik deze tegen: http://www.kiaclub.nl/showpost.php?p=24957&postcount=20 Edited April 5, 2010 by bigwade Quote
patten Posted April 5, 2010 Author Posted April 5, 2010 (edited) Bedankt voor je hulp, maar ik zocht een ander topic. Ik zal mijn werk maar niet verklappen, maar geloof mij dat die zoekengine anders/beter kan.... Deze werkt gewoon niet lekker. En dan druk ik me heel erg lief uit. Ik wilde dit niet proberen, maar het werkt wel: http://www.google.nl/search?as_q=kiw&hl=nl&num=10&btnG=Google+zoeken&as_epq=&as_oq=&as_eq=&lr=&cr=&as_ft=i&as_filetype=&as_qdr=all&as_occt=any&as_dt=i&as_sitesearch=kiaclub.nl&as_rights=&safe=images Het hele forum is ook doorzoekbaar met Google. Voor iedereen: Zoeken met Google, kies geavanceerd en vul bij "alleen resultaten weergeven van de site of het domein" kiaclub.nl in. En natuurlijk je zoekterm. Google indexeerd prima. Ik heb zo het topic gevonden dat ik zocht. Maar toch een beetje triest dat de interne searchengine dit niet kan.... Ah, dat klopt, als ik LPG in tokkel krijg ik ook niks.Dat is kennelijk te kort. Probeer met andere termen verder te zoeken.... Suc6! met zoekterm wegenwacht, kwam ik deze tegen: http://www.kiaclub.nl/showpost.php?p=24957&postcount=20 Edited April 5, 2010 by patten Quote
Smart Posted April 5, 2010 Posted April 5, 2010 .......Ik zal mijn werk maar niet verklappen, maar geloof mij dat die zoekengine anders/beter kan..... Ik ben wel heel erg nieuwsgierig....... Quote
bigwade Posted April 5, 2010 Posted April 5, 2010 Ik ben wel heel erg nieuwsgierig....... Ik ook maar vermoed iets in de IT. Overigens kom je met kiaclub.nl+KIW in google ook een eind. Quote
patten Posted April 5, 2010 Author Posted April 5, 2010 (edited) Bigwade mag niet meer raden.... Ben idd IT-er. Het topic vinden via Google is makkelijk, maar dan kun je hem nog niet editen. Dus nogmaals via kiaclub.nl gezocht met de interne searchengine op een langer trefwoord en idd het wordt gevonden..... Misschien wel handig om anders bij de searchengine even melding te maken dat je op een minimaal aantal karakters moet zoeken. @Bigwade: Je had het helemaal goed met zoeken op langere woorden! Top! Edited April 5, 2010 by patten Quote
Smart Posted April 6, 2010 Posted April 6, 2010 Bigwade mag niet meer raden.... Ben idd IT-er...... Bigwade is naast fotograaf ook opsporingsambtenaar..... Quote
ger.w. Posted April 6, 2010 Posted April 6, 2010 Bigwade is naast fotograaf ook opsporingsambtenaar..... BIJZONDER opsporingsambtenaar. Een soort hulpagent dus, die je vroeger had (reservepolitie heette dat geloof ik, maar dat is voor juliie tijd { ondanks de oude koppies}) Of gewoon koddebeier te Nieuwegein Quote
patten Posted April 6, 2010 Author Posted April 6, 2010 Ja, BOA heet dat. Ik heb heel wat jaren bij het rijk gezeten.... BIJZONDER opsporingsambtenaar. Een soort hulpagent dus, die je vroeger had (reservepolitie heette dat geloof ik, maar dat is voor juliie tijd { ondanks de oude koppies})Of gewoon koddebeier te Nieuwegein Quote
Smart Posted April 6, 2010 Posted April 6, 2010 @ Patten U bedoelt vast Buitengewoon Opsporingsambtenaar (BOA) o.g.v. art. 142. Wetb. van Strafvordering.....? Ennuh Ger, ik weet zeer zeker nog dat er een reservepolitie was, die kon worden ingezet voor verkeersdiensten en bij (grote) evenementen. Veelal burgers die naast hun eigen werk een gedeeltelijke politietaak op zich namen, die niet altijd was in te vullen door de reguliere dienstdoender. Ik ben ook nog bekend met de Natres (Nationale Reserve) en de BB (Burger Bescherming). Die laatste was voor mijn tijd. Wel kwam ik die materialen (insignes) tegen, die werden gebruikt zoals Blokhoofd e.d. Quote
patten Posted April 6, 2010 Author Posted April 6, 2010 Ja, BOA heet dat. Ik heb heel wat jaren bij het rijk gezeten.... @Smart: I stand corrected... Ben er ook al weer heel wat jaartjes weg. Quote
Smart Posted April 6, 2010 Posted April 6, 2010 @Smart: I stand corrected... Ben er ook al weer heel wat jaartjes weg. Ik ben toevallig ook BOA geweest. Quote
Guest Jantje Posted April 6, 2010 Posted April 6, 2010 je hebt nog steeds vrijwillige politie.. een van mijn collega's doet dat ook Quote
Recommended Posts