Jump to content

Recommended Posts

Posted

Dames en heren,

Ik vind het lastig om dit te vermelden maar ik voel mijzelf verplicht het volgende

bekend te maken.

Mensen die een beetje "gestoord" zijn kunnen toegang verkrijgen tot alle informatie op onze verschillende posts.

Gedeelten of woorden uit onze "lighthearted" posts kunnen-omdat de posts publiekelijk toegankelijk zijn-gekopieerd worden en naar iemand anders toegestuurd worden.

Die ander kan een heel ander beeld krijgen dan wat werkelijk op de post bedoeld is geweest.

Dit is mij onlangs overkomen!!!

Let op en wees voorzichtig met wat u schrijft over uzelf, want dit kan door "weirdo's" gebruikt worden.

Guest Jantje
Posted

wat hebben ze tegen jouw gebruikt dan John? Ik post hier gelukkig geen dingen die niemand mag weten.

Posted
Dames en heren,

Ik vind het lastig om dit te vermelden maar ik voel mijzelf verplicht het volgende

bekend te maken.

Mensen die een beetje "gestoord" zijn kunnen toegang verkrijgen tot alle informatie op onze verschillende posts.

Gedeelten of woorden uit onze "lighthearted" posts kunnen-omdat de posts publiekelijk toegankelijk zijn-gekopieerd worden en naar iemand anders toegestuurd worden.

Die ander kan een heel ander beeld krijgen dan wat werkelijk op de post bedoeld is geweest.

Dit is mij onlangs overkomen!!!

Let op en wees voorzichtig met wat u schrijft over uzelf, want dit kan door "weirdo's" gebruikt worden.

Dan mag ik wel op gaan passen........HAHAHAHAHA!

John, het gaat waarschijnlijk over "vrienden" die je googelen en dwars willen zitten.

De ene keer dat ik hier whisky voorbij heb zien komen was in een beslist lollige reactie en daar kan/mag je niet voor afgerekend worden, klaar !

Sneue gasten......

grtz!

Posted
Dan mag ik wel op gaan passen........HAHAHAHAHA!

John, het gaat waarschijnlijk over "vrienden" die je googelen en dwars willen zitten.

De ene keer dat ik hier whisky voorbij heb zien komen was in een beslist lollige reactie en daar kan/mag je niet voor afgerekend worden, klaar !

Sneue gasten......

grtz!

Bedankt voor je steun , wij denken te weten wie het is en inderdaad een vraakactie maar

we stand er boven.

Posted
Ik ben geen schot voor open doel

wat heb jij nou gezegd John ??

Niets is wat het lijkt dat het is ;)

Zelf als je oppast kunnen je dus nog steeds dingen in de schoenen geschoven worden op internet !!!

Posted

Even serieus. Ik ben docent.. leerlingen zoeken 1000 dingen op van mij.

Paar jaar geleden had ik mijn eigen bedrijf, daardoor veel publicaties onder mijn eigen namen, als directeur. Nu tegenwoordig als docent staat er ook veel online.

Ik speel altijd open kaart, als ik geheim ga doen, dan vinden ze het alleen maar leuk. De leerlingen lezen waarschijnlijk 50% van mijn berichten. Vandaag wisten ze ook te vertellen dat ik mijn RVS accessoires op mijn auto had... erg grappig.

Prive dingen plemp ik zo min mogelijk neer... maar het ligt eraan hoe je ermee om gaat. Zo hebben ze al lang mijn vriendin gevonden en weten ze wat ik soms doe. Do I care? Nah, nee... want ik dol ermee.. en vind het eigenlijk wel leuk dat ze interesse tonen in mij.

Ik merk dat als ik gewoon zeg dat ik Remko ben, dat er niet moeilijk over gedaan wordt. Zolang je maar gewoon open kaart speelt.

Ik twitter ook, en als je mijn naam in Google zoekt, vind je wel 100 dingen van mij. De eerste weken is het spannend en volgen ze mij, later zakt het af en doet niemand het meer....

Dat geldt in ieder geval voor mij wel.

Posted
Ik twitter ook, en als je mijn naam in Google zoekt, vind je wel 100 dingen van mij. De eerste weken is het spannend en volgen ze mij, later zakt het af en doet niemand het meer....

Dat geldt in ieder geval voor mij wel.

@Chrones

Ik volg jou al jaren.....!

Even serieus, ik vind het vreemd dat juist John gepakt wordt op woorden, terwijl hij juist een sympathieke gast op het forum is. Hij doet stinkend z'n best om het niet gemakkelijke Nederlands onder de knie te krijgen en neer te pennen. Hij doet dat wonderwel uitstekend.

Probeer gewoon jezelf te blijven, mensen in je omgeving

Guest Jantje
Posted

Ja ik snap het helaas ook niet. Ik hoop voor John dat het inderdaad gewoon een domme grap is van iemand.